Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:27

Cayenne schreef:
"Edward stapte er de eerste keer op en was er binnen een minuut weer af, want hij voelde alsof hij kon ontploffen." Gal zette er eerst een andere ruiter op, waarop Totilas inderdaad begon te bokken en rennen. "Edward stapte er daarna weer op en toen was het goed."

oke dan.. :? hihi

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:27

hetty007 schreef:
Wildgirl schreef:
kan dat gezeur nou een keer stoppen? :Z
man man man, het is maar een paard....gal heeft binnen het jaar weer een nieuwe crack.
daarnaast zal het mij niks verbazen als de nakomelingen volgend jaar vies tegen gaan vallen

Volgens mij heb jij nog nooit een echte band met een paard gehad!
Beetje jammer van jou reactie. Juist jou vindt ik verbitterd overkomen!

Ik leef ook met hun mee, ik moet er niet aan denken om ons eigen paard te moeten verkopen.
Erg sneu, zowel op emotioneel vlak maar ook op sportief vlak!

grappig....voor 15 miljoen gaat idd ieder paard hier incl auto en trailer met een strik om zijn buik de dam af, get real....

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:28

kohtje schreef:
Wildgirl schreef:
man man man, het is maar een paard....gal heeft binnen het jaar weer een nieuwe crack.
daarnaast zal het mij niks verbazen als de nakomelingen volgend jaar vies tegen gaan vallen

Heb jij nooit een dier gehad waar je zo gek op was. Een dier waar je nog meer van hield? Waar dat ene goude draadje aan zat?
Natuurlijk gaat hij wel weer een ander paard rijden maar er kan er maar1 de leukste ,beste,mooiste zijn.

gaan we dan voor iedereen die zijn allerliefste paardje verliest/verkoopt acties voeren etc?
dat wordt toch wel een beetje te gek hoor..

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:29

Tja kan me voorstellen dat het pijnlijk is voor Edward....
Laatst bijgewerkt door Freedom007 op 26-10-10 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:32

Heb jij nooit een dier gehad waar je zo gek op was. Een dier waar je nog meer van hield? Waar dat ene goude draadje aan zat?
Natuurlijk gaat hij wel weer een ander paard rijden maar er kan er maar1 de leukste ,beste,mooiste zijn.[/quote]

gaan we dan voor iedereen die zijn allerliefste paardje verliest/verkoopt acties voeren etc?
dat wordt toch wel een beetje te gek hoor..[/quote]
daar hebben we het nu toch niet over?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:35

Ook ben ik bang dat totilas eerst niet wil luisteren en dat de ruiter hem dan op 1 of andere gruwelijke wijze ervoor zorgt dat totilas wel luistert.
Dat zie je ook altijd in films.. :+

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:35

JuravelOX, je reactie die je eerst had staan, daar ging ik helemaal in mee! :)
Zie net dat je hem hebt veranderd.

Maar inderdaad, je weet maar nooit in hoeverre het nu ook zo super gaat..

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:36

kohtje schreef:
daar hebben we het nu toch niet over?

nounou, volgens mij wel hoor.
jij rechtvaardigt waarom er zoveel reacties elke keer op het edward/totilas verhaal komen (omdat dit dus een speciaal paard was bladiebla).
iedereen weet nu wel dat het jammer is, net alsof wij er iets aan kunnen doen.
maar om nou te zeggen dat het komt omdat dit zo'n speciaal paard was...?
er zijn zoveel mensen die een, voor hun, speciaal paard hadden en die ze weg hebben moeten doen.
daarom zeg ik: gaan we voor al die mensen duizenden topics openen dan?
Laatst bijgewerkt door xShellie op 26-10-10 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:36

jammer voor edward vind ik het nog steeds, topcombi!

heel veel sterkte voor hem dan ook alleen maar!

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:40

YouthReiner schreef:
Cayenne schreef:
"Edward stapte er de eerste keer op en was er binnen een minuut weer af, want hij voelde alsof hij kon ontploffen." Gal zette er eerst een andere ruiter op, waarop Totilas inderdaad begon te bokken en rennen. "Edward stapte er daarna weer op en toen was het goed."

oke dan.. :? hihi

precies mijn gedachte ;)

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:41

Waarom is het erg als hij baalt dat hij zijn beste troef is verloren?
Moet hij dan blij zijn? :?
En hoezo is het zeker dat hij wel weer even een crack krijgt... Volgens mij is niks zeker in paardenland. alsof er zo even een totilas 2 klaarstaat.

ik wens hem heel veel sterkte!

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:43

Ik wens ze heel veel sterkte...

Maar... Life must go on...

We gaan gewoon wachten op de volgende topper..
We weten langzamerhand toch wel dat de Nederlanders hardstikke toppie kunnen rijden en het dus echt neit alleen van het paard moeten hebben...

Als we op de OS alsnog de duitsers kunnen verslaan...
Dan hebben we pas een echte overwinning...
toch.....???

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:44

Wildgirl schreef:

waar slaat dat nou weer op :S ...

helemaal met daphaan en lovelyd eens!!

verder edje nogmaals veel sterkte

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:45

youngster schreef:
Als zoiets weggaat doet dat heel veel pijn, ook al staat er wel wat tegenover.
Respect voor Edward dat hij er toch maar stond vandaag!

Eens! +:)+

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:46

Echt zo sneu voor hem, eerst Lingh en nu ook Toto!
Sterkte voor Edward :(:)

youngster schreef:
Als zoiets weggaat doet dat heel veel pijn, ook al staat er wel wat tegenover.
Respect voor Edward dat hij er toch maar stond vandaag!

Inderdaad! :j
Laatst bijgewerkt door essie_blue op 26-10-10 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

merel_gomez

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Freedom007

xJolien schreef:
JuravelOX, je reactie die je eerst had staan, daar ging ik helemaal in mee! :)
Zie net dat je hem hebt veranderd.

Maar inderdaad, je weet maar nooit in hoeverre het nu ook zo super gaat..

Haha ja ik zag later pas dat Toot vanmorgen al gereden is..... dus mijn reactie ging al niet meer op.
Ik mag hopen dat Toot zich gedraagt zodat er geen vervelende praktijken met hem gebeuren.... krijg een beetje een naar gevoel als ik naar die nieuwe eigenaar kijk en naam zie.....maar goed zal wel aan mij liggen....
Maar ja dat weet je toch nooit he......
(Aangezien ik gisteren heb gehoord van mensen die in Amerika zijn geweest wat sommigen daar met hun paarden doen,word je naar van)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:48

Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw! -:(- -:(- -:(- -:(-

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:48

@Wildgirl: ben het helemaal eens, we moeten nog maar zien of het ook een goed vaderpaard is. Voor de eerste lichting veulens ben ik niet zo bang - er is goed geselecteerd en het waren waarschijnlijk stuk voor stuk goede merries. Maar of het een tweede Jazz wordt? Ik vraag het me af. De tijd zal het leren.

Voor het overige vind ik ook dat er erg overdreven wordt gereageerd en vooral erg amicaal. Edje en Tot...net alsof iedereen zowel man als paard privé kent. Brr...

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:51

vur schreef:
Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw! -:(- -:(- -:(- -:(-

Natuurlijk wisten ze dit, maar daarom kun je 't toch nog wel moeilijk vinden?

Ik vind de reactie van Gal c.s. vrij normaal - in ieder geval vergeleken met die van eeen aantal Bokkers :D :D .

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:51

vur schreef:
Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw! -:(- -:(- -:(- -:(-

so jij bent boos!
:+

xFDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:52

Arme Edward...
Hopen dat hij snel over het verdriet heen komt. Hij heeft vast nog wel meer goede paarden. Al zal niet een aan Totilas tippen kunnen...

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:54

weetje; ik denk dat iedereen gewoon in zijn reacties mag zeggen wat hij wil en edward sterkte mag wensen. ze vinden het gewoon erg voor hem en leven mee.
en als je geen zin hebt in dat soort dingen hoef je denk ik ook niet te reageren.
dus ik neem aan dat mensen die iets te zeuren hebben gewoon niet meer op dit topic kijken en gewoon lekker iets anders gaan doen.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:55

vur schreef:

wat een reactie :n

Is toch te begrijpen dat hij zich daar hartstikke klote bij voelt?
Na alles wat hij met dat dier bereikt heeft!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:56

vur schreef:

Waarom kijk je dan in dit topic als je vind dat er zoveel over gezeurd wordt? Je kunt het ook niet lezen?

Edward, heel veel sterkte, en kom maar op met een nieuwe topper :D

Edit: Zie dat er al meer reacties hierop zijn.