Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeest
GewoonNoor schreef:Volgens mij staat Bonfire ook nog op stal en haar vorige paard is bij haar dood gegaan. Kan het niet zo zijn dat ze echt aan het paard is gehecht geraakt. Is dat zo vreemd.
pluisje88 schreef:pluisje88 schreef:Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeestGewoonNoor schreef:Volgens mij staat Bonfire ook nog op stal en haar vorige paard is bij haar dood gegaan. Kan het niet zo zijn dat ze echt aan het paard is gehecht geraakt. Is dat zo vreemd.
maar die had ze al. Dan vind ik het een ander verhaal. Maar je gaat geen paard kopen als je weet dat het niet kan waarmaken wat jij van het paard verlangt
pluisje88 schreef:pluisje88 schreef:Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeestGewoonNoor schreef:Volgens mij staat Bonfire ook nog op stal en haar vorige paard is bij haar dood gegaan. Kan het niet zo zijn dat ze echt aan het paard is gehecht geraakt. Is dat zo vreemd.
maar die had ze al. Dan vind ik het een ander verhaal. Maar je gaat geen paard kopen als je weet dat het niet kan waarmaken wat jij van het paard verlangt
Winddancer schreef:GewoonNoor schreef:Ze heeft toch ook nog een shetlander iets? Jolly Jumper, Daarmee gaat ze ook niet 1.60 springen. Gewoon voor de gezelligheid, voor de kinderen.
Een shetlander neem je er inderdaad gewoon voor de gezelligheid bij, maar een paard als Whiz dus niet
Winddancer schreef:GewoonNoor schreef:Ze heeft toch ook nog een shetlander iets? Jolly Jumper, Daarmee gaat ze ook niet 1.60 springen. Gewoon voor de gezelligheid, voor de kinderen.
Een shetlander neem je er inderdaad gewoon voor de gezelligheid bij, maar een paard als Whiz dus niet
Jolliegirl schreef:Jij mag het niet gepast vinden, prima jouw mening.
Ik vind dat anky niet helemaal weet wat ze wilt. maar daar heeft iedereen wel eens last van geloof ik.
Dan weer wel, dan weer niet, toch maar western, dressuur, nee toch western, wel dit paard, niet dit paard, toch maar kopen.
tsja
GewoonNoor schreef:pluisje88 schreef:Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeest
Tuurlijk maar Anky is ook een mens met een liefde voor paarden, en ze hebben genoeg geld. Dus ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik ook gehecht was aan dat paard.
pluisje88 schreef:GewoonNoor schreef:Ze schrijft toch duidelijk dat ze veel gehecht is aan het paard? Dus dat zal wel de rede zijn.
Waarschijnlijk koopt ze een ander paard erbij
Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeest