Ganzenhoeder blijkt ook paardendief te zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amalarab

Re: Ganzenhoeder blijkt ook paardendief te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:08

Is er ook een foto van hem in omloop?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:59

Maar jullie reacties staan er allemaal wel 2 x? Ook heel grappig :p

Amalarab: Die staan er genoeg. Maar vrees dat bokt die links ook verwijderd als ik ze hier plaats, dus heeft weinig nut :?

kim_bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:56

Citaat:
Maar jullie reacties staan er allemaal wel 2 x? Ook heel grappig :p

Wat wil je hier nou mee zeggen? ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:16

Nou ze hebben blijkbaar een aantal reacties verwijderd/aangepast en nu staan jullie reacties er 2 x.
Totaal offtopic, was niet serieus bedoeld.

kim_bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:25

ja blijkbaar is de interesse er nu niet meer zo bij de moderators;)
Toen het stuk net geplaatst was, zijn er tot 2x toe een hele rits dingen verwijderd. Er waren bijna geen reacties meer over van mensen ;) Dus tja, ikke nie begrijpe :D Maar tot nu toe gaat het goed nog ;)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 23:18

Apart he Eric ;)
Gelukkig is hij zo gevonden op zn profiel en helaas ook niet actief meer..snap soms het boktbeleid echt niet meer hoor..maargoed :P

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:03

ik heb ook op marktplaats gezocht maar niet te vinden. Woont die man nu nog in Barneveld??? Ik denk als hij slim is dat hij dat paard naar het buitlenad heeft verkocht.(maar dat hoop ik natuurlijk niet!!) Ik heb natuurlijk mee met zoeken en ik heb al een idee hoe ik kan helpen. ik hoop zo dat ze\we haar vinden.

(Wat moet ik doen als ik hem heb gevonden????)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:05

Korrie, als je haar hebt gevonden (dus niet op ruinen letten, maar op merries :P ) dan kun je het nr van Annemie bellen welke op de flyer vermeld staat..en anders Groen78 even een berichtje sturen hier op bokt.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:10

Hij werkt onder meerdere achternamen, zoveel nut heeft het dus ook niet om die achternaam erbij te vermelden.

groen78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:16

Het is super om te zien hoeveel mensen er mee leven.
Heb de tips van vandaag en gisteren door gestuurd naar de eigenaresse. Ze is alles aan het uitzoeken.
Ze had gisteren een tip, maar was helaas weer een dood spoor.

groen78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:08

Annemie belde net

Rák is terecht!!!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:35

Ben echt super blij voor dr!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

kim_bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:37

Fijn dat zij terecht is!
Maar hoe hoe zit het nu dan precies in elkaar?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:42

Dat komt later wel..... Het voornaamste is dat ze terecht is!!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:50

Gelukkig is de pony terecht!

Wat grappig zie net dat ik bij m op school heb gezeten :+ Al heb ik geen idee wie het is ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:47

oeps, moest pb zijn

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:12

Denk dat hier best genoemd mag worden dat Annemie niet de eigenaar was van Rak, maar haar in bruikleen had en dus nooit had mogen verkopen. Rak is nu weer bij haar echte eigenaar dus.

Als het goed is is er ook een artikel geschreven op het ijslander forum door haar, hier ga ik nog naar op zoek en dan zal ik hem ook hier plaatsen :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:30

http://z14.invisionfree.com/IJslanders/ ... 342&st=300

Citaat:
Lieve allemaal,

Eigenlijk wilde wij (Iris en Kim) dit niet kenbaar maken, omdat we de toegevoegde waarde er niet van inzagen om ermee in het openbaar te treden, maar merken dat er veel vragen zijn en onduidelijkheden..en eerlijk is eerlijk, de wereld is erg klein (zo is gebleken, anders had Rák niet weer thuis gestaan) en men was er toch wel achter gekomen en dan zouden jullie wellicht het vertrouwen in ons kwijt zijn.

Achter de schermen zijn wij samen keihard bezig geweest Rák terug te vinden en gezien het mysterieuze verhaal er omheen, hebben wij er samen voor gekozen om dit in stilte te doen en zelfs Annemie er niet van op de hoogte te stellen. Mogen jullie vreemd vinden, maar we konden in dit verhaal niet anders en daar hebben wij zo onze redenen voor. Kim heeft nl vaker gestolen paarden opgesnord met een clubje dames en in benarde situaties beland en in een verhaal als deze konden zij zich dat niet nog eens veroorloven, dus hoe minder mensen iets wisten, hoe beter..niets ten nadele van wie dan ook.

Bij het verschijnen van het bericht van Uschi is er direct contact opgenomen, om een helder verhaal te krijgen. Vervolgens is Erik gebeld, die erg meewerkend was en ons vriendelijk te woord stond (details zijn verder niet nodig, maar laten we het zo zeggen, het verhaal zat iets anders in elkaar dan vermeld) en heeft ons geholpen aan het adres van een handelaar waar Rák zich op dat moment bevond. De handelaar en plaats wordt verder niet bekend gemaakt door ons, omdat ook zij ons zeer goed geholpen hebben en wij het niet als noodzaak zien om de verblijfplaats en naam van hun te vermelden.

Iris, Kim en haar vriend zijn dinsdagavond meteen op pad gegaan, met voor de zekerheid de trailer achter de wagen. Na wat gesprekken en onderhandelen, kregen we zowel Rák (hiephoi) als de officiele stamboekpapieren van het NSIJP mee, die Erik dus mee had gegeven met Rák! Na een hele wirwar aan omleidingen en een enorm aantal uren in de auto met trailer en een 'verwaarloosde' Rák, kwamen we eindelijk aan bij Uschi tegen de klok van 23uur, die ons met tranen en een dikke knuffel ontving, samen met haar dochter en schoonzoon. Een zeer bijzonder moment en een zeer bijzondere, warme vrouw, met haar hart op de juiste plek, voor mens en dier!

Rák is opgegroeid bij Uschi en kent haar oude Blacky ook al jaren. Rák liep door de stal heen, alsof zij een diepe zucht slaakte 'he he, verdorie, waarom heeft dit zo lang moeten duren, dit bedoelde ik nou'. Een wederontmoeting vond plaats tussenbeide en het scheen weer te zijn als van ouds, zoals het hoort!

Ik weet niet of het verder van toegevoegde waarde heeft details te vermelden, maar bij vragen kunnen die uiteraard gesteld worden. We hebben geprobeerd zo uitgebreid mogelijk te zijn, om de puzzel compleet te maken..

Wij vragen jullie begrip van waarom wij dit zo hebben aangepakt en in eerste instantie niet herkenbaar wilden zijn en hadden gewoon enorme mazzel dat Eric met Kim wilde praten en ondanks alle berichten van hem op het net, zijn wij hem wel erg dankbaar dat hij Rák en Uschi heeft willen helpen, want dat heeft hij dus maar mooi gedaan!

We wensen Uschi enorm veel geluk met haar dieren in alle gezondheid...

Lieve groetjes van ons drietjes

Meer info staat daar verder op het forum :)