Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tafje schreef:Ik denk dat ie er zelf maar op moet, haha. Kan dat beest ook springen?Tja.. ik denk dat meer ruiters/amazones in Duitsland dat denken![]()
Ben heeeel benieuwd wie er op Toot zit als PS hem in 2011 bij het EK wil starten
Dinopino schreef:Je krijgt er zo n gevoel bij als bij de Toppers wie wordt de nieuwe ruiter
Zou een idee voor een programma kunnen zijn op zoek naar de ruiter voor Totials Deutschland sucht den superreiter
easygoing schreef:Ik denk dat het helemaal niemand meer gaat worden.
PS zal zich wel een heel ander plaatje voorgesteld hebben en nu de deksel een beetje op de neus gekregen hebben.
Durf te wedden dat hij gedacht heeft dat de topruiters en amazones in de rij zouden staan om o hem te mogen rijden, er niet van uitgaande dat ze de billetjes liever de niet aangebrand hebben.
easygoing schreef:Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.
janouk schreef:easygoing schreef:Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.
Principes verdwijnen snel als het om geld gaat.
Is gewoon een geldkwestie, want deze ruiters gaan echt wel rijden met Totilas als het paard hun aangeboden wordt. Heeft weinig te maken met collegialiteit in mijn ogen.
easygoing schreef:Ik denk dat het helemaal niemand meer gaat worden.
PS zal zich wel een heel ander plaatje voorgesteld hebben en nu de deksel een beetje op de neus gekregen hebben.
Durf te wedden dat hij gedacht heeft dat de topruiters en amazones in de rij zouden staan om op hem te mogen rijden, er niet van uitgaande dat ze de billetjes liever de niet aangebrand hebben.
horseyfries schreef:Eigenlijk is het wel maf, de droom van elke ruiter zou zijn om ooit een keer op "een Totilas" te mogen rijden, maar iedereen heeft zo'n enorm respect voor de prestaties van het koningsduo Edward en Totilas, dat niemand zich hieraan wil wagen.
Zal het dan toch de stalamazone van PS moeten worden bij gebrek aan andere liefhebbers?
Bloodymary schreef:Ik denk dat je gek bent als je als topruiter weigert om dit paard te rijden als de mogelijkheid er is. Of helemaal geen zelfvertrouwen hebt en dan hoor je niet in de topsport thuis. Kom op zeg, wat wil je bereiken, het allerhoogste toch? Nou dat kan met dit paard.
Cayenne schreef:De hengst, die vele successen boekte met de Nederlander Edward Gal, is sinds kort in het bezit van de Duitser Paul Schockemöhle.''
Bloodymary schreef:Ik denk dat je gek bent als je als topruiter weigert om dit paard te rijden als de mogelijkheid er is. Of helemaal geen zelfvertrouwen hebt en dan hoor je niet in de topsport thuis. Kom op zeg, wat wil je bereiken, het allerhoogste toch? Nou dat kan met dit paard.
NatasjavE schreef:Bomba schreef:Er hoeft niet iedere keer verteld te worden wie hem niet wil rijden. Kom uiteindelijk maar met het nieuws van de ruiter die het wel wordt.
Moet zeggen dat ik dat ook wel even dacht....![]()
Johanna59 schreef:Zie Totilas helemaal niet als een uitdaging.
Zou er niet eens mee willen rijden. Ben zeer tevreden over onze eigen paarden, met name die van mij zelf. Voor mij geen beter paard, dan mijn eigen.