wedden dat er wat GVD'tjes, scheldwoorden en beschuldigingen door Ed zn hoofd heen zijn gegaan, tegenpver Moorland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikilover schreef:Tenslotte willen wij duidelijk naar voren brengen dat wij Moorland dankbaar zijn voor het ter beschikking stellen van Totilas. Wij respecteren hun besluit om Totilas te verkopen en nemen uitdrukkelijk afstand van de, soms negatieve berichtgeving naar Moorland toe.
wedden dat er wat GVD'tjes, scheldwoorden en beschuldigingen door Ed zn hoofd heen zijn gegaan, tegenpver Moorland?
Asyaa schreef:nikilover schreef:Tenslotte willen wij duidelijk naar voren brengen dat wij Moorland dankbaar zijn voor het ter beschikking stellen van Totilas. Wij respecteren hun besluit om Totilas te verkopen en nemen uitdrukkelijk afstand van de, soms negatieve berichtgeving naar Moorland toe.
Als of jij nog nooit in jezelf tegen je pony poedersuiker eikel lompe zak ect. heb gezegd. We blijven allemaal mensen, echter professionelen laten dat niet naar buiten komen, tenminste niet openlijk.
nikilover schreef:Asyaa schreef:Als of jij nog nooit in jezelf tegen je pony poedersuiker eikel lompe zak ect. heb gezegd. We blijven allemaal mensen, echter professionelen laten dat niet naar buiten komen, tenminste niet openlijk.
....ik geloof niet dat ik het zo bedoeldebokt van tegenwoordig kan ook niet tegen een grapje he
Asyaa schreef:Dat we ons nog eens heel gelukkig mogen noemen met mensen zoals de heer Smarius
Moeni11 schreef:Ik had dit bericht vanmiddag al geplaatst, maar had zoiets van, ik krijg heel Nederland over mij heen. Dus laat maar.
Maar eigenlijk ben ik een beetje geschrokken de laatste dagen. Een paard wordt verkocht ( ok, niet zomaar eentje) en dat is hardstikke rot voor Edward en co en voor de Nederlandse sport.
Maar aan de andere kant, deze eigenaren bepalen wel ZELF wat ze doen! Die mensen hebben een gok genomen om in een paard te investeren en aangezien de meeste "investeerders" in paarden pure liefhebbers zijn en er vaak armer van worden dan rijker ( het is eenmaal erg duur een topsportpaard te onderhouden) mogen we deze mensen en sowieso alle investeerders weleens dankbaar zijn als klein landje.
Ik zou als investeerder wel 3 keer nadenken voor ik nog geld in een paard zou stoppen, na ik de gehele mediahype ( facebook enz) zou hebben bekeken wat mensen allemaal wel niet durven beweren over de verkoop en over het volgens hun zijnde "onrecht".
bigone schreef:De fam. Visser zal echt wel van de paardensport houden maar als iedereen die hier deze verkoop zo erg vind eens zou nadenken wat hij of zij in zo'n situatie zou doen, voor een paard wat morgen dood in de stal kan liggen word zoveel geld geboden dan ging hij bij mij ook weg met een gouden strik in z'n staart.