Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meart schreef:Kan iemand mij uitleggen wat met de verkochte "sportrechten" bedoeld wordt?
cyrano schreef:Tuurlijk maar ik zou toch liever kwijlend naar een paard kijken wat van mij is dan naar een stapel centjes (fam. Visser is nou ook niet bepaald een familie die centjes te weinig heeft overigens).
Het risico dat het paard dan wat zou gaan mankeren neem ik dan wel voor lief.
nikilover schreef:Cyrano: jaa ik bedoel die combi jah !
dat ik dan achter me tv'tje die combinatie zit te supporten, en dan dus ook eigenlijk een beetje het desbetreffende land
1. tja ik vraag me af. wat te doen , met 15 miljoen?
nee als je toch al veel geld hebt, dan liever een geweldig paard in mijn bezit die gelukkig is met zijn ruiter en ook nog eens aardig wat binnen kan halen aan dekgeld...dan geld op mijn rekening hebben en voorgenoemde kwijt zijn.
2. en in die 10 jaar heeft totilas nog geen been gebroken..
dan zou iedereen maar spontaan zijn paard moeten verkopen want 'stel hij breekt een been' .
dat is tot nu toe nog de domste reden om te verkopen die ik gehoord heb, in mijn ogen dan.
nikilover schreef:moet alles maar om de toekomst draaien dan?
het raarste vind ik nog dat ze ed beloofd hadden dit paard te houden.
en wat heeft zakenman zijn te maken met de vraag wat iemand met 15 miljoen gaat doen?
nikilover schreef:aan morgen heb je vandaag ook niks,
rollen kunnen makkelijk omgedraaid worden.
Maargoed, ben benieuwd wat er nu van Toot gaat komen.
Discussieren of dit wel of niet een goede beslissing geweest is, verandert niks aan de situatie.
nikilover schreef:Als ik de opmerking: wat een rat! plaats, dan krijg ik zeker half bokt over me heen??![]()
cyrano schreef:Tja moorlands doet aan investeren toch? Dan hebben ze wel een behoorlijke geldbron nu de deur uit gedaan. Mocht hij morgen niet meer geschikt zijn voor de sport vanwege een blessure dan kan hij fulltime de dekdienst in en dan gaat de kassa pas echt rinkelen.
Frantic schreef:Mij niet hoor, ik denkt alleen dat de familie zich grotesk vergist als ze denken dat zijn kostje nu gekocht is.... Bij de pony's kom je nog wel weg met een kampioen te kopen voor je grut....
Op dit niveau zal er heel anders tegenaan gekeken worden dat je een medaille koopt voor je neefje!