“Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:13

Ach nu is het ineens allemaal belachelijk...
Wie weet komt er nog een weldoener die een oplossing biedt zodat Totilas kan blijven.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:14

[*]Edward en Totilas LALALALALALA *\o/* *\o/*
Geloof mij als ze echt wat voor elkaar krijgen (wat mij ook zou verbazen) piepen jullie wel anders!!!
Dus laat ze lekker :Z

Bar

Dream on....

equitation

equitation schreef:
Geloof mij als ze echt wat voor elkaar krijgen (wat mij ook zou verbazen) piepen jullie wel anders!!!

Ik ben blij dat het publiek wat van zich laat horen. Is toch een stukje waardering voor 2 jaar lang met je tong op de grond hebben kunnen zitten!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:15

Nou, het kan nog weleens verrassend uitpakken misschien? Je weet maar nooit in deze rare wereld :+ .

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:15

Vala schreef:
Ach nu is het ineens allemaal belachelijk...
Wie weet komt er nog een weldoener die een oplossing biedt zodat Totilas kan blijven.

ja of in ieder geval dat Edward hem kan blijven rijden zo gek vind ik het hele idee nog niet. Oke giro 555 had van mij ook niet gehoeven hadden ze beter een andere rekening voor kunnen openen denk ik. Tja en de koningin was toch al zo vreselijk betrokken bij WEG mag ze nu ook wel reactie geven maar goed dat is mijn bescheiden mening O:)

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:16

equitation schreef:

ik piep helemaal niet anders dan :Z

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:17

baroen schreef:
equitation schreef:

Ik piep sowieso niet... :P
Maar denk dat velen het wel heel eenvoudig inzien... Dergelijke transacties zijn alles behalve eenvoudig... :+

Joosiien

monnikenburg schreef:
.Giro 555 en de koningin erbij betrekken, hoe haal je het in je hoofd.

Inderdaad!!
Actiegroep faceboek oke, Hart van Nederland oke, de wereld draait door oke, rtl boulevard oke, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Beetje erg overdreven om de koningin erbij te betrekken.

Bellex

equitation schreef:

Sowieso, maar zeker na die actie met 555 steek ik er geen cent in

Janneke_Tri

Nagini schreef:
Leuk dat het wat 'echte' vorm krijgt.

Lijkt me beetje ''onnozel'' om de koop tegen te gaan.. alsof die mensen zich voor dat bedrag laten tegenhouden om het niet te doen vanwege iets van HvNL.

Belangrijker doel is dan denk ik om te zorgen dat Edward Toti kan blijven rijden :)

volgens mij is dit ook het enige doel van de actie dat edward totilas kan blijven rijden

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:18

Ik denk dat de fam. Visser niet had gedacht dat nederland zo in beweging zou komen bij de verkoop van Totilas. :D
Heel stom...maar eigenlijk voelt het alsof Totilas (samen met Edward) een beetje van ons allemaal is :+:
Ze maakten ons happy en gelukkig, genieten van zo'n geweldige samenwerking tussen mens en paard....tot diep in je hart!

equitation

baroen schreef:
equitation schreef:

Nou jij dan niet samen met een paar anderen maar de rest wel dus we couldn't care less wat jullie dan doen :(:) :+

Adil

Mijn god, dit is wel de meest belachelijke actie wat ik ooit heb meegemaakt...

Nou ja, ze kunnen nu toch niks meer uitrichten...Face it, de kans is nul tot zeer minimaal dat Edward ooit weer op Totilas zal zitten.

Ja, het was een mooi team, en nu is het paard verkocht en zal misschien onder een andere ruiter gaan schitteren. Who gives a §$)&&%$%§$&$& wie die knol dan rijdt, laten we blij zijn dat Totilas evt. zijn sportcarriere verder mag/kan voeren en voor de eventuele bijdrage aan de fokkerij.

Er worden wel meer goede paarden onder de konten van hun ruiters verkocht, gaan we nu elke keer zo'n drama er van maken en actie ondernemen?

Giro 555, mijn god, sommige mensen hebben erg ver achter in de rij gestaan toen er porties verstand verdeeld werden... :n

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:19

Tjee, we hebben het oook niet over het geld maar puur het feit dat Edward hem mag blijven rijden. Het gaat niet over terugdraaiing van de verkoop Waarom kan niemand begrijpend lezen, het staat er gewoon.
Laatst bijgewerkt door equitation op 19-10-10 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

dolfie2133

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:20

Giro 555 gaat iets te ver, maar de koningin.... Die kan je wellicht hier een klein beetje in mee krijgen. Ze is tenslotte wel een paardenliefhebster. En ze was één van de eerste die het team en later Edward feliciteerde...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:20

equitation schreef:
Nou jij dan niet samen met een paar anderen maar de rest wel dus we couldn't care less wat jullie dan doen :(:) :+

Met alle respect, maar mochten de dames en heren van de actiegroep allen met dergelijke uitspraken komen........ Dan zullen er maar weinig in geloven, dan wel in gaan geloven....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:21

equitation schreef:
Tjee, we hebben het oook niet over het geld maar puur het feit dat Edward hem mag blijven rijden. Het gaat niet over terugdraaiing van de verkoop Waarom kan niemand begrijpend lezen, het staat er gewoon.

Maar Giro 555 is wel aangeschreven, je gaat me niet vertellen dat dat ging om een andere ruiter????
Want dan is het helemaaaaal een trieste actie...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:22

Wat ik wel apart vind is dat menigeen zich enorm geroert heeft in het eerste topic over de verkoop en dat elke vorm van tegenactie, ook al is het wrs tevergeefs, nu de grond in geboord wordt. En om nou zo'n ophef te maken over 555 en de koningin...
Er zijn genoeg rijke mensen in dit land en het zou me niet verbazen als er achter de schermen al wat gaande is.
Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit eerlijk gezegd maar ik vind dat paardensportief Nederland zich best wel mag laten horen in deze! Wie weet wat er uit voortkomt. Tenslotte betalen de fans de kaartjes op de wedstrijden.
Laatst bijgewerkt door Vala op 19-10-10 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

shera

Het sprookje Edward en Totilas is voorbij...
Heel jammer maar het is niet anders
Nu maar weer over tot de orde van de dag ;)

Retlaw

oke giro 555 was wat te veel van het goede.
maar als dit er voor kan zorgen dat deze combi nog even kan blijven bestaan opwelke manier ook, dan mag het van mij!

Bellex

equitation schreef:

Waarom ga je dan in godsnaam 555 contacten? Wat kan die anders doen dan geld inzamelen?

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:23

Is dit door volwassenen opgezet??
Lijkt mij van niet!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:23

Equitation: Dan zijn we (bijna) allemaal blij.
Zou het een giller vinden als de koningin dat voor elkaar gaat krijgen, omdat ik het zelf niet zie gebeuren en het erg overdreven vind. Maar als Totilas en Edward samen blijven dan zullen ook ''de piepende'' hier wel blij zijn. Het gaat ''ons'' meer om de manier WAAROP dit bereikt ''moet'' worden.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:24

equitation schreef:

Er staat toch echt dat ze totilas terug wil halen of "beter": De verkoop tegenhouden :?