Emerald schreef:Hi Zidore,
Inderdaad. Ik woon daar en hoor er niets van. Die vuilnisbelten waarover gesproken wordt, zijn vaak heuvels waar heel veel paasei ligt. De travelers kijken niet zo nauw en overal waar ze komen laten ze een ongelofelijke bende achter, wat inderdaad lijkt op een vuilnisbelt. Maar is het feitelijk niet. Met troep bezaaide heuvels, dat wel. Dit zie je met name in een aantal slechte wijken bij grote steden. Ik vind het ook vreselijk om te zien hoor, daar niet van, maar die dieren wonen daar al zo lang. Lopen vrij door de wijken en de berm. Dat is voor hen normaal geworden. (en geloof me als ik zeg, dat als je niet in die wijken woont, je daar ook niet komt. Levensgevaarlijk!)
Gelukkig woon ik daar een flink eind vandaan, in een piepklein dorpje ver weg van de grote stad. En hier zie je dat dus niet. En ga eens zoeken naar een goedkoop paard als maatje..................Waar zijn al die paarden die voor 20 euro worden aangeboden? Nergens te bekennen..

Handeltje beginnen?
Apart dat het hier in de media komt, terwijl jou eigenlijk niks bekend is.
Nu kan ik me voorstellen dat de Ierse media drukker is met andere berichtgeving..