Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:27

Ik denk dat het helemaal niemand meer gaat worden.
PS zal zich wel een heel ander plaatje voorgesteld hebben en nu de deksel een beetje op de neus gekregen hebben.
Durf te wedden dat hij gedacht heeft dat de topruiters en amazones in de rij zouden staan om op hem te mogen rijden, er niet van uitgaande dat ze de billetjes liever de niet aangebrand hebben.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 05-11-10 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:28

Tafje schreef:
Tja.. ik denk dat meer ruiters/amazones in Duitsland dat denken :+ :D Ben heeeel benieuwd wie er op Toot zit als PS hem in 2011 bij het EK wil starten
Ik denk dat ie er zelf maar op moet, haha. Kan dat beest ook springen?

Dinopino schreef:
Je krijgt er zo n gevoel bij als bij de Toppers wie wordt de nieuwe ruiter
Zou een idee voor een programma kunnen zijn op zoek naar de ruiter voor Totials Deutschland sucht den superreiter ;-)

_O- Ik zie het gewoon helemaal gebeuren. Dat is straks nog de enige manier op het geld terug te verdienen dat ze ervoor betaald hebben.
SMS allemaal naar 1234 als je vindt dat nummer 3 de Olympische spelen op Totilas moet rijden.
Zouden ze dan ook een "mysterie Reiter" hebben, een half-bekende ruiter die het ook wel eens wil proberen?

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:29

easygoing schreef:
PS zal zich wel een heel ander plaatje voorgesteld hebben en nu de deksel een beetje op de neus gekregen hebben.
Durf te wedden dat hij gedacht heeft dat de topruiters en amazones in de rij zouden staan om o hem te mogen rijden, er niet van uitgaande dat ze de billetjes liever de niet aangebrand hebben.

Beetje naief van hem. Vond hem toen ik een klein penny meisje was trouwens helemaal geweldig toen hij nog actief in de sport was

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:30

easygoing schreef:
Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.

Principes verdwijnen snel als het om geld gaat.
Is gewoon een geldkwestie, want deze ruiters gaan echt wel rijden met Totilas als het paard hun aangeboden wordt. Heeft weinig te maken met collegialiteit in mijn ogen.
Ik verwacht dan ook dat het paard voor Amerika of het Verre Oosten gaat uitkomen in de sport; daar is meer geld.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:33

janouk schreef:
easygoing schreef:
Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.

Principes verdwijnen snel als het om geld gaat.
Is gewoon een geldkwestie, want deze ruiters gaan echt wel rijden met Totilas als het paard hun aangeboden wordt. Heeft weinig te maken met collegialiteit in mijn ogen.

Zoals ik al zei ook eigenbelang. niet alleen een geldkwestie maar ook een prestatiekwestie.
Toch komt het bij mij nog steeds over als een grote collegialiteit onderling.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:34

easygoing schreef:
Durf te wedden dat hij gedacht heeft dat de topruiters en amazones in de rij zouden staan om op hem te mogen rijden, er niet van uitgaande dat ze de billetjes liever de niet aangebrand hebben.

Staat een beetje raar maar met hem bedoel ik natuurlijk Totilas he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:35

Ik blijf het nieuws rond Totilas wel interessant vinden :9
Ik hoop dat PS een fijne ruiter voor 'm vindt, al is Edje erop natuurlijk altijd beter :+

Anya

Re: Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:41

komt er nu een sticky?
wie welk paard niet wil rijden?

Wat een no-news

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:46

horseyfries schreef:
Eigenlijk is het wel maf, de droom van elke ruiter zou zijn om ooit een keer op "een Totilas" te mogen rijden, maar iedereen heeft zo'n enorm respect voor de prestaties van het koningsduo Edward en Totilas, dat niemand zich hieraan wil wagen.
Zal het dan toch de stalamazone van PS moeten worden bij gebrek aan andere liefhebbers? ;)

Oh, ik denk dat iedereen wel een keer op Totilas wil rijden, jij en ik incluis. :D Maar om er dan hetzelfde of nog beter mee te kunnen presteren als Edward heeft gedaan lijkt mij inderdaad heel erg moeilijk. Lijkt me een behoorlijke last op je schouders.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:51

mooi! :)
ben benieuwd wie het wel aandurft! ;)

Anarya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:53

Boehoehoe arme Totilas! Niemand wil zijn nieuwe vriendje worden....

mylanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:58

Andreas Helgstrand wil hem volgens mij wel graag rijden....maar die kan volgens mij niet uitkomen voor Duitsland. Dit is de enige ruiter waarvan ik gelezen heb dat hij hem wel graag zou willen rijden...en hij heeft tenslotte al meerdere paarden van P.S. in training...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:00

Er wordt soms ook gedaan alsof Edward de enige ruiter is in de wereld die een paard naar de top zou kunnen brengen... :+
Overschatting van de ruiter is ook een vak. Totilas is ook nog gewoon Totilas zonder Edward, en wie weet kan een andere ruiter hem nog wel mooier/beter rijden dan Edward. You never know.

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:06

Jilletje schreef:
jaaajaaaaa edward moet er idd weer op klimmen!!! komop duitsers, blijf nee zeggen :D

Da gaat PS hem hoogstwaarschijnlijk enkel in de fokkerij inzetten.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:08

Wat ik al in een ander topic las..
Ze moeten er eigenlijk een tv-programma van maken.
'Wie word de nieuwe berijder van Totilas' of
'So you think you can ride!' :+

Ik ben al zo lang benieuwd wie het nou word!!!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:13

Bloodymary schreef:
Ik denk dat je gek bent als je als topruiter weigert om dit paard te rijden als de mogelijkheid er is. Of helemaal geen zelfvertrouwen hebt en dan hoor je niet in de topsport thuis. Kom op zeg, wat wil je bereiken, het allerhoogste toch? Nou dat kan met dit paard.

Ik denk juist dat als je de echte topruiter bent, en daarom ook bekend staat dat je dit voor de volle 100% afwijst. Totilas is een paard wat wereldwijd bekend staat, en ja de GP zou je kunnen bereiken, de knopjes zitten erop. maar dat wil niet zeggen dat je uit een paard kan halen wat de vorige ruiter eruit heeft kunnen halen. kortom dan rij je verlies, en wat denk je dan wat er wereldwijd gebeurt met jou naam als je verlies rijd?

Ja, je naam gaat eraan onderuit omdat de verwachtingen van een nieuwe combinatie te hoog zijn, van menig mens wereldwijd. Tevens ben je wereldwijd in oproer omdat je verlies gereden hebt met een paard wat al zoveel gewonnen heeft. Zeker op dit niveau.

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:17

Cayenne schreef:
De hengst, die vele successen boekte met de Nederlander Edward Gal, is sinds kort in het bezit van de Duitser Paul Schockemöhle.''

Geinig dat deze zin steeds terug blijft komen in nieuwe topics met bronvermelding elders dan bokt.....

Bloodymary schreef:
Ik denk dat je gek bent als je als topruiter weigert om dit paard te rijden als de mogelijkheid er is. Of helemaal geen zelfvertrouwen hebt en dan hoor je niet in de topsport thuis. Kom op zeg, wat wil je bereiken, het allerhoogste toch? Nou dat kan met dit paard.

Gaat ook om het financieel plaatje....
Laatst bijgewerkt door Cahill op 05-11-10 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:23

Ik denk dat er zo maar weinig mensen overblijven om totilas te rijden!
Bijna alle duitse topruiters zeggen af! :Y)

Ranka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:24

Als niemand op Totilas wil , Dan is er maar een mogelijkheid.

IK WIL WEL

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:30

easygoing schreef:

Amen!

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:31

NatasjavE schreef:
Bomba schreef:
Er hoeft niet iedere keer verteld te worden wie hem niet wil rijden. Kom uiteindelijk maar met het nieuws van de ruiter die het wel wordt.

Moet zeggen dat ik dat ook wel even dacht.... :+ :D

Inderdaad. Hij is verkocht en het verhaal wie er niet op gaat rijden blijft hetzelfde, vertel maar wie het wel wordt als de tijd komt.

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:36

Zie Totilas helemaal niet als een uitdaging.
Zou er niet eens mee willen rijden. Ben zeer tevreden over onze eigen paarden, met name die van mij zelf. Voor mij geen beter paard, dan mijn eigen.

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:44

Johanna59 schreef:
Zie Totilas helemaal niet als een uitdaging.
Zou er niet eens mee willen rijden. Ben zeer tevreden over onze eigen paarden, met name die van mij zelf. Voor mij geen beter paard, dan mijn eigen.

Lijkt me niet echt relevant.

Ik vind het juist wel fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden van alles rondom Totilas. En ik vind dit trouwens echt een leuke foto van Toot. :D

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:47

Aan de ene kant snap ik het wel.. Totilas heeft nou al zoveel gehaald, iedereen weet dat dit een top paard is en het een top combinatie was. Als er nou iemand op stapt, en die rijd niet zulke prestatie's ga je hard af.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:54

Ik wil er wel op hoor, van mij zijn de verwachtingen toch niet zo hoog gespannen _O-

Maar zonder gekheid, ik ben heel benieuwd wie het aandurft/het kan betalen. Het blijft in ieder geval erg zonde van de geweldige combinatie. We zullen het zien..