Zat me net te bedenken hoe ik de avond door moet komen, zo even gtst terug kijken en daarna langzaam aanstalten maken om die madiwodovrijdag show te kijken. Ben wel nieuwschierig, denk ergens wel dat het voor edward goed is als er een luchtig intervieuw komt. Telkens die moeilijke vragen, misschien heeft die man zelf wel behoefte aan een flauwe grap om het verdriet makkelijker te maken ofzo.
gaat ook kijken!! mieke_cunna, je kan nu de voice kijken natuurlijk? kom wel beetje terug van paul, had het laatst ook helemaal met hem gehad maar ben toch weer af en toe die madiwodo aan het kijken zeker als edward daar komt!
Jeetje wat een gezeur hier bij sommigen... Misschien eens blij zijn dat er wat meer zendtijd wordt gegeven aan onze sport? Maakt toch niet uit in welke vorm?
mee eens idra, azijnpiesers!! ik vond het bij pauw en witteman ook flauw (vooral die pauw) maar dat hoort nu eenmaal bij onze sport, en edje reageerde daar supergrappig op, dus paul kan alleen maar leuker worden denk ik zo...
Jammer dat je m'n vraag niet wilt beantwoorden, want ik ben oprecht benieuwd wat er voor jou verandert als Edward in de maling wordt genomen door Paul, of zelfs dezelfde humor heeft als Paul...