Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een humor!!!

Cayenne schreef:MargrietJonk schreef:Wat een humor!!!
![]()
Heerlijk gelachen. Maar je er staan ook wat tegenstrijdige dingen in.
Zo zou ze niet verkocht worden als de 150.000,- niet zou worden
bereikt. Ze is 'maar' voor 68.000,- verkocht.
Er staat dat ze voor een halve ton niet verkocht zou worden
Dat is 50.000 euro.
ik dacht anderhalve ton gelezen te hebben. janderegelaa schreef:ptiteblue schreef:IPS horse group Belgie is de nieuwe eigenaar
Hopen op een hengstveulen dan heeft Joop gewoon een Totilas x Jazz met met als grootmoeder Poëtin op de hengstenkeuring straks. Het is hem gegund.
Heeft van der Zwan naast alle ellende toch nog iets goed achtergelaten
Wuis schreef:Beetje goedkoop ogend filmpje inderdaad!
Voor hetzelfde geld overlijdt de merrie bij de bevalling.. Ben je beide ''toppers'' kwijt.
Nee, ik zou er nooit zoveel geld aan spenderen.

ptiteblue schreef:Ik denk dat de merrie zelf drachtig is.
Is zij eigenlijk gereden en zadelmak of alleen maar als fokmerrie gebruikt?
Eigenlijk is ze niet de enige met Poetin als moeder, want Poetin is toch gekloond geweest en die clone heeft ondertussen toch al embryo's geleverd? Dus genetisch gezien is ze niet alleen.
En dan nog al die Samba Hit hengsten, die hebben ook dezelfde genetica want zijn volle broers van Poetin! Dus zoooo interessant is ze eigenlijk ook niet vind ik...
janderegelaa schreef:ptiteblue schreef:IPS horse group Belgie is de nieuwe eigenaar
Hopen op een hengstveulen dan heeft Joop gewoon een Totilas x Jazz met met als grootmoeder Poëtin op de hengstenkeuring straks. Het is hem gegund.
Heeft van der Zwan naast alle ellende toch nog iets goed achtergelaten
aangezien het wel eens klassiek gebouwde veulens kunnen zijn zal het kwpn hier niet helemaal van gecharmeerd zijn misschien