Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Joanne1987 schreef:vorige pagina laatste post. zit ook een link met een filmpje bij. gaat over de moslima uit dit topic. alleen dat filmpje is al een jaar oud. (dit is namelijk oud nieuws want waarschijnlijk heeft ze dit paardje al gewoon 3 jaarja inderdaad ik denk niet dat die blinde vrouw even uitgebreid gaat poetsen en hoeven krabben... eten binnen wordt ook zon bende.
vind het echt te ver gaan...
) daar zie je ook gewoon dat ze de hoeven krabt. Mir_U schreef:Ik vind die foto's van die pony's die in bed liggen en voorgelezen worden op de bank echt te ver gaan...
Wat betreft het begeleiden-aspect....tsja, vind het niet echt bij een paard horen. Wat gebeurt er als dat beestje schrikt, die gaat dan toch aan de kletter?
moyra schreef:ik vind het wel wat ver gaan hoor.
Kies je niet voor een hond prima.
Ga dan ook niet klagen
Tinky12 schreef:Joanne1987 schreef:ja inderdaad ik denk niet dat die blinde vrouw even uitgebreid gaat poetsen en hoeven krabben... eten binnen wordt ook zon bende.
Dus iemand die blind is kan geen paard verzorgen maar wel een hond?
Alou schreef:Joanne1987 schreef:vorige pagina laatste post. zit ook een link met een filmpje bij. gaat over de moslima uit dit topic. alleen dat filmpje is al een jaar oud. (dit is namelijk oud nieuws want waarschijnlijk heeft ze dit paardje al gewoon 3 jaarja inderdaad ik denk niet dat die blinde vrouw even uitgebreid gaat poetsen en hoeven krabben... eten binnen wordt ook zon bende.
vind het echt te ver gaan...) daar zie je ook gewoon dat ze de hoeven krabt.
Joanne1987 schreef:een pony heeft volgens mij wel iets meer verzorging nodig als een hond... maar kan aan mij liggen natuurlijk
xManon_ schreef:Splendesco schreef:Knap dat die pony het kan maar vind het eigenlijk onzin.
Wil je geen "onreine" blindengeleidehond, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Mijn idee

Joanne1987 schreef:ja inderdaad ik denk niet dat die blinde vrouw even uitgebreid gaat poetsen en hoeven krabben... eten binnen wordt ook zon bende.
fenna1995 schreef:Een hond leeft normaal al in huis, ik vind dat je dat een paard het niet aan kunt doen om in een busje te springen en een mens te begeleiden.
Laat 'm toch lekker buiten met vriendjes in het land.
Charlie_P schreef:xManon_ schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wat ver gaan..
Ik ook. Een hond is daar veel meer voor geschikt dan een pony. Niet omdat een pony het allemaal niet kan leren, maar omdat een pony een heel ander dier is, mi niet geschikt om zonder soortgenoten in een huis te leven.