Je kunt ook gewoon gaan en er het beste van maken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Karin schreef:Wim-Lex rijdt toch zelf ook? Althans, toen hij jonger was reed hij actief (spring)wedstrijden. Hij is iig met paarden en paardrijden opgegroeid.
Hartstikke leuk voor hem, en het is een eenmalig iets, ik neem iig niet aan dat hij wekelijks een vast lunchuurtje krijgt.
Maar ze zijn toch nauwelijks bekend met dat wereldje waar Edward in leeft... Denk ik dan...
), maar dat zal geen punt zijn.
en ook niet gelijk over gevoelige zaken. crabbybitch schreef:Maar ze zijn toch nauwelijks bekend met dat wereldje waar Edward in leeft... Denk ik dan...
Apple schreef:Janine, ik vrees dat dit inderdaad meer over jezelf zegt dan over hun![]()
Ik praat eerlijk gezegd ook bijna nooit over paarden. En dan nog, stel dan iemand wel over paarden wil praten dan is er ook nog zoiets als interesse tonen (ook als het een totaal andere wereld is):
- Goh, hoe werkt dat dan?
- Hoe doen jullie dat in de winter?
- Is er veel hulp in de stallen?
etc.etc.etc..
Let maar op, een conversatie van Wim-Lex en Maxima zal vooral bestaan uit heel veel vragen van WL en M. richting Edward Gal.
IndianLady schreef:Wat ik zo 'apart' vind is dat hij met WL en Max praat. Zou het een voorbode zijn?
IndianLady schreef:Nou ja de schaatsers worden altijd ontvangen door Bea herself en de voetballers ook. Dus ik vind het vreemd/raar/apart dat Edward dan gaat lunchen met de next in line.
Ik bedoel er verder niks mee, maar normaal gesproken is het altijd de konigin. Dus ik dacht waarom nu niet dan.
Janine1990 schreef:IndianLady schreef:Nou ja de schaatsers worden altijd ontvangen door Bea herself en de voetballers ook. Dus ik vind het vreemd/raar/apart dat Edward dan gaat lunchen met de next in line.
Ik bedoel er verder niks mee, maar normaal gesproken is het altijd de konigin. Dus ik dacht waarom nu niet dan.
Volgens mij doel jij op een Koninklijke onderscheiding, das toch wat anders dan een lunch...
Janine1990 schreef:Apple schreef:Ik denk niet dat de koningin zelf actief iets met de kabinetsformatie te doen heeft gehad
Volgens mij heeft die dagelijks zo'n beetje een nieuwe informateur benoemd, en moeten die informateurs heel vaak met haar praten... Of zeg ik nu iets heel stoms???

Apple schreef:Eens kijken, zo ongeveer om de twee weken een nieuwe informateur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands ... tsformatie