Edward Gal gaat lunchen met het Koninklijk Huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:55

Tja, daar kun je een probleem van maken. ;)

Je kunt ook gewoon gaan en er het beste van maken. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:56

Karin schreef:
Tja, daar kun je een probleem van maken. ;)

Je kunt ook gewoon gaan en er het beste van maken. ;)

Volgens mij maken wij er geen probleem van????

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:29

Zo zo, dat is zeker leuk voor Edward Gal :)

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:30

hihi, dan heb je het alleen nog maar over praten, wat moet je zeggen.....nou ik zou dan ook met mn handen gaan zitten trillen misschien en knoeien en vergeten super netjes te eten, en natuurlijk ook zeker niet plat praten, en niet denken aaargh ik moet echt een scheet laten hahaha of een boer inhouden die je dan nog net hoort zeg maar...
Het lijkt mer erg leuk om ze eens tegen te komen en er me op de foto te gaan ofzo maar eten....niet in mn eentje!

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:32

Janine1990 schreef:
Karin schreef:
Wim-Lex rijdt toch zelf ook? Althans, toen hij jonger was reed hij actief (spring)wedstrijden. Hij is iig met paarden en paardrijden opgegroeid.

Hartstikke leuk voor hem, en het is een eenmalig iets, ik neem iig niet aan dat hij wekelijks een vast lunchuurtje krijgt. ;)

Maar ze zijn toch nauwelijks bekend met dat wereldje waar Edward in leeft... Denk ik dan...

De queen heeft Edward meerdere keren zien rijden hoor.Op grote ch is ze er bijna altijd.

Apple

Re: Edward Gal gaat lunchen met het Koninklijk Huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:37

Leuk voor Edward :-)

Denk niet dat hij zich zorgen zal hoeven maken over de conversatie. Uiteraard zijn er onderwerpen waar het koninklijk huis het niet over zal hebben (kabinetsformatie :+ ), maar dat zal geen punt zijn.

Als je eens bij jezelf na gaat, komt het weleens voor dat je in gezelschap van onbekenden bent. Waar praat je dan over? Niet over paarden neem ik aan :+ en ook niet gelijk over gevoelige zaken.
Neem maar van mij aan dat Wim-Lex en Max heus wel in staat zijn een conversatie te houden met wie dan ook.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:40

crabbybitch schreef:
Maar ze zijn toch nauwelijks bekend met dat wereldje waar Edward in leeft... Denk ik dan...

De queen heeft Edward meerdere keren zien rijden hoor.Op grote ch is ze er bijna altijd.[/quote]

Ja, en ze heeft zelf een paard. Maar dan is de belevingswereld nog wel ontzettend verschillend.
Paardenmensen zijn er in zoveel verschillende soorten en maten.
Ik moet zeggen dat ik soms ook maar lastig kan praten met mensen die van paarden houden, maar op een andere manier dan ik dat doe. Omdat ik in een andere belevingswereld zit, en natuurlijk op alles hap, dus vaak komt er dan een onbedoelde discussie achter weg, wat ik helemaal niet wil.

Ik denk dus ook even puur vanuit mezelf. :o

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:42

Janine, ik vrees dat dit inderdaad meer over jezelf zegt dan over hun :D

Ik praat eerlijk gezegd ook bijna nooit over paarden. En dan nog, stel dan iemand wel over paarden wil praten dan is er ook nog zoiets als interesse tonen (ook als het een totaal andere wereld is):
- Goh, hoe werkt dat dan?
- Hoe doen jullie dat in de winter?
- Is er veel hulp in de stallen?
etc.etc.etc..

Let maar op, een conversatie van Wim-Lex en Maxima zal vooral bestaan uit heel veel vragen van WL en M. richting Edward Gal.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:47

Wat ik zo 'apart' vind is dat hij met WL en Max praat. Zou het een voorbode zijn?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:48

Dat de koningin binnenkort gaat opstappen is een publiek geheim dacht ik zo.

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:48

IndianLady schreef:
Wat ik zo 'apart' vind is dat hij met WL en Max praat. Zou het een voorbode zijn?

Een voorbode op wat??
King Edward??? :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:49

Apple schreef:
Janine, ik vrees dat dit inderdaad meer over jezelf zegt dan over hun :D

Ik praat eerlijk gezegd ook bijna nooit over paarden. En dan nog, stel dan iemand wel over paarden wil praten dan is er ook nog zoiets als interesse tonen (ook als het een totaal andere wereld is):
- Goh, hoe werkt dat dan?
- Hoe doen jullie dat in de winter?
- Is er veel hulp in de stallen?
etc.etc.etc..

Let maar op, een conversatie van Wim-Lex en Maxima zal vooral bestaan uit heel veel vragen van WL en M. richting Edward Gal.

WL en M zijn natuurlijk ook wat vaardiger in dergelijke dingen, die zien en spreken zoveel verschillende mensen. Dat moet wel goedkomen, maar persoonlijk zou ik me echt compleet zorgen maken over zoiets.... Over de dingen die ik noemde dus.

Ik praat zelf ook bijna nooit over paarden met niet-paardenmensen, hooguit dat ik 's avonds moet rijden bijvoorbeeld. Maar verder, nee... Maar zou ik met een volslagen onbekende praten, of met iemand die ik niet goed ken, heb ik denk ik meer spreekstof dan wanneer ik met de Koningin zou praten...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:50

:')

Dan zal het iig heel gezellig worden met Edward was koning :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:50

IndianLady schreef:

Ja of de Koningin is er op zo'n moment gewoon niet... Misschien past ze wel op haar kleinkinderen...

Of ze geniet van haar welverdiende vakantie, want wat heeft die kabinetsformatie lang geduurd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:52

IndianLady schreef:

Waarom?
De koningin heeft ook een drukke agenda, en WimLex en Max doen zo vaak officiële gelegenheden aan als vertegenwoordiging van het koninkrijk nederland. Niet alleen de koningin vertegenwoordigd ons, ook WimLex en Max, en in mindere maten de andere koningshuis leden.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:56

Nou ja de schaatsers worden altijd ontvangen door Bea herself en de voetballers ook. Dus ik vind het vreemd/raar/apart dat Edward dan gaat lunchen met de next in line.

Ik bedoel er verder niks mee, maar normaal gesproken is het altijd de konigin. Dus ik dacht waarom nu niet dan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:58

IndianLady schreef:
Nou ja de schaatsers worden altijd ontvangen door Bea herself en de voetballers ook. Dus ik vind het vreemd/raar/apart dat Edward dan gaat lunchen met de next in line.

Ik bedoel er verder niks mee, maar normaal gesproken is het altijd de konigin. Dus ik dacht waarom nu niet dan.

Volgens mij doel jij op een Koninklijke onderscheiding, das toch wat anders dan een lunch...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:59

Ik denk niet dat de koningin zelf actief iets met de kabinetsformatie te doen heeft gehad :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:59

Janine1990 schreef:
IndianLady schreef:

Volgens mij doel jij op een Koninklijke onderscheiding, das toch wat anders dan een lunch...

Oh ja :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:00

Apple schreef:
Ik denk niet dat de koningin zelf actief iets met de kabinetsformatie te doen heeft gehad :+

Volgens mij heeft die dagelijks zo'n beetje een nieuwe informateur benoemd, en moeten die informateurs heel vaak met haar praten... Of zeg ik nu iets heel stoms??? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:01

Janine1990 schreef:
Apple schreef:

Volgens mij heeft die dagelijks zo'n beetje een nieuwe informateur benoemd, en moeten die informateurs heel vaak met haar praten... Of zeg ik nu iets heel stoms??? :o

Nog beter: na 101 informateurs kunnen nu ook de formateurs aan de slag.
Arme bea :(:)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:01

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:03

Zouden ze het misschien over de dekdienst dagen van Toto hebben, wie weet hebben ze zelf interesse in een nazaat van Toto? Ach, ik vind het wel leuk. Zoiets maak je niet altijd mee. Ik in iedergeval niet! :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:07

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:10

Of hoe Edward Gal daar de dagen doorkwam aangezien er maar een paard moest gereden worden. of hoe met de druk omging. Gesprekstof genoeg zou ik denken.