Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ceasario schreef:SSDesign schreef:Ik las op diverse blogs ook al dat het eten behoorlijk slecht was jajammer, van zo'n evenement verwacht je toch wel veel...
Las je ook waarom de springruiters voorlopig niet naar Londen gaan.
1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Belgie...super..
15 Nederland en maar kankeren.
devi786 schreef:Ik had begrepen dat vooral de slaapgelegenheden er primitief / vuil waren.
Amper warm water & weinig douche gelegenheid voor de grooms.![]()
Eten van buitenaf is niet toegelaten op het terrein wat er wel is ( na ellendig lang aanschuiven) is Amerikaans fast food. Wat vooral ons Europeanen niet zo best smaakt
Jos Lansink rijdt idd voor België en is verdedigend wereldkampioen.( Nu met Valentina v/h Heike In Aken was hij met Cumano)
Heeft net met het Belgische team brons gehaald & staat als 17e geklasseerd individueel.
Als regerend wereldkampioen kan Jos het zich veroorloven om een woordje ( terechte) kritiek te spuien
Probeer maar eens een keer de ( volledige) uitslagen op te zoeken : dan zie je al snel wat het probleem daarbij is. ( In de eventing was dit trouwens nog erger) Bovendien was er ook geen life score te volgen.
Allemaal min puntjes voor een wereld kampioenschap !

Storm schreef:Ik ga toch even offtopic. Het woord 'kankeren' heeft niks te maken met de ziekte kanker en is een normaal Nederlands woord.
Je kunt hier de betekenis van het woord vinden; http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=kankeren
Nederlands werkwoord, vind ik eerder reden tot zorgen dan een excuus om het te blijven gebruiken.