Was ook geweldig om te zien! Eerst op het strand gekeken, daarna vlug naar huisduinen om nog een keer te kijken.
Sterre
Geplaatst: 30-10-10 19:14
Wat een leuke foto´s hittepit . Jammer, als ik het had geweten was ik heel misschien ook wel met beide paarden naar Ned. gereden (700 km enkele reis ).
Ik was er als toeschouwer. Eerst bij Paal 6 (het begin) en toen wilde we naar Donkere Duinen, maar daar waren ze alweer voorbij. Dus toen even zelf gelopen, beetje chocomel erbij en toen kwamen ze er weer. Het was machtig om te zien. Als ik het had geweten had ik wat geregeld en zelf ook ingeschreven. Misschien jaarlijks?
ikke20
Geplaatst: 30-10-10 19:30
wauw wat gaaf. had zeker mee willen rijden maar vond het net te ver voor mn friesje. zag op filmpje wel friesjes met strik in de manen geloof dat dat bokkers waren
Hahaa, ik zag ook een paar friesjes langskomen op de foto's met linten in de manen! Bokkers?
Boelles
Geplaatst: 30-10-10 19:44
xJolien schreef:
Hahaa, ik zag ook een paar friesjes langskomen op de foto's met linten in de manen! Bokkers?
Ik had een lintje!
Moska
Geplaatst: 30-10-10 19:48
Ik was er vandaag ook als toeschouwer en heb veel foto's gemaakt! Zodra ik ze op de computer heb, zet ik hier de link wel even neer, wie weet staan er nog bekenden op de foto!