Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hanny_jelke schreef:als ik me niet vergis hebben ze haar al eens met pensioen gestuurd.
en werd ze daar niet vrolijk van.
ik hoop dat het nu anders wordt.
''
hanny_jelke schreef:als ik me niet vergis hebben ze haar al eens met pensioen gestuurd.
en werd ze daar niet vrolijk van.
ik hoop dat het nu anders wordt.
ook hoop ik dat deze race een goed einde krijgt en geen tragedie wordt dat hoor je zo vaak.
hopelijk is ze geschikt voor de fok haar veulens zullen geliefd worden
Oreo schreef:Oeh, ik zou (bijna) alles geven om bij die laatste race te kunnen zijn!
ponyrenfan schreef:Hoi Cayenne,
Bedankt voor het plaatsen van het stukje over Zenyatta. Ik ben ook een groot fan van Zenyatta en denk dat ze zeker tot één van de beste
behoort. Vind alleen de zin "haar trainingsjockey Steve Willard moest alles op alles zetten om te voorkomen dat de merrie het baanrecord verbrak" een beetje onzin. De merrie maakt een heel rustig handgalopje of zoals wij ook wel zeggen een rustig cantertje. Dit was zeker geen snelle gallop voor de race ofzo. Verder voor alle fans, dit is inderdaad haar laatste race want ze heeft door al die overwinningen inmiddels zoveel waarde gekregen dat haar veulens straks alleen voor de superrijken op de aarde betaalbaar zullen zijn. Hoop dat we in haar laatste race de overdrive te zien krijgen, dan geef ik haar zeker een goeie kans om het baanrecord te verbreken.