Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse86 schreef:Ik keur de manier van uitvechten ook niet goed hoor.. Maar ik snap t wel een beetje. Had t zelf alleen persoonlijk uitgesproken als ik Nicole was.
rocky21 schreef:Ik denk dat het grootste probleem voor Werner is dat Anky zich oncollegiaal opstelt. Ik ben het met haar eens dat het not done is dat je als collega ruiter niet de moeite neemt om even persoonlijk je medeleven te betuigen maar ipv er lekker op los twittert... Dat Werner ontploft kun je haar niet kwalijk nemen, ik zou ook erg emotioneel zijn als mijn paard onder mijn kont wordt verkocht. Nee het verdient zeker geen schoonheidsprijs van mevrouw van Grunsven! Communicatiecurcusje, hoe ga ik sociaal om met mijn collega's?
lejo schreef:duidelijk gevalletje 'de pot verwijt de ketel' en 'wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'.
Als ze vind dat Anky hen persoonlijk had moeten benaderen om sterkete te wensen oid (want dat lees ik er wel uit) dan moet zij anky ook persoonlijk benaderen om haar ongenoegen te uiten.
Maar verder vind ik het ook niet echt nieuwswaardig. laat ze het lekker zelf uitvechten en zich verder richten op de sport. Tis nu niet zo dat ze niks te doen hebben ofzo
Rambogirl schreef:Het is niet de eerste keer dat anky ruzie heeft met iemand!!
San1978 schreef:Wat een nieuws, ik ga gelijk iedereen bellen die ik ken.
Ik voel een nieuwe Nederlandse drama-serie aankomen....
Beeeeeeeeh schreef:Wat ik me nu nog het meest afvraag: zou Nicole Anky gebeld hebben toen painted black verkocht werd
mar10tje schreef:Tja, als je zo'n persbericht ontvangt, met daarin wereldnieuws.
Waarom zou je dat nieuws dan niet verspreiden?
Team de Harskamp neemt ook wel maximaal de slachtofferrol aan.
Zo verbaasd en teleurgesteld doen bij de bekendmaking van het nieuws.Je kunt er ook r*te-trots op zijn dat je Totilas naar dit grote succes hebt mogen trainen, en je positief opstellen.
Dan maak je imo meer kans dat iemand zich inspant om je er alsnog op te houden, dan dat je gaat zitten huilen in de media, en erna gelijk even een andere dressuur-grootheid aanvallen.
Komt op mij weinig proffesioneel over...
Netje schreef:Rambogirl schreef:Het is niet de eerste keer dat anky ruzie heeft met iemand!!
Voorbeeldje van hoe iets wordt uitgelegd: Anky zet één zinnetje op Twitter (wat al in een persbericht gecommuniceerd was) en zij heeft ineens ruzie met iemand anders. Lijkt me meer een gevalletje andersom: Nicole Werner die zeeeeeeer onprofessioneel ineens heel iets flauws over Anky op Facebook gooit.
Ik denk dat als iemand Edward het succes gunt het Anky wel was de afgelopen WEG: moet je eens voorstellen dat je altijd de nummer 1 geweest bent met Salinero en ineens mag je niet eens meer meedoen. En dan toch een ander van harte het succes gunnen. Dat vind ik heel wat knapper dan het geneuzel van mevrouw Werner die echt al dagen weet (er is immers al medisch onderzoek gedaan) dat Totilas verkocht wordt.