Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niicole__ schreef:En hele goede zaak!
Ik heb zelf helaas met 1 stagebedrijf een zeer slechte ervaring.
Heb toen een stageongeval gehad..
We moesten toen de paarden uit paddock halen, waarbij hij niet kon wachten tot ik het paard wat ik mee moest nemen vast had, en liep weg, maar die 2 paarden werden gek als de ander uit beeld was, dus toen ik haar vast had, begon ze te steigeren, maakte daarna een sprong, waarbij ze mij omver sprong, sprong daarbij met 2 hoeven op mijn rug, en 1 op mijn been.
Ik kreeg te horen; Ja sta maar weer op (maar kon me op dat moment niet bewegen), en uiteindelijk hielp hij mij overeind, kreeg even wat ijs op mijn been, en moest maar weer gaan mesten en longeren (terwijl ik amper kon lopen), uiteindelijk na veel moeite mocht ik naar huis, maar kreeg te horen; Als je morgen niet weer komt, hoef je nooit weer te komen.
Daarna heb ik 2 weken thuis op bed gelegen, op een stoel onder de douche, moest overeind getilt worden etc..
Hun uiteindelijk tegen iedereen ontkennen dat het gebeurd was, doen alsof ze van niets wisten en zeggen dat ik loog.
Ook tegen school zeiden ze dat er bij hun op stal niets gebeurd was met mij..
Thats_Me schreef:Ook zou een leerlingenstop/loting ideaal zijn voor dit soort studies. Er is te veel vraag en te weinig stageplek.
Fleurtje100 schreef:Thats_Me schreef:Ook zou een leerlingenstop/loting ideaal zijn voor dit soort studies. Er is te veel vraag en te weinig stageplek.
Precies, moet je nagaan als het al moeilijk is om een stageplek te vinden waar je in principe voor niks werkt, hoe lastig het dan gaat worden om een betaalde baan te vinden. Maar deze link verklaarde alweer veel voor mij: http://www.veiligpaardrijden.nl/pages/tarieven.php
Heeft denk ik weinig met veiligheid te maken
saskiakefie schreef:xNOUSS schreef:Oh goed zo!
Ik heb een paar weken op een stal stage gelopen (heb nu gelukkig een ander adres), en het is me echt een raadsel dat ze überhaupt erkent zijn door Aequor..
Helemaal mee eens... Pff wat zijn er slechte bedrijven..
xNOUSS schreef:Oh goed zo!
Ik heb een paar weken op een stal stage gelopen (heb nu gelukkig een ander adres), en het is me echt een raadsel dat ze überhaupt erkent zijn door Aequor..