Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:http://www.westonline.nl / Nieuwsredactie
Eigenaren zouden moeten worden gedwongen om de mest op te ruimen, omdat fietspaden er glad en levensgevaarlijk van worden.
8nnemiek schreef:*Ziet spontaan een paard voor zich dat zwaar over de zeik is en in volle galop door het dorp knettert, de poep uit de zak vliegt alle kanten op terwijl paardlief al bokkend drie fietsers en twee oude mensjes omver weet te werpen en vervolgens weer zijn oude weg vervolgd nadat hij zich van dat enge wapperende spook heeft weten te bevrijden*![]()
Huertecilla schreef:mebianca schreef:Dus een beetje rekening mee houden vind ik terecht.
Een béétje???
Je mag gewoon niet op het fietspad rijden. Punt.
Niets ´rekening houden´. Gedráág je gewoon.
Huertecilla schreef:Lekker slim van de ruiterij om in het Westland de eigen glazen in te gooien![]()
Triest voorbeeld van hoe de ruiters door wangedrag de boel voor de hele ruiterij verzieken.
8nnemiek schreef:*Ziet spontaan een paard voor zich dat zwaar over de zeik is en in volle galop door het dorp knettert, de poep uit de zak vliegt alle kanten op terwijl paardlief al bokkend drie fietsers en twee oude mensjes omver weet te werpen en vervolgens weer zijn oude weg vervolgd nadat hij zich van dat enge wapperende spook heeft weten te bevrijden*![]()
Wijnanda schreef:Hier zijn wegen waar je 60 mag, maar waar gemiddeld 100 wordt gereden. Meestal ben ik zelfs zo asociaal om gewoon midden op de weg te gaan rijden. Wat wil je dan? Hier hebben we geen eens fietspaden waar je op kunt.
Huertecilla schreef:Een béétje???
Je mag gewoon niet op het fietspad rijden. Punt.
Niets ´rekening houden´. Gedráág je gewoon.
Wijnanda schreef:Ik vind dat er nog wel verschil tussen hondenpoep en paardenpoep zit ook. Een regenbui'tje, de vogeltjes. Dat verteerde gras/hooi/brok is zo weg. Maar die vieze hondendrollen (lees: rottend vlees), vind ik een veel viezer iets, en dat is niet zomaar weg.