bruceandnoon schreef:jemig wat een waanzin en de eerste veulens zijn nog niet eens geboren dus wat er uit gaat komen is ook nog in zekere zin onzeker.
Rath lijkt mij ook meest waarschijnlijk als nieuwe ruiter al heb ik van een nederlandse vriendin nu woonachtig in Italie vernomen dat zij op een paardenbeurs in Milaan enkele weken geleden in gesprek raakte met de zoon van Schockemohle en hij beweerde dat Totilas aangekocht is voor een Oostenrijkse amazone. Beetje vaag verhaal vond ik zelf maar in dit geval kan ik me er ook maar een voorstellen en dat is Victoria Max Theurer. Alle lijken alle recente verhalen dat weer tegen te spreken. Anyway dinsdag as weten we het! Ik hoop wel dat men , lees het nederlandse publiek, achter Totilas blijft staan, hij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat hij met een ander aan de bak moet en niet meer onder nederlandse vlag zal rijden. Beetje meer respect heeft dit prachtdier wel verdiend!
En niet te vergeten een beetje respect voor de nieuwe ruiter, wie dat ook mag zijn.
Die ruiter kan het ook niet helpen dat PS Toot heeft gekocht en als hij hem aangeboden krijgt zou hij toch gek zijn het niet aan te nemen.