Oeh weer even die beelden van de paarden van Marum! Blijft me ontroeren. Zulke speciale beelden zijn dat.
__Laura schreef:Ik ga kijken!Vind het een beetje een ballenprogramma, dus ben erg benieuwd Hier idem, ik kan die Mathijs niet uitstaan.. maar ja vooruut
mijn god, zelfs ik houd het bijna niet droog... natuurlijk heeft hij gelijk, maar jee wat zal hem dit zeer gedaan hebben zeg.. wat een band
Cayenne schreef:Edward blijft erg netjes ook al probeert Matthijs hem uit de tent te lokken Inderdaad! Matthijs onderbreekt Edward ook steeds, vrij vervelend.
bleegh wat een enorme s*kkels zeg... verdiep je eerst eens in een onderwerp, had van hun toch wel meer verwacht..
bonzwa schreef:Wat een vervelende vragen stelt hijja vond ik ook... `praat je dan ook met mn..` ja sorry hoor maar dat doe ik altijd, dat doe je tegen n hond of wat dan ook toch ook
Ik vind Matthijs ook errug vervelend..... Edward reageert netjes vind ik, ik zou al lang stapel gek worden...
Yannicke schreef:Cayenne schreef:Edward blijft erg netjes ook al probeert Matthijs hem uit de tent te lokken Inderdaad! Matthijs onderbreekt Edward ook steeds, vrij vervelend. Nou inderdaad!
Mooi, Edward sluit in ieder geval niet uit dat ie er ooit nog op gaat zitten Al is die kans wel heel erg klein.