Citaat:Toen een groep verhongerde paarden vorig jaar al zwemmend naar het Fluitbos ontsnapte, scheurden zij binnen korte tijd alle bast van de bomen.
Kijk, daar staat het nou precies. Ze zitten daar gewoon in een soort van gevangenispostzegeltje dat ze in Den-Haag "natuur" noemen. De paarden ontsnapten om te overleven (voor hun lol gaan ze immers met hun hongerige lijven echt het ijskoude water niet in hoor)....en dan zegt zo'n mens het volgende:
Citaat:VVD-Kamerlid Lodders weigert eenzelfde natuurdrama als in het Fluitbos. „De bomen zijn er compleet kaalgevreten”, zegt de liberale politica. „Het ziet eruit om te huilen. Dat kunnen we de mensen die dagelijks van het Hollandse Hout genieten niet aandoen.”
Dus: ze laat de grazers dus liever verhongeren. Natuurlijk.....
. Wat een idiote ontwikkeling nu weer. Ik vind die opmerking van haar echt om te huilen. En wat denkt de Tweede Kamer dan wel? Dat wij graag snel geconfronteerd worden met massale sterfte?? Ik begrijp er niks van. Zou die zin wel kloppen? Zijn ze dan echt gek geworden?Mijn mening: zolang er niet genoeg voedsel is voor de grazers: bijtijds voldoende bijvoeren en van het voorjaar de hengsten ruinen. Je kan de "natuur" op een postzegel niet op z'n beloop laten. Daar moet je verantwoordelijkheid voor nemen. En dan blijft het Bosje Hout van Lodders ook heel. Maar nee, mw. Lodders wil het hek om de postzegel juist nog wat hóger maken....ze wéigert een natuurdrama met de boompjes (lees: heeft liever een natuurdrama met verhongerende dieren). Het is een schande.
. Scheelt ook een klap in de ziektenkosten en het aow drama....
)
Mensen willen dat er dieren in de natuur 'vrij' rond lopen maar mogen vervolgens wel verhongeren omdat de natuur waar ze vrij rond lopen niet groot genoeg is voor voedsel. En als ze dan uit pure wanhoop overzwemmen naar een gebied waar ze wel mss eten kunnen vinden dan is dat ineens onaanvaardbaar want bomen die zijn aangevreten staat niet??? Wat zijn dit voor zielige mensen, ik kan mij hier zo kwaad over maken!! Zijn hier nog acties voor gepland want ik ben in staat om even naar Den Haag te rijden om ze daar allemaal door elkaar heen te rammelen

Voer ze of schiet ze neer, alles beter dan ze laten lijden...