[WEG Aangespannen] NL goud, Ysbrand mist goud op een haartje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: [WEG Aangespannen] Nl goud, Ysbrand mist goud op een haartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:12

Ze heeft tijdens de marathon toch meerdere malen wat verteld over de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:13

Het was ontzettend leuk dat Eurosport zoveel van het mennen heeft laten zien en ik heb ook echt op het puntje van mijn loungebank gezeten tijdens de ritten van Ijsbrand en Boyd, maar het rijtuig van Boyd ging niet driften, niet glijden, schoof niet uit de bocht en er was zelfs geen achterbeen dat trefzeker een pilon omtikte, Boyd had de boel net wat beter onder controle dan IJsbrand en daarom heeft hij goud gewonnen :). Ik vond Pam wel leuk, waar vind je anders iemand die zoveel afweet van het mennen, de menners en alle mensen eromheen??

Paddynero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:18

Uh...... We hebben het hier toch over de super prestaties van ons supertrio Nederlandse menners????? :D

.....nogmaals IJsbrand, Koos en Theo, van Harte gefeliciteerd!!Topprestaties
en goede veilige reis naar huis toegewenst!!
~~}> ~~}> ~~}> *-:) *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Droen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:32

Jonge jonge, wat was dat kicken allemaal in Kentucky en wat was het goed te zien op Eurosport. Voor insiders is Pam idd wat praatgraag.
Gefeliciteerd mannen en ik hoop dat de terugreis met de paarden beter gaat dan op de heenreis toen de paarden 24 uur in het vliegtuig hebben gestaan en 2x moesten opstijgen en landen. Komt er nog een feestje?
Op www.koosderonde.nl staat een dagboekje van hem met leuke fotoos. Het lijkt er echt heel mooi te zijn geweest.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:35

karijn schreef:
Ze heeft tijdens de marathon toch meerdere malen wat verteld over de paarden.

geen idee, die heb ik niet met haar commentaar gezien.
Topic gaat over gister, vaardigheid dus

Droen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:38

Weet je, Billy is dan wel erg extreem in haar uitspraken maar ze heeft wel een beetje gelijk - erg Chardon-minded! Maar beter haar gewauwel erbij dan helemaal geen beelden!!!! En gisteren was ze bij de vaardigheid erg storend

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:46

Allereerst gefeliciteerd met de resultaten verder niet piepen zou ik zeggen.
De hele top van de internationale vierspansport (m.u.v. de hongaren, die er gezien de enorme kosten niet waren) gaat inprincipe voor goud!
Ijsbrand Chardon uiteraard ook, dat het dan op zo'n beetje zilver wordt, ja en????
Hij draait al ruim 25 jaar op het allerhoogste niveau, heeft met regelmaat goede sponsorcontracten
een groot manegebedrijf achter de hand. Niet piepen dus.
Ik denk dat o.m. de hongaren ook graag een sponsor hadden gehad en Tomas Eriksson moet ook vrezen
voor de toekomst om maar 'ns iemand te noemen.
Ook dit is een menner van wereldformaat!

Wat ik bedoel te zeggen: ZILVER is uitstekend! Niks jammer, de bal had er gewoon niet afgemogen,
hij ging er wel af, dat is sport en over 2 jaar zitten we weer fijn op Europese bodem in het mooie
Riesenbeck, fijn onder-ons zonder de andere disciplines en komt er weer een kans voor Ijsbrand +team die hij met beide handen zal grijpen. Ik hoop dan ook weer op goede hongaarse deelnemers en Eriksson o.a.

Droen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:53

De Hongaren een sponsor, als er nu menners zijn die geen sponsor nodig hebben dan zijn zij dat wel. De broertjes Lazar zijn rijk de familie staat in de Hongaarse Quote-500 op plek 3. Dit was politiek maar ze hebben verkeerd gespeeld.
En Tomas moet idd vrezen voor zijn sponsor als hij eerst dronken op de dansvloer in breda zijn voet breekt en dan in Amerika een fout parcours rijdt in de vaardigheid en daarmee brons weggooit voor zijn land

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:53

Dat Pam het veel over IJsbrand heeft (gehad), kwam misschien ook wel een beetje door het verhaal van vlak voor de marathon, hoe hij zich revancheerde tijdens de marathon en misschien heeft het er ook wel een beetje mee te maken dat IJsbrand bij al het grote publiek bekend is, al diverse keren wereldkampioen is geweest en gewoon makkelijk de aandacht trekt?

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:59

Droen schreef:
En Tomas moet idd vrezen voor zijn sponsor als hij eerst dronken op de dansvloer in breda zijn voet breekt en dan in Amerika een fout parcours rijdt in de vaardigheid en daarmee brons weggooit voor zijn land

dat die verkeerd reed had toch niets met zijn voet te maken? :D ha ha

Jammer dat Wurgler moet stoppen omdat die geen sponsor meer heeft! Zonde dat Johnson gaat stoppen, vond dat altijd wel een kleurrijk persoon op de wedstrijden.

Je kunt nu trouwens ook niet stellen dat als Ys die bal er niet afgegooid had dat die dan gewonnen had, want als Ys foutloos was geweest, had Boyd heel anders gereden, die ging nu op supersafe

Het is all in the game, maar Ys had toch wel een beetje pech met die sabotage en de beoordeling van de dressuurproef, maar inderdaad het is nou eenmaal zo! Morgen weer een dag en we hebben mooie mensport gezien!

lijntje87

Re: [WEG Aangespannen] NL goud, Ysbrand mist goud op een haartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 14:21

Ik vond dat Pam niet extreem veel over Ijsbrand vertelde. Heb over alle menners veel inside info gehoord.
Tja ze heeft zo haar favorieten. Maar Ijs ook nummer 1 van NL dus dat mag ook wel. Wugler is ze ook helemaal waus van (is ook een leuke man) Maar ze vertelde over iedereen wel iets.

MoniqueT

Re: [WEG Aangespannen] NL goud, Ysbrand mist goud op een haartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 23:08

Ik heb Pam niet gehoord, want ik was er live bij in Kentucky :-) Niks gemist, heerlijk gefeest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:34

Ik heb het live gezien.....in de snackbar, echt mooi en dan net dat ene balletje dat er af kiepert, jammer, jammer maar evengoed hebben ze het goed gedaan allemaal btw!

Klasse!

Wij he toch maar toppers in huis!