Ik heb zelf een vriendin die zoiets heeft meegemaakt.
Er zullen vast veeeeeeel meer mensen zijn.
En wees eens eerlijk, een gratis paard wordt het meisje aangeboden.
Hij is eigenlijk ook wel heel aardig tegen mij.
Ach, voor een keertje.. enz.
Bah!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

simonvpret schreef:Te triest voor woorden.
Dat toont wel hoe diep de liefde voor een paard zit bij echte paardenmeisjes.
Je zou in dit opzicht bijna willen "verbieden" dat kinderen onder de 16 les krijgen van een man, alleen onder toezicht.

em_papillon schreef:sorry.. maar ik vind ze beide schuldig.. een kind van 12 en al helemaal van 14 wat ze dus inmiddels is kan echt wel normaal nadenken en weten dat dit niet normaal is en al het al helemaal niet waard is voor een paard..
als mij dit op mijn twaalfde aangeboden werd had ik dit niet gedaan en direct naar mijn ouders gestapt..
kan aan de opvoeding of weet ik t wat liggen... maar ik vind het idioot ook van dat meisje om zich zo te laten gebruiken voor een paard..
een kind die zegt.. je bent wat te oud voor me... come on.. zover had het allang niet mogen komen..
Kinderen van 10 zijn vaak al heel verstandig, zeker meisjes.
Cowgirl schreef:xdniesje schreef:Echt ziek, hoop dat hij een gepaste straf krijgt.
Arm meisje..
Noem jij dan maar eens een gepaste straf vor zo'n smeerlap.
Castreren en levenslange opsluiting begint een beetje in de buurt te komen naar mijn idee.
Cowgirl schreef:xdniesje schreef:Echt ziek, hoop dat hij een gepaste straf krijgt.
Arm meisje..
Noem jij dan maar eens een gepaste straf vor zo'n smeerlap.
Castreren en levenslange opsluiting begint een beetje in de buurt te komen naar mijn idee.
em_papillon schreef:sorry.. maar ik vind ze beide schuldig.. een kind van 12 en al helemaal van 14 wat ze dus inmiddels is kan echt wel normaal nadenken en weten dat dit niet normaal is en al het al helemaal niet waard is voor een paard..
als mij dit op mijn twaalfde aangeboden werd had ik dit niet gedaan en direct naar mijn ouders gestapt..
kan aan de opvoeding of weet ik t wat liggen... maar ik vind het idioot ook van dat meisje om zich zo te laten gebruiken voor een paard..
een kind die zegt.. je bent wat te oud voor me... come on.. zover had het allang niet mogen komen..
M_D_H schreef:em_papillon schreef:sorry.. maar ik vind ze beide schuldig.. een kind van 12 en al helemaal van 14 wat ze dus inmiddels is kan echt wel normaal nadenken en weten dat dit niet normaal is en al het al helemaal niet waard is voor een paard..
mee eens
) Famke160301 schreef:em_papillon schreef:sorry.. maar ik vind ze beide schuldig.. een kind van 12 en al helemaal van 14 wat ze dus inmiddels is kan echt wel normaal nadenken en weten dat dit niet normaal is en al het al helemaal niet waard is voor een paard..
Vind dit wel kort door de bocht. Tuurlijk er zijn meisjes van die leeftijd die mondig genoeg zijn, maar er zijn er nog zat die makkelijk te beinvloeden/bedreigen zijn, lees van nature verlegen/naïf zijn. (bv meiden die in handen komen van loverboys en die zijn meestal ouder als 12. Tegen die meiden zeg je toch ook niet dat ze zelf schuldig zijn. Net als incest slachtoffers die hebben ook geen schuld) Meestal kiest zo'n dader ook een meisje uit dat niet zo sterk in haar schoenen staat en geen meisje met een "grote "bek.
Vind deze opmerking echt erg voor t slachtoffer en andere slachtoffers in vergelijkbare situaties. Een meisje dat verkracht is daar zeg je toch ook niet tegen: " eigen schuld" "had je maar van je af moeten bijten"?
Opvoeding? Miss dat de een wat mondiger opgevoed wordt als een ander, maar feit blijft dat je verlegen personen hebt, en personen die hun mondje wel kunnen roeren, daar verander je met een andere opvoeding niks aan.
Voor wat betreft de dader: Hoop dat ze hem nooit meer loslaten. En idd in de gevangenis houden ze niet van kinderverkrachters, maar daar komt zijn kont nog wel achter![]()
![]()
Voor t slachtoffer: heel veel sterkte!