WEG: Jos Lansink hekelt slechte organisatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:17

inderdaad Sammie ...tegenwoordig kan je de evenementen zelfs ruiter per ruiter volgen ..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:24

ceasario schreef:
SSDesign schreef:
Ik las op diverse blogs ook al dat het eten behoorlijk slecht was ja ;) jammer, van zo'n evenement verwacht je toch wel veel...

Las je ook waarom de springruiters voorlopig niet naar Londen gaan.

1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Belgie...super..
15 Nederland en maar kankeren. :(:)

Ik snap je reactie niet goed, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik hou me alleen bezig met het voltige, verder volg ik niks van de WEG :)

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:07

devi786 schreef:
Ik had begrepen dat vooral de slaapgelegenheden er primitief / vuil waren.
Amper warm water & weinig douche gelegenheid voor de grooms. ;(
Eten van buitenaf is niet toegelaten op het terrein wat er wel is ( na ellendig lang aanschuiven) is Amerikaans fast food. Wat vooral ons Europeanen niet zo best smaakt :)

Jos Lansink rijdt idd voor België en is verdedigend wereldkampioen.( Nu met Valentina v/h Heike In Aken was hij met Cumano)
Heeft net met het Belgische team brons gehaald & staat als 17e geklasseerd individueel.

Als regerend wereldkampioen kan Jos het zich veroorloven om een woordje ( terechte) kritiek te spuien :)

Probeer maar eens een keer de ( volledige) uitslagen op te zoeken : dan zie je al snel wat het probleem daarbij is. ( In de eventing was dit trouwens nog erger) Bovendien was er ook geen life score te volgen.
Allemaal min puntjes voor een wereld kampioenschap ! :7

Klopt helaas helemaal.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:14

Storm schreef:
Ik ga toch even offtopic. Het woord 'kankeren' heeft niks te maken met de ziekte kanker en is een normaal Nederlands woord.
Je kunt hier de betekenis van het woord vinden; http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=kankeren

Ik vind dat dit woord een onwijs negatieve bijklank heeft, niet op de laatste plaats omdat het veelal als scheldwoord wordt gebruikt.
Dat het heden ten dage in de Nederlandse taal is geïntegreerd als een "normaal" :? Nederlands werkwoord, vind ik eerder reden tot zorgen dan een excuus om het te blijven gebruiken.

Bedankt voor je hulp, wordt gewaardeerd, maar ik blijf toch bij mijn mening. :D

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:15

Moderatoropmerking:
Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om de discussie over het woord 'kankeren' achterwege te laten? Voor de een is het een prima bruikbaar woord, terwijl de ander er aanstoot aan neemt. Dat respecteren we, en hoewel ik denk dat het een interessant discussiepunt kan vormen, wil ik jullie vragen die discussie niet hier voort te zetten. Alvast bedankt voor de medewerking!