Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Elaine_ schreef:Janine1990 schreef:JOEHOEEE!
Er zijn meer brandstichtingen in de buurt, en jullie denken dat het wraak is??? Kom op zeg....
bokt heeft nogal last van tunnelvisie
die lezen allen wat ze willen, en slaan belangrijke details over
het zal hier echt niet gaan om wraak hoor ofzo.
wat maakt het nou uit bij wie dat paard op stal staat ?
zolang dat paard maar goed verzorgt wordt heeft niemand er wat over te zeggen
Bizzybijtje schreef:Bedankt dat je vind dat ik een tunnelvisie heb![]()
Het hoeft helemaal geen wraak-actie te zijn, het kan toch net zo goed zijn dat hij die stal heeft gekozen 'omdat die zoveel in het nieuws was' ?
Janine1990 schreef:Bizzybijtje schreef:Bedankt dat je vind dat ik een tunnelvisie heb![]()
Het hoeft helemaal geen wraak-actie te zijn, het kan toch net zo goed zijn dat hij die stal heeft gekozen 'omdat die zoveel in het nieuws was' ?
Als het een pyromaan betreft, of gewoon mensen die een vuurtje willen maken, dan boeit het ze echt niet WAT ze in de brand steken, of dat nu een maatschappelijk doel is, of een container... Echt waar...
Vorig jaar hier in het dorp ook last van een pyromaan gehad, auto's in de garage. Op een nacht liep er iemand bij ons om huis, althans, dat heb ik gezien, midden in de nacht. Zat voor het raam, of ik nu slaapwandelde of niet, weet ik niet...
Maar wat was ik blij dat er iemand bij mij sliep!
De beste pyromaan had net zo graag onze hele garage in de fik gestoken hoor... Of gewoon de heg...
'T zou je maar gebeuren dat wat ik dacht, dan baal je. Vreselijk die mensen die zomaar aan spullen van een ander zitten, laat staan in de fik steken. Opsluiten en de sleutel weggooien.
Terwijl dit maar een kleine stal is in verhouding met daar waar Totilas staat, wat een onzin zeg..
Janine1990 schreef:Ellen_vs schreef:Knap werk als ze Totilas kunnen vinden. Die staat in een stal midden op het gigantische complex in Mühlen, ver weg van alle andere dekhengsten.
Brand stichten is een hels karwei, en daarbij wordt hij continu bewaakt.
Volgens mij is een pbtje naar jou genoeg
Jaime_ schreef:Janine1990 schreef:Volgens mij is een pbtje naar jou genoeg
Nou ik heb daar wel eens een rondleiding gehad op dat terrein, en echt je verdwaald daar
Even een grapje tussendoor dus 
Jaime_ schreef:Dat was Janine die dat zei, en ik ben Jaime![]()
En ik weet echt wel hoe het er daar uit ziet, en als ze totilas daar gewoon in een normale stal hebben staan tussen de rest (want kben er 2x geweest vóór Totilas) dan pik je hem er echt niet zomaar tussenuit. Er staan daar ruim 400-500 paarden als ik me niet vergis.. dus tenzij totilas in een gouden stal staat is hij er niet zomaar uit te pikken
Ik ben Janine
Maar je hebt gelijk, Totilas is ook maar een paard, ben benieuwd of er veel mensen zijn die hem buiten de ring herkennen...
Rambobo schreef:pfff jaa hoor! brand vanwege de aankoop van Totilas .... bokkers hier hebben echt teveel CSI gekeken
Cahill schreef:![]()
![]()
Ongelooflijk dat men gelijk weer gaat zitten gissen naar 'waarom' er bij PS brand was.....wat een fantasie allemaal! En begrijp al helemaal niet waarom er mensen zijn die zeggen PS niet te mogen terwijl ze die man helemaal niet kennen!!!!
Janine1990 schreef:JOEHOEEE!
Er zijn meer brandstichtingen in de buurt, en jullie denken dat het wraak is??? Kom op zeg....

Gelukkig is er niemand gewond!
ALS ik graag vuur zou willen stoken, dan zou ik ook voor een stro/hooi opslagplaats gaan.