Veulen door ijs gezakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:01

ceasario schreef:
Die eigenaar dacht goedkoop van zijn veulen af te komen..Anders had die "hufter" wel een betere plek uitgekozen. :(:)

Ja die eigenaar dacht vast en zeker laat ik me veulen daar in de wei gooien het gaat vast sneeuwen en vriezen en dan is mij veulen wel zo dom om op het ijs te gaan staan en dan zakt hij erdoor.

Kom op waar slaat zo'n reactie nou op of die eigenaar het leuk vindt dat zijn veulen in de sloot beland en de opmerking dan moet hij maar een omheining plaatsen op sommige plaatsen is dit gewoon neit haalbaar zijn er zoveel sloten als afscheiding (en vaak meteen als drinkplaats) als ze daar allemaal een afrastering moeten plaatsen...
Mensen denk is na voordat je oordeelt ik gok dat deze reactie door een puber gedaan is tenminste ik hoop dat een volwassen iemand niet zo domme reactie geeft.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:30

genja schreef:
Kom op waar slaat zo'n reactie nou op of die eigenaar het leuk vindt dat zijn veulen in de sloot beland en de opmerking dan moet hij maar een omheining plaatsen op sommige plaatsen is dit gewoon neit haalbaar zijn er zoveel sloten als afscheiding (en vaak meteen als drinkplaats) als ze daar allemaal een afrastering moeten plaatsen...
Mensen denk is na voordat je oordeelt ik gok dat deze reactie door een puber gedaan is tenminste ik hoop dat een volwassen iemand niet zo domme reactie geeft.

Qua plaats niet haalbaar op afrastering te plaatsen (lijkt mij onmogelijk) = geen geschikte plek voor paarden. Niet de wei afzetten kunnen (om welke reden dan ook) = geen paarden houden.

Ik weet niet hoe de nederlandse verzekeringen werken. Je moet hier je paard apart WA verzekeringen. Breekt je paard uit en richt schade aan en wordt er achteraf vastgesteld dat de afrastering van de wei niet goed genoeg was voor een paard of deels niet aanwezig, betaalt de verzekering helemaal niks...!

annetmulder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:55

Complimenten voor de redder in nood!