Maar bijna alle 1,5 paards combinaties mogen dan wel.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik me nu soms ook afvraag hoe iemand zijn E heeft gehaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klotshtiduj schreef:OMG dit is echt het begin van het einde...
Dit levert waarschijnlijk enorm veel gevaarlijke situaties op van veel te lichte auto's voor te zwaar beladen trailers (aanhangers) met alle gevolgen van dien. Mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, niet eens de combi normaal kunnen keren... Ik mag toch echt hopen dat ze heel snel dit weer gaan aanpassen!!!!
nina88 schreef:Dan zouden er allang heeeel veel ongelukken moeten gebeuren met al die mensen die hun E er gratis en voor niets bij hebben gekregen.
WinBinChes schreef:klotshtiduj schreef:OMG dit is echt het begin van het einde...
Dit levert waarschijnlijk enorm veel gevaarlijke situaties op van veel te lichte auto's voor te zwaar beladen trailers (aanhangers) met alle gevolgen van dien. Mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, niet eens de combi normaal kunnen keren... Ik mag toch echt hopen dat ze heel snel dit weer gaan aanpassen!!!!
Nee hoor, want een auto mag maar een bepaald gweicht trekken. Dus je kan geen te lichte auto met een te zware aanhanger erachter. Dan ben je gewoon in overtreding, met of zonder rijbewijs.
Anne_GTI schreef:Lekker handig om dat nu bekend te maken. Pas het dan gelijk aan want wie heeft er nu nog zin om honderden euro's uit te geven als je over een 25 maanden gewoon zonder op pad mag.
klotshtiduj schreef:WinBinChes schreef:
Nee hoor, want een auto mag maar een bepaald gweicht trekken. Dus je kan geen te lichte auto met een te zware aanhanger erachter. Dan ben je gewoon in overtreding, met of zonder rijbewijs.
Nou mag mijn renault clio met een 1.2 motor 1200!!! kg trekken..... Zelfs een lege trailer vind ik al levensgevaarlijk achter deze auto!
Maar er zijn dus straks serieus mensen die hierachter wel een trailer met paard gaan hangen...
annastasia schreef:klotshtiduj schreef:Nou mag mijn renault clio met een 1.2 motor 1200!!! kg trekken..... Zelfs een lege trailer vind ik al levensgevaarlijk achter deze auto!
Maar er zijn dus straks serieus mensen die hierachter wel een trailer met paard gaan hangen...
Dan gaan er vanzelf heel veel auto's naar de kl*ten.
Pech gehad.
De mensen die hun E erbij hebben gehaald (Gratis) zijn er heel veel die niet durven te rijden met een aanhanger, of die niet achteruit kunnen rijden.
De anderen hebben inmiddels inderdaad zoveel ervaring dat het verschi niet valt te merken.
klotshtiduj schreef:WinBinChes schreef:
Nou mag mijn renault clio met een 1.2 motor 1200!!! kg trekken..... Zelfs een lege trailer vind ik al levensgevaarlijk achter deze auto!
Sammyoo schreef:Ook mis ik nu dat je voor je E niet hoeft te oefenen en rijden op de snelweg.
WinBinChes schreef:Een trailer met paard weegt meer dan 1200 kilo, dus achter deze auto mag nog steeds geen geladen trailer