Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:18

@Ilse86: Daar heb je idd gelijk in, als Nicole verstandig was geweest had ze het idd persoonlijk óf anders eerst maar telefonisch oid. (maar niet openbaar) uitgesproken met Anky!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:19

Triest gebeuren.
Overigens denk! ik niet dat Anky het als leuk nieuws bestempeld heeft. Haar levenspartner geeft zelf al aan dat het een aderlating is.

ilse86

Dat zal wel ;) maar goed dat anky amazone is ipv tekstschrijver ;)

Sabine

ilse86 schreef:
Ik keur de manier van uitvechten ook niet goed hoor.. Maar ik snap t wel een beetje. Had t zelf alleen persoonlijk uitgesproken als ik Nicole was.

Was ook niet als commentaar op jou gericht hoor! :D Ik vind het ook vreemd van Nicole dat ze het niet persoonlijk bij Anky aankaart als ze er zo mee zit.

rocky21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:26

Ik denk dat het grootste probleem voor Werner is dat Anky zich oncollegiaal opstelt. Ik ben het met haar eens dat het not done is dat je als collega ruiter niet de moeite neemt om even persoonlijk je medeleven te betuigen maar ipv er lekker op los twittert... Dat Werner ontploft kun je haar niet kwalijk nemen, ik zou ook erg emotioneel zijn als mijn paard onder mijn kont wordt verkocht. Nee het verdient zeker geen schoonheidsprijs van mevrouw van Grunsven! Communicatiecurcusje, hoe ga ik sociaal om met mijn collega's? :D

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:29

Daar kunnen wij toch niet over oordelen? Wellicht heeft Anky wel een SMSje naar Edward gestuurd, maar stond Werner al boven op de kast voordat ze dit in de gaten kreeg.

Overigens vind ik het idd wel gepast dat je je medeleven aan Edward betuigt, dus mocht ze dat niet gedaan hebben dan is er iets mis in hun verstandhouding. Maar dat was al zo volgens Werner.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:30

duidelijk gevalletje 'de pot verwijt de ketel' en 'wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'.

Als ze vind dat Anky hen persoonlijk had moeten benaderen om sterkete te wensen oid (want dat lees ik er wel uit) dan moet zij anky ook persoonlijk benaderen om haar ongenoegen te uiten.

Maar verder vind ik het ook niet echt nieuwswaardig. laat ze het lekker zelf uitvechten en zich verder richten op de sport. Tis nu niet zo dat ze niks te doen hebben ofzo

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:31

rocky21 schreef:
Ik denk dat het grootste probleem voor Werner is dat Anky zich oncollegiaal opstelt. Ik ben het met haar eens dat het not done is dat je als collega ruiter niet de moeite neemt om even persoonlijk je medeleven te betuigen maar ipv er lekker op los twittert... Dat Werner ontploft kun je haar niet kwalijk nemen, ik zou ook erg emotioneel zijn als mijn paard onder mijn kont wordt verkocht. Nee het verdient zeker geen schoonheidsprijs van mevrouw van Grunsven! Communicatiecurcusje, hoe ga ik sociaal om met mijn collega's? :D

Of (en dat laat zien wat een flauwekul dit is) is het niet een beetje oncollegiaal om de teamleden niet persoonlijk in te lichten ipv dat ze het moeten horen via een persbericht.......

Beetje jammer dit allemaal.
(mijn mening over wie er gelijk heeft??? de waarheid ligt in het midden)

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:31

Tja, als je zo'n persbericht ontvangt, met daarin wereldnieuws.
Waarom zou je dat nieuws dan niet verspreiden?

Team de Harskamp neemt ook wel maximaal de slachtofferrol aan.
Zo verbaasd en teleurgesteld doen bij de bekendmaking van het nieuws.
Je kunt er ook r*te-trots op zijn dat je Totilas naar dit grote succes hebt mogen trainen, en je positief opstellen.
Dan maak je imo meer kans dat iemand zich inspant om je er alsnog op te houden, dan dat je gaat zitten huilen in de media, en erna gelijk even een andere dressuur-grootheid aanvallen.

Komt op mij weinig proffesioneel over...

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:32

Anky is helemaal geen verkeerd mens.
Ik heb bij haar een clinic gereden in uden.
En ben ook een aantal keer bij haar op stal geweest.
Bij de concurentie op wedstrijden zal ze wss wel wat ander zijn maar dat is iedereen mag ik aannemen?
Nicole en anky moeten het onderling uitvechten en niet met onze reactie's erbij want daar hebben ze niks aan! ;).

Beeeeeeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:33

Wat ik me nu nog het meest afvraag: zou Nicole Anky gebeld hebben toen painted black verkocht werd

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:38

Zoals zovele twittert anky ook en staan daar de dagelijkse belevingen in.
Nou en!!!
Het was toch al bekend, daarbij ging het gerucht al langer.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:42

lejo schreef:
duidelijk gevalletje 'de pot verwijt de ketel' en 'wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'.

Als ze vind dat Anky hen persoonlijk had moeten benaderen om sterkete te wensen oid (want dat lees ik er wel uit) dan moet zij anky ook persoonlijk benaderen om haar ongenoegen te uiten.

Maar verder vind ik het ook niet echt nieuwswaardig. laat ze het lekker zelf uitvechten en zich verder richten op de sport. Tis nu niet zo dat ze niks te doen hebben ofzo

Amen! Dit lijkt mij echt bijzonder onnodig allemaal.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:47

Anyways, dit toont nog maar eens de enorme minpunten van Twitter, Facebook, Netlog, Myspace etc etc...

Leidt alleen maar tot misverstanden en mistoestanden... daarom ook dat ik geen van de hierboven vermelde dingen gebruik...

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:59

Persoonlijk vind ik het een beetje een zielige vertoning van Nicole Werner.
En de reactie van Anky vind ik heel erg netjes..

Ik heb net zelf even de twitterparinga van Anky opgezocht en ik interpreteer het als: "schokkend...TOTILAS IS VERKOCHT!!!"
Mevrouw Werner zal wel heel erg emotioneel zijn op dit moment...laat ik het daar maar op houden...

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:01

Ik denk dat Ed en Nicole door Kees wel als 1e zijn ingelicht over de verkoop, het bericht van Anky kan dus geen verassing zijn. Gewoon emotie van Werner. Ik heb ook niets met Twitter, te vaak worden er zaken verkeerd geïnterpreteerd..

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:04

Nicole had misschien niet zo overdreven moeten reageren, maar zoals ze al zegt, is er al langer frictie tussen die personen. Zeker als je al geemotioneerd bent, heb je daar geen zin in. Het gezegde waar rook is is vuur. Het is niet de eerste keer dat anky ruzie heeft met iemand!!

ilse86

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:08

Ach, misschien maar goed dat de bom Ff gebarsten is.

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:09

Hier is natuurlijk al heel wat aan vooraf gegaan......

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:12

Rambogirl schreef:
Het is niet de eerste keer dat anky ruzie heeft met iemand!!

Voorbeeldje van hoe iets wordt uitgelegd: Anky zet één zinnetje op Twitter (wat al in een persbericht gecommuniceerd was) en zij heeft ineens ruzie met iemand anders. Lijkt me meer een gevalletje andersom: Nicole Werner die zeeeeeeer onprofessioneel ineens heel iets flauws over Anky op Facebook gooit.

Ik denk dat als iemand Edward het succes gunt het Anky wel was de afgelopen WEG: moet je eens voorstellen dat je altijd de nummer 1 geweest bent met Salinero en ineens mag je niet eens meer meedoen. En dan toch een ander van harte het succes gunnen. Dat vind ik heel wat knapper dan het geneuzel van mevrouw Werner die echt al dagen weet (er is immers al medisch onderzoek gedaan) dat Totilas verkocht wordt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:13

Ik vind het prachtig :D !!!!! Hoe dom kan je zijn om
dit op internet uit te vechten als je 'prof' bent :+

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:13

San1978 schreef:
Wat een nieuws, ik ga gelijk iedereen bellen die ik ken.

Ik voel een nieuwe Nederlandse drama-serie aankomen....

Gooische paarden???? _O- :')

Nee, het is niet leuk en het zullen ongetwijfeld de emoties zijn die meespelen.

Het zou Anky gesierd hebben als ze persoonlijk contact met ze (Nicole/Edward) om even een hart onder de riem te steken. Dat heeft ze niet gedaan, maar het is nou ook niet nodig om daar zo'n drama van te maken...

Beeeeeeeeh schreef:
Wat ik me nu nog het meest afvraag: zou Nicole Anky gebeld hebben toen painted black verkocht werd

Hmmm, painted black en totilas.... Ze zijn allebei zwart, maar dat is dan echt de enige overeenkomst hoor ;)
Totilas is van een heel ander kaliber, en daarbij mag Anky Painted Black gewoon nog uit blijven brengen voor Nederland. Die hebben daar tenminste nog goede afspraken over gemaakt, iets wat de familie Visser ook had kunnen overwegen. Iets minder geld ervoor vangen maar wel de afspraak dat Edward mag blijven rijden, had wel zo eerlijk geweest...

A fijn, niets meer aan te doen. Ik vraag me alleen af waar Edward de kracht vandaan gaat halen om andere paarden voor de familie Visser naar de top te rijden, na deze klap in het gezicht kan ik me voorstellen dat de motivatie ver te zoeken is...

ilse86

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:15

tja, maar of hij nou voor visser of voor weet ik veel wie rijdt, ze zijn allemaal hetzelfde. als er buitenlands geld komt, zijn de paarden foetsie. zelf kopen is het allerveiligst.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:16

mar10tje schreef:
Tja, als je zo'n persbericht ontvangt, met daarin wereldnieuws.
Waarom zou je dat nieuws dan niet verspreiden?

Team de Harskamp neemt ook wel maximaal de slachtofferrol aan.
Zo verbaasd en teleurgesteld doen bij de bekendmaking van het nieuws.
Je kunt er ook r*te-trots op zijn dat je Totilas naar dit grote succes hebt mogen trainen, en je positief opstellen.
Dan maak je imo meer kans dat iemand zich inspant om je er alsnog op te houden, dan dat je gaat zitten huilen in de media, en erna gelijk even een andere dressuur-grootheid aanvallen.

Komt op mij weinig proffesioneel over...

ben benieuwd hoe jij zou reageren als het once in a lifetime paard zo onder je kont vandaan wordt verkocht. Lekker makkelijk oordelen!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:16

Netje schreef:
Rambogirl schreef:
Het is niet de eerste keer dat anky ruzie heeft met iemand!!

Voorbeeldje van hoe iets wordt uitgelegd: Anky zet één zinnetje op Twitter (wat al in een persbericht gecommuniceerd was) en zij heeft ineens ruzie met iemand anders. Lijkt me meer een gevalletje andersom: Nicole Werner die zeeeeeeer onprofessioneel ineens heel iets flauws over Anky op Facebook gooit.

Ik denk dat als iemand Edward het succes gunt het Anky wel was de afgelopen WEG: moet je eens voorstellen dat je altijd de nummer 1 geweest bent met Salinero en ineens mag je niet eens meer meedoen. En dan toch een ander van harte het succes gunnen. Dat vind ik heel wat knapper dan het geneuzel van mevrouw Werner die echt al dagen weet (er is immers al medisch onderzoek gedaan) dat Totilas verkocht wordt.

Dan moet je ook de rest quoten want daar staat in dat je als je al geemotioneerd ben, je het niet kan hebben van iemand waarmee je toch al net overweg kan iets over dat feit zegd. Waar rook is is vuur. Toch wel raar dat steeds anky problemen heeft.....