c_alsemgeest schreef:hmmmmm... ik zie potentie voor mijn naaktkat
Hahaha hier moest ik toch wel even om lachen! Ik zie het al helemaal voor me namelijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wwillemijn schreef:Citaat:Daar had ik nog nooit van gehoord, maar dat is dan in ieder geval nog met de reden om het verbranden van de huid tegen te gaan en wordt het paard onder narcose gebracht. De reden 'om het paard te verfraaien' vind ik niet opwegen tegen de pijn die het paard dan lijdt. Een tattooservice voor dieren, hoe kom je erop
inderdaad, want ik denk dat als je je oogleden verbrand dat echt heel erg pijn doet dus het is nodig en niet zomaar
Er staat toch echt 'eye cosmetics'. Nergens iets over zonverbranding.....
liedje89 schreef:Nou ja dan verf je toch gewoon zo af en toe de vacht, is ook veel leuker kan je het ook nog zo af en toe eens veranderen. Ik zou dit ook best geinig vinden voor mijn hond met carnaval:
sheilarianne schreef:liedje89 schreef:Nou ja dan verf je toch gewoon zo af en toe de vacht, is ook veel leuker kan je het ook nog zo af en toe eens veranderen. Ik zou dit ook best geinig vinden voor mijn hond met carnaval:
GEWELDIG!!!
Maare even terug op het bericht:
Ze hebben niet voor niets het tatoeëren van dieren verboden!! Waarom zou diegene het dan in zn hoofd halen om een tatoo service voor dieren op te zetten!
gesina schreef:Gelukkig zijn er nog rechters die het dan opnemen voor de dieren die zich maar moeten onderwerpen dan
Geen enkel dier hoeft "verfraaid"te worden ze zijn al perfect geboren.
Vroeger knipten we de staarten en oren van de honden ook af,omdat het mooier was volgens de idioten die zich mens noemen.
Gelukkig is ook dat verboden en deze waanzin om je paard een tattoo te zetten gelukkig ook

Klijntje schreef:Er zijn ook mensen die varkens tatoeëren zodat ze dienen als levend, wandelend kunstobject![]()
http://files.myopera.com/Mathilda/albums/105656/pig_tattoos_01.jpg
http://files.myopera.com/Mathilda/albums/105656/pig_tattoos_06.jpg
En het zijn al zulke stress gevoelige dieren!