Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
equitation schreef:[*]Edward en Totilas LALALALALALA![]()
![]()
Geloof mij als ze echt wat voor elkaar krijgen (wat mij ook zou verbazen) piepen jullie wel anders!!!
Dus laat ze lekker
Vala schreef:Ach nu is het ineens allemaal belachelijk...
Wie weet komt er nog een weldoener die een oplossing biedt zodat Totilas kan blijven.
baroen schreef:equitation schreef:[*]Edward en Totilas LALALALALALA![]()
![]()
Geloof mij als ze echt wat voor elkaar krijgen (wat mij ook zou verbazen) piepen jullie wel anders!!!
Dus laat ze lekker
ik piep helemaal niet anders dan
Nagini schreef:Leuk dat het wat 'echte' vorm krijgt.
Lijkt me beetje ''onnozel'' om de koop tegen te gaan.. alsof die mensen zich voor dat bedrag laten tegenhouden om het niet te doen vanwege iets van HvNL.
Belangrijker doel is dan denk ik om te zorgen dat Edward Toti kan blijven rijden
baroen schreef:equitation schreef:[*]Edward en Totilas LALALALALALA![]()
![]()
Dus laat ze lekker
ik piep helemaal niet anders dan
equitation schreef:Nou jij dan niet samen met een paar anderen maar de rest wel dus we couldn't care less wat jullie dan doen![]()
equitation schreef:Tjee, we hebben het oook niet over het geld maar puur het feit dat Edward hem mag blijven rijden. Het gaat niet over terugdraaiing van de verkoop Waarom kan niemand begrijpend lezen, het staat er gewoon.
equitation schreef:Tjee, we hebben het oook niet over het geld maar puur het feit dat Edward hem mag blijven rijden. Het gaat niet over terugdraaiing van de verkoop Waarom kan niemand begrijpend lezen, het staat er gewoon.