IMJ schreef:De paarden zijn onterecht in beslag genomen en inmiddels terug bij de eigenaar staat er geloof ik in de OP.
Er staat niet dat ze onterecht in beslag zijn genomen, er staat dat er procedurefouten zijn gemaakt, dat is heel wat anders.
Stybba schreef:ze hebben nu al sinds mei (een half jaar geleden) de kans gehad de boel op te knappen. De omheining ziet er gevaarlijk uit en ook de dakgoot die er zo een beetje bij hangt is ook niet bepaald deugdelijk, vooral niet als de paarden er aan het gras wat er in staat (wat doet gras in een dakgoot?) gaan trekken...
Het is bij mij om de hoek, en ik kan je vertellen dat het nog steeds een enorme teringzooi is, waar nu een paar sneue pony's buiten staan op een kaal weitje met allerlei puin en andere rotzooi erin, zonder enige beschutting. Zo zou ik absoluut geen dieren willen houden!
Verder valt het me in dit topic, en het vorige hierover, telkens op dat er mensen zijn die zonder dat ze gezien hebben hoe die dieren erbij staan de situatie min of meer goedpraten. Hoe het laden gegaan is bij de inbeslagname is schandalig, maar hoe die dieren er vooraf bijstonden, en waarschijnlijk binnenkort als ze terug zijn weer, is meer dan schandalig.