Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maXcomX schreef:Eerlijk is ie wel: het gaat om het geld.
Maar voor de sport is dit natuurlijk een ramp. Als alle goede paarden veilig op slot worden gezet, dan is er wel een probleem. Stel je voor dat Ferrari een nieuwe bolide zou maken voor de F1. En de eigenaar zou zeggen: Het risico is te groot dat de auto beschadigd raakt, dus zetten we hem in een museum en gaan we er niet mee racen. Voor voetballers kun je ook zoiets bedenken (we laten onze 13 miljoen euro man niet spelen, want stel je voor dat er wat gebeurd...)
Hij mag het dan oprecht menen, maar ik vindt het ook een oprecht kromme redenatie.
Dhr Visser schreef:Natuurlijk is Edward zijn ruiter geweest voor de voorbije vier jaar en hij heeft prachtige dingen met het paard gedaan. Maar waarom zouden andere ruiters niet hetzelfde kunnen doen ?

PussInBoots schreef:Tuurlijk is het zuur dat Totilas niet meer uit zal komen voor Nederland. Maar ik moet toch echt de gek nog tegenkomen die NIET zijn paard verkoopt naar een goede plek voor het grote geld. De mensen die roepen: "Mijn paard gaat voor geen goud weg" hébben ook geen gouden paard. Dat paard heeft alleen emotionele waarde.
Mooi interview, en het lijkt mij een sympathieke man.
.
Ik zou alleen niet lekker slapen als dat dier dan wat heeft. Natuurlijk hartstikke zonde voor Edward.