Australië: Paardenwens leidt tot misbruik twaalfjarig meisje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:36

Het gebeurt idd veel meer dan wij zien.
Ik heb zelf een vriendin die zoiets heeft meegemaakt.
Er zullen vast veeeeeeel meer mensen zijn.

En wees eens eerlijk, een gratis paard wordt het meisje aangeboden.
Hij is eigenlijk ook wel heel aardig tegen mij.
Ach, voor een keertje.. enz. ;(

Bah!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 02:50

8)7 :n :r :x :? -:(- :oo %) Zegt wel genoeg........ Geen woorden voor....

Konstantine

Re: Australië: Paardenwens leidt tot misbruik twaalfjarig meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 03:25

Ach gut, 't arme meisje... :(:)

Goed dat ze dit soort zaken steeds minder in de doofpot stoppen...
Want inderdaad, zoals Jacimatho zegt; dit komt behoorlijk vaak voor.
En natuurlijk niet alleen, maar wel vooral in de paardenwereld.
Ik mag echt hopen dat die smeerlap er niet te makkelijk vanaf komt, maar ik vrees het ergste :(

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 06:55

oh gadver! Wat verschrikkelijk voor dat meisje! Ik snap zulke mensen echt niet. Hopen maar dat hij er in ieder geval niet met een lichte straf van af komt!

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 08:37

Hopen dat hij er een zware straf voor krijgt, maar waarschijnlijk gaat dat weer niet gebeuren..

Arm meisje!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 09:25

Gossie wat erg ;( 't arme kind :(:)

En inderdaad, zoals meerdere al zeggen, ook ik hoop dat hij een hoge straf krijgt! (idd, castreren zonder verdoving, en daarna levenslange opsluiting -:(- !! )

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 09:50

Gadverdamme.. Wat een verschrikkelijk gebeuren! Die man is echt te ziek voor worden.
Aan de ballen ophangen die gozer, laat hem daar dan maar de rest van z'n leven hangen. :=

Zegt het bericht trouwens ook hoe oud die man was?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 09:59

Gaan we nou wéér beginnen met die toewensingen? :=

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:05

Jeemie...hoever kan je liefde voor paarden gaan....

simonvpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:08

Te triest voor woorden.
Dat toont wel hoe diep de liefde voor een paard zit bij echte paardenmeisjes.
Je zou in dit opzicht bijna willen "verbieden" dat kinderen onder de 16 les krijgen van een man, alleen onder toezicht.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:14

simonvpret schreef:
Te triest voor woorden.
Dat toont wel hoe diep de liefde voor een paard zit bij echte paardenmeisjes.
Je zou in dit opzicht bijna willen "verbieden" dat kinderen onder de 16 les krijgen van een man, alleen onder toezicht.

Hoezo alle mannen over een kam scheren? :?
Net of elke paardenvent z'n leuter in een jong paarden meisje wil hangen :=

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:22

sorry.. maar ik vind ze beide schuldig.. een kind van 12 en al helemaal van 14 wat ze dus inmiddels is kan echt wel normaal nadenken en weten dat dit niet normaal is en al het al helemaal niet waard is voor een paard..
als mij dit op mijn twaalfde aangeboden werd had ik dit niet gedaan en direct naar mijn ouders gestapt..

kan aan de opvoeding of weet ik t wat liggen... maar ik vind het idioot ook van dat meisje om zich zo te laten gebruiken voor een paard..

een kind die zegt.. je bent wat te oud voor me... come on.. zover had het allang niet mogen komen..

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:25

Getver dit is toch verschrikkelijk...

Dromen maakt je heel kwetsbaar, niet alleen in de paardenwereld. Elke persoon die aanbied je droom waar te maken is verleidelijk voor die jonge meiden.. :(

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:27

em_papillon schreef:
sorry.. maar ik vind ze beide schuldig.. een kind van 12 en al helemaal van 14 wat ze dus inmiddels is kan echt wel normaal nadenken en weten dat dit niet normaal is en al het al helemaal niet waard is voor een paard..
als mij dit op mijn twaalfde aangeboden werd had ik dit niet gedaan en direct naar mijn ouders gestapt..

kan aan de opvoeding of weet ik t wat liggen... maar ik vind het idioot ook van dat meisje om zich zo te laten gebruiken voor een paard..

een kind die zegt.. je bent wat te oud voor me... come on.. zover had het allang niet mogen komen..

Ik dacht precies hetzelfde eigenlijk. := Kinderen van 10 zijn vaak al heel verstandig, zeker meisjes.

Maar het blijft verschrikkelijk! Arm kind.. :(:)

xxsamm_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:29

Cowgirl schreef:
xdniesje schreef:
Echt ziek, hoop dat hij een gepaste straf krijgt.
Arm meisje..

Noem jij dan maar eens een gepaste straf vor zo'n smeerlap.

Castreren en levenslange opsluiting begint een beetje in de buurt te komen naar mijn idee.

Vind ik ook. Ik denk dat je in die landen dan nog een hogere staf krijgt dan hier.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:56

Jakkes!!

Vieze vunzige kerel! En dan moest ze ook nog met 2 vrienden van 'm...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:24

Cowgirl schreef:
xdniesje schreef:
Echt ziek, hoop dat hij een gepaste straf krijgt.
Arm meisje..

Noem jij dan maar eens een gepaste straf vor zo'n smeerlap.

Castreren en levenslange opsluiting begint een beetje in de buurt te komen naar mijn idee.

denk dat hij al genoeg straf krijgt in de gevangenis...
kinderverkrachters worden tot het uitschot in de wereld gezien...
zelfs in de gevangenis...
de andere gevangen leven zich graag op zo iemand uit...
inclusief sexueel geweld ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:26

em_papillon schreef:

mee eens :j

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:36

M_D_H schreef:
em_papillon schreef:

mee eens :j

Hoe kun je dat nu zeggen. Je weet niet welke druk deze man heeft gezet. Vaak zijn ze daar heel geraffineerd in. Het meisje zal zich waarschijnlijk zo schamen dat ze niet naar haar ouders durft te gaan. Daarbij zal hij wel gedreigd hebben het aan de ouders te vertellen (geeft weer extra druk aan het meisje. Daarbij die vent moet gewoon met zijn poten van de kinderen afblijven en niets anders. Als hij zo nodig moet laat hem dan naar de hoeren gaan.
Laatst bijgewerkt door juliomariner op 07-12-10 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:36

em_papillon schreef:

Vind dit wel kort door de bocht. Tuurlijk er zijn meisjes van die leeftijd die mondig genoeg zijn, maar er zijn er nog zat die makkelijk te beinvloeden/bedreigen zijn, lees van nature verlegen/naïf zijn. (bv meiden die in handen komen van loverboys en die zijn meestal ouder als 12. Tegen die meiden zeg je toch ook niet dat ze zelf schuldig zijn. Net als incest slachtoffers die hebben ook geen schuld) Meestal kiest zo'n dader ook een meisje uit dat niet zo sterk in haar schoenen staat en geen meisje met een "grote "bek.

Vind deze opmerking echt erg voor t slachtoffer en andere slachtoffers in vergelijkbare situaties. Een meisje dat verkracht is daar zeg je toch ook niet tegen: " eigen schuld" "had je maar van je af moeten bijten"?

Opvoeding? Miss dat de een wat mondiger opgevoed wordt als een ander, maar feit blijft dat je verlegen personen hebt, en personen die hun mondje wel kunnen roeren, daar verander je met een andere opvoeding niks aan.

Voor wat betreft de dader: Hoop dat ze hem nooit meer loslaten. En idd in de gevangenis houden ze niet van kinderverkrachters, maar daar komt zijn kont nog wel achter :+ :D

Voor t slachtoffer: heel veel sterkte!

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:39

Valt me wel op dat degene die vinden dat t meisje ook schuldig is, zelf ook nog jong zijn ( lees 20-21 jaar). Als je eigen dochter (stel dat jullie de ooit zouden krijgen) ooit zoiets overkomt dan denk ik dat jullie wel anders zullen praten.

(poeh nou klink ik zelf wel hoogbejaard :+ ;) )
Laatst bijgewerkt door Famke160301 op 07-12-10 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:40

met alle respect hoor...
maar mijn ouders hebben mij altijd al verteld dat er mensen op de wereld rond lopen die kinderen lokken, en die kinderen misbruiken...
altijd...!!
en dat dat ook mensen konden zijn die mij een snoepje aanboden, of iets anders wat ik graag zou willen hebben, van barbies tot paarden...

je kunt kinderen waarschuwen en wapenen voor zo iets...
als je dat niet doet dan ligt het ook aan de ouders dat zo iets gebeurd...
doe je dat wel, dan ligt het dus ook aan het slachtoffer dat ze zoiets laat gebeuren!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:40

never mind

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:41

Neem aan dat je daar zelf niet "schuldig" aan was?

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:42

Famke160301 schreef:
em_papillon schreef:

Vind dit wel kort door de bocht. Tuurlijk er zijn meisjes van die leeftijd die mondig genoeg zijn, maar er zijn er nog zat die makkelijk te beinvloeden/bedreigen zijn, lees van nature verlegen/naïf zijn. (bv meiden die in handen komen van loverboys en die zijn meestal ouder als 12. Tegen die meiden zeg je toch ook niet dat ze zelf schuldig zijn. Net als incest slachtoffers die hebben ook geen schuld) Meestal kiest zo'n dader ook een meisje uit dat niet zo sterk in haar schoenen staat en geen meisje met een "grote "bek.

Vind deze opmerking echt erg voor t slachtoffer en andere slachtoffers in vergelijkbare situaties. Een meisje dat verkracht is daar zeg je toch ook niet tegen: " eigen schuld" "had je maar van je af moeten bijten"?

Opvoeding? Miss dat de een wat mondiger opgevoed wordt als een ander, maar feit blijft dat je verlegen personen hebt, en personen die hun mondje wel kunnen roeren, daar verander je met een andere opvoeding niks aan.

Voor wat betreft de dader: Hoop dat ze hem nooit meer loslaten. En idd in de gevangenis houden ze niet van kinderverkrachters, maar daar komt zijn kont nog wel achter :+ :D

Voor t slachtoffer: heel veel sterkte!

Grappig hoe er weer gelijk geredeneerd wordt op 1 korte opmerking.. wie zegt dat ik het niet sneu vind voor het kind? Wie zegt dat het alleen haar schuld is?
Wie heeft het hier nou weer over loverboys.. ik vind dat andere verhalen.. zij maken die meiden verliefd.. en liefde doet gekke dingen met je ... maar een pony?!

Zoals ik het begreep heeft die man eerst gewoon aangeboden haar een paard te geven in ruil voor seksuele handelingen... op dat moment had dat kind al weg moeten lopen en dan kan je nog zo verlegen of naïef zijn.. elk kind weet dat dit niet normaal is..
Wanneer er lichamelijk wordt bedreigd en het kind ervoor wordt geslagen en weet ik wat, dan snap ik dat zij er totaal niks aan kan doen.. maar dan.. zouden ouders die blauwe plekken en schrammen niet opmerken na een tijdje??

Ik zou nooit zeggen eigen schuld dikke bult.. die vind ik kort door de bocht van jou kant.
Maar ik vind wel dat beide schuldig zijn.. en ja uiteraard die man meer dan het kind..