Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
robert45 schreef:wat zou de oplossing dan wel moeten zijn?
Asyaa schreef:robert45 schreef:wat zou de oplossing dan wel moeten zijn?
Niks, er is geen probleem.
Teminste, niet in dit filmpje. Wat ze moeten doen is blijven controleren, en zelfs strenger controleren naar de gezondheid van de dieren, maar zulke dingen gaan zitten roepen dat dit dierenmishandeling is raakt kant noch wal.
millennium schreef:Asyaa schreef:Niks, er is geen probleem.
Teminste, niet in dit filmpje. Wat ze moeten doen is blijven controleren, en zelfs strenger controleren naar de gezondheid van de dieren, maar zulke dingen gaan zitten roepen dat dit dierenmishandeling is raakt kant noch wal.
Ik denk dat deze persoon met 'oplossing' doelt richting het knie'tje incident. En niet de oplossing wat betreft die hele paardenmarkt. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Citaat:Niks, er is geen probleem.
Ik denk dat deze persoon met 'oplossing' doelt richting het knie'tje incident. En niet de oplossing wat betreft die hele paardenmarkt. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
stef schreef:wat top?
Jeetje, dit is de 2e nietszeggende reactie die ik in 2 minuten van 2 verschillende gebruikers lees...
T nivo wordt steeds hoger