NIC Assen 2010 wegens economie dit jaar afgelast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:46

Ik zit sinds augustus in het bestuur. Wij hebben samen met o.a. de sponsorcommissie keihard gewerkt om het voor elkaar te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt. Dit soort evenementen kosten veel geld, en je moet van tevoren wel zeker weten dat je aan alle verplichtingen kunt voldoen. En ondanks dat er al veel (trouwe) sponsoren toegezegd hadden mee te willen doen, was het nog niet voldoende.
Maar ik kan jullie verzekeren dat we volgende week alweer bij elkaar zitten om er samen voor te gaan zorgen dat het in 2011 een fantastisch evenement wordt. We hebben veel nieuwe ideeën hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen. En als er iemand van jullie een goed idee heeft, laat het mij weten, jullie suggesties en meningen zijn van harte welkom. De TT Hall biedt vele mogelijkheden, het is een mooie en moderne hal, goed bereikbaar en het wordt daar in de komende jaren alleen nog maar beter. Dus even balen |( , maar weer de schouders eronder en ervoor gaan zorgen dat jullie allemaal kunnen genieten van prachtige paardensport volgend jaar in Assen. :j

Ossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:53

Och, wat vind ik dit jammer ;( !! Had me er helemaal op verheugd; lekker vrij op de donderdag en dochter kon op zondag-avond ook mooi mee want het is dan toch herfstvakantie.... ;)
Nou ja, dan wordt het volgend jaar vast weer super *D ?! Laten we hopen dat het dan wel doorgaat en alles wel haalbaar is...
Is er al bekend waar de hengsten-competitie dan nu wordt verreden ??
Laatst bijgewerkt door Ossie op 29-09-10 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:53

Saskia45 schreef:
Ik zit sinds augustus in het bestuur. Wij hebben samen met o.a. de sponsorcommissie keihard gewerkt om het voor elkaar te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt. Dit soort evenementen kosten veel geld, en je moet van tevoren wel zeker weten dat je aan alle verplichtingen kunt voldoen. En ondanks dat er al veel (trouwe) sponsoren toegezegd hadden mee te willen doen, was het nog niet voldoende.
Maar ik kan jullie verzekeren dat we volgende week alweer bij elkaar zitten om er samen voor te gaan zorgen dat het in 2011 een fantastisch evenement wordt. We hebben veel nieuwe ideeën hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen. En als er iemand van jullie een goed idee heeft, laat het mij weten, jullie suggesties en meningen zijn van harte welkom. De TT Hall biedt vele mogelijkheden, het is een mooie en moderne hal, goed bereikbaar en het wordt daar in de komende jaren alleen nog maar beter. Dus even balen |( , maar weer de schouders eronder en ervoor gaan zorgen dat jullie allemaal kunnen genieten van prachtige paardensport volgend jaar in Assen. :j

+:)+

Sita18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:05

waar de kampioenschappen van de tuigpaarden nu heen gaan is nog niet duidelijk, fam. Mekkers in aan het kijken waar deze nu heen kunnen.. zelf denk dat ze het misschien wel naar Hengelo doen, omdat daar ook altijd een tuigpaardenavond is... vind het erg jammer dat Assen niet doorgaat, had me erg verheugd op de tuigpaardenavond (ben groom/hulp bij 2 deelnemers)

hanoz

Re: NIC Assen 2010 wegens economie dit jaar afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:17

Jammer!!!! :(

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 07:16

Winged schreef:
replaym schreef:
Je moet oude bomen ook niet verplanten :o

Als je je even in de geschiedenis van het NIC en de redenen om het te verplaatsen verdiept...

Bovendien is het al vaker verplaatst, bijvoorbeeld van Appingedam naar Zuidlaren ;)

Ontzettend jammer dat het dit jaar geen doorgang zal vinden :\

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:27

replaym

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:30

Winged schreef:
replaym schreef:
Je moet oude bomen ook niet verplanten :o

Als je je even in de geschiedenis van het NIC en de redenen om het te verplaatsen verdiept...

Dan bedoel je de echte redenen?

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:33

Hmm, jammer...Geen Zuidlaren, geen Assen... :\
Dit was voor mij nog wel aardig in de buurt geweest. Hopelijk volgend jaar beter!

replaym

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:36

MissJ schreef:
Bovendien is het al vaker verplaatst, bijvoorbeeld van Appingedam naar Zuidlaren ;)

Ontzettend jammer dat het dit jaar geen doorgang zal vinden :\

Vind ik ook hoor! Na acht jaar is het nog geen oude boom ;) . Het blijft gewoon jammer.

Veerle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:59

??? net nog op de site van NIC gekeken voor programma,
en nu zie ik dit... echt raar, en zonde! :n
Geloof het gewoon niet, anders zou het toch ook wel
op de site staan? ;(

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:12

Waarom zouden ze erover liegen?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 13:36

@ Veerle_88: Gezien er iemand van het bestuur hier al heeft gereageerd zal ik het maar aannemen als waarheid ;)

En ik bedoel inderdaad de echte redenen. Plus dat het inderdaad nog niet zo super lang in Zuidlaren was. (alhoewel geloof ik dat het meer is dan 8 jaar?)

Dagmarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:02

Het staat ook op de site dat het afgelast is....