Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vienna2007 schreef:tootje71 schreef:Maar wel een ander met een verwaarloosde pony opzadelen en een wild vreemde mag het verder uitzoeken wat ie met de pony aanmoet..
Je zadelt een ander met jouw probleem op dat vind ik niet netjes...
Wat wil je liever? Dat, of een bericht lezen dat er een pony dood gevonden is op een braakterrein?
Bovendien is het einde nog lang niet in zicht. Zolang mensen van een uitkering een paard denken te kunnen houden in deze tijden.
Esmeralda schreef:mjmt22 schreef:wat zielig dat doet toch niemand zijn pony aan...
denk toch dat de eigenaar ervan hield, door het in een warme stal te brengen
zodat het gevonden werd en de verzorging krijgt die het hard nodig heeft
Dan kan je zeggen, daar had die persoon eerder moeten doen, maar ja, dat heeft die niet
Vienna2007 schreef:tootje71 schreef:Maar wel een ander met een verwaarloosde pony opzadelen en een wild vreemde mag het verder uitzoeken wat ie met de pony aanmoet..
Wat wil je liever? Dat, of een bericht lezen dat er een pony dood gevonden is op een braakterrein?
Bovendien is het einde nog lang niet in zicht. Zolang mensen van een uitkering een paard denken te kunnen houden in deze tijden.
Het dier is verdorie gestorven, het beestje was al aan het sterven. Moet je mij niet vragen hoelang het dier al zonder voedsel en water zat, laat staan een mooie stal. neen, maandenlang enkel stront, koude en natte stal, geen voedsel en een beetje vervuild water.. om van LIEFDE om maar te zwijgen.
Zoiets doe je een dier toch niet aan?! Die boer zal ook wel geschrokken zijn, ligt er opeens een pony in je stal! Cayenne schreef:Het dier werd na verzorging van een dierenarts overgebracht naar The Old Horses Lodge, een asiel voor verwaarloosde, oude of mishandelde paarden. De pony is ondanks alle zorg helaas overleden.
tootje71 schreef:Maar wel een ander met een verwaarloosde pony opzadelen en een wild vreemde mag het verder uitzoeken wat ie met de pony aanmoet..
Mallodie schreef:Vind het echt belachelijk dat men hier doet alsof de eigenaar echt van de pony hield en het beste voor hem wilde... Kom nou heHet dier is verdorie gestorven, het beestje was al aan het sterven. Moet je mij niet vragen hoelang het dier al zonder voedsel en water zat, laat staan een mooie stal. neen, maandenlang enkel stront, koude en natte stal, geen voedsel en een beetje vervuild water.. om van LIEFDE om maar te zwijgen.
Sorry, hier is geen begrip voor op te brengen. 0,0 !
paarden652 schreef:Ze zijn er nog mee naar de dierenkliniek in Merelbeke gegaan, waar ze bloed trokken. Dit zag zwart. Toen is de beslissing gemaakt om hem in te laten slapen.
Cayenne schreef:http://www.blid.be Het dier werd na verzorging van een dierenarts overgebracht naar The Old Horses Lodge, een asiel voor verwaarloosde, oude of mishandelde paarden. De pony is ondanks alle zorg helaas overleden.