Ann-Kathrin Linsenhoff koopt sportrechten Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:22

de combi ed en toot neem ik dan aan he :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:23

15 miljoen voor een knol die net als ieder ander levend wezen morgen een poot kan breken of een hartaanval kan krijgen, blijft veel geld hoor....

CV is blij met 15 miljoen...
PS is blij met Totilas...

Iedereen heeft zo z'n eigen dingen om blij van te worden....

meart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:28

Kan iemand mij uitleggen wat met de verkochte "sportrechten" bedoeld wordt?

cyrano

Tuurlijk maar ik zou toch liever kwijlend naar een paard kijken wat van mij is dan naar een stapel centjes (fam. Visser is nou ook niet bepaald een familie die centjes te weinig heeft overigens).
Het risico dat het paard dan wat zou gaan mankeren neem ik dan wel voor lief.

cyrano

meart schreef:

Dat zijn de rechten om het paard uit te mogen brengen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:29

meart schreef:

Dat zijn de rechten op het berijden van het paard...

Ann Kathrin Linsenhoff heeft die rechten gekocht, dus zij mag beslissen wie hem gaat rijden als ik het goed heb begrepen. Kom normaal niet verder dan auteursrecht, modelrecht etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:31

cyrano schreef:
Tuurlijk maar ik zou toch liever kwijlend naar een paard kijken wat van mij is dan naar een stapel centjes (fam. Visser is nou ook niet bepaald een familie die centjes te weinig heeft overigens).
Het risico dat het paard dan wat zou gaan mankeren neem ik dan wel voor lief.

Het is niet voor niets Moorlands Investments...
Dat betekend investeren om er rendement uit te halen.
Dat rendement heeft Totilas al wel bij elkaar gelopen geloof ik.

Maar ik persoonlijk kijk liever naar mijn 15 miljoen, dan naar mijn paard met in het achterhoofd dat bod en het risico van het houden van dat paard vergeleken met dat bod....

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:32

Cyrano: jaa ik bedoel die combi jah ! :P
dat ik dan achter me tv'tje die combinatie zit te supporten, en dan dus ook eigenlijk een beetje het desbetreffende land :P

tja ik vraag me af. wat te doen , met 15 miljoen?
nee als je toch al veel geld hebt, dan liever een geweldig paard in mijn bezit die gelukkig is met zijn ruiter en ook nog eens aardig wat binnen kan halen aan dekgeld...dan geld op mijn rekening hebben en voorgenoemde kwijt zijn.

en in die 10 jaar heeft totilas nog geen been gebroken..
dan zou iedereen maar spontaan zijn paard moeten verkopen want 'stel hij breekt een been' .
dat is tot nu toe nog de domste reden om te verkopen die ik gehoord heb, in mijn ogen dan.

Sibade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:33

Ik wens Rath ook heel veel sterkte met Totilas... alle ogen zullen op hem gericht zijn en die druk moet je dan ook maar aankunnen... Ik ben erg benieuwd of een andere ruiter net zo'n resultaat kan behalen met dit paard.. Het plaatje met Edward klopte gewoon. Samen dansen. Samen genieten.. Ik denk dat het erg moeilijk gaat worden. Maar Rath kan het natuurlijk altijd op zijn onervarenheid gooien ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:34

nikilover schreef:
Cyrano: jaa ik bedoel die combi jah ! :P
dat ik dan achter me tv'tje die combinatie zit te supporten, en dan dus ook eigenlijk een beetje het desbetreffende land :P

1. tja ik vraag me af. wat te doen , met 15 miljoen?
nee als je toch al veel geld hebt, dan liever een geweldig paard in mijn bezit die gelukkig is met zijn ruiter en ook nog eens aardig wat binnen kan halen aan dekgeld...dan geld op mijn rekening hebben en voorgenoemde kwijt zijn.

2. en in die 10 jaar heeft totilas nog geen been gebroken..
dan zou iedereen maar spontaan zijn paard moeten verkopen want 'stel hij breekt een been' .
dat is tot nu toe nog de domste reden om te verkopen die ik gehoord heb, in mijn ogen dan.

1. Een investeerder blijft een zakenman, daarvoor lonkt het geld heel erg. En zakenman zijn dat zit in je bloed...

2. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:37

moet alles maar om de toekomst draaien dan?

het raarste vind ik nog dat ze ed beloofd hadden dit paard te houden.
en wat heeft zakenman zijn te maken met de vraag wat iemand met 15 miljoen gaat doen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:39

nikilover schreef:
moet alles maar om de toekomst draaien dan?

het raarste vind ik nog dat ze ed beloofd hadden dit paard te houden.
en wat heeft zakenman zijn te maken met de vraag wat iemand met 15 miljoen gaat doen?

Aan gisteren heb je morgen niets...

Een belofte van dergelijke mensen is vaker loos, zo werkt die wereld... Wie weet is het hoe ze naar buiten zijn getreden, terwijl Edward wel beter wist... Nieuws bericht van vorig jaar december heeft al wel verteld dat een bod boven 10 mio 'm weg doet gaan.

Wat een zakenman met 15 miljoen gaat doen? Daar heeft een zakenman altijd wel een oplossing voor... Das de link.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:41

aan morgen heb je vandaag ook niks,

rollen kunnen makkelijk omgedraaid worden.

Maargoed, ben benieuwd wat er nu van Toot gaat komen.
Discussieren of dit wel of niet een goede beslissing geweest is, verandert niks aan de situatie.

Getup

Re: Ann-Kathrin Linsenhoff koopt sportrechten Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:42

T blijft jammer,maar be ook wel erg benieuwd wat Rath ( ga er vanuit dat hij er op komt te zitten- wie anders..?) met hem gaat doen...Hij krijgt goede begeleiding,dus daar gaat het niet aan liggen.

Sibade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:43

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:46

Als ik de opmerking: wat een rat! plaats, dan krijg ik zeker half bokt over me heen?? :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:46

nikilover schreef:
aan morgen heb je vandaag ook niks,

rollen kunnen makkelijk omgedraaid worden.

Maargoed, ben benieuwd wat er nu van Toot gaat komen.
Discussieren of dit wel of niet een goede beslissing geweest is, verandert niks aan de situatie.

Aan morgen heb je vandaag wel heel wat als je vandaag een rotdag hebt en geen one day fly bent ;)

In ieder geval denk ik dat je meer aan morgen dan aan gisteren hebt.

Maargoed, kan me in ieder geval goed inleven in de beslissing van Cees Visser, geld moet rollen en waar heb je meer aan, 500 kilo die een 200 max opbrengt of 15 miljoen euro.... Om het maar even heel cru te beschrijven.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:49

Als je een goede zakenman bent, kijk je denk ik naar wat je het meeste oplevert,
Ik denk niet dat totilas iedere dag dat hij weer beter wordt minder waard zal worden, evenals zijn sperma.
Waarschijnlijk gaat aan dit paard meer dan 15 miljoen verdiend worden, anders was het er ook niet voor neergelegd ;)

Maar ik ga me klaarmaken voor het stappen, lees de reacties morgen wel,misschien straks, :wave:

augurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:49

nikilover schreef:
Als ik de opmerking: wat een rat! plaats, dan krijg ik zeker half bokt over me heen?? :D

Nee hoor niet heel bokt :o

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:50

Tja moorlands doet aan investeren toch? Dan hebben ze wel een behoorlijke geldbron nu de deur uit gedaan. Mocht hij morgen niet meer geschikt zijn voor de sport vanwege een blessure dan kan hij fulltime de dekdienst in en dan gaat de kassa pas echt rinkelen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:51

nikilover schreef:

Mij niet hoor, ik denkt alleen dat de familie zich grotesk vergist als ze denken dat zijn kostje nu gekocht is.... Bij de pony's kom je nog wel weg met een kampioen te kopen voor je grut....

Op dit niveau zal er heel anders tegenaan gekeken worden dat je een medaille koopt voor je neefje!

Janine1990

cyrano schreef:
Tja moorlands doet aan investeren toch? Dan hebben ze wel een behoorlijke geldbron nu de deur uit gedaan. Mocht hij morgen niet meer geschikt zijn voor de sport vanwege een blessure dan kan hij fulltime de dekdienst in en dan gaat de kassa pas echt rinkelen.

Ik denk dat je 15 miljoen makkelijker investeren kunt met een hoger rendement (hogere inleg, hoger risico, hoger rendement) dan 1,5 miljoen per jaar...

cyrano

augurk schreef:
nikilover schreef:

Nee hoor niet heel bokt :o

nee hoor en vind het ook een mama's kindje :r

veel plezier vanavond

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:52

Frantic schreef:
Isabel kijkt wel uit! Afijn, puisant rijke familie, jochie mot een olympische medaille.... Zo denk ik erover!

Maar respect kan hij niet kopen, zal altijd het paard van Edward blijven!

Amen! _/-\o_
Had het niet beter kunnen verwoorden!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:53

Frantic schreef:
Mij niet hoor, ik denkt alleen dat de familie zich grotesk vergist als ze denken dat zijn kostje nu gekocht is.... Bij de pony's kom je nog wel weg met een kampioen te kopen voor je grut....

Op dit niveau zal er heel anders tegenaan gekeken worden dat je een medaille koopt voor je neefje!

Medaille kan je kopen, commentaar is gratis... :Y)