Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:En weet je wat nou nog het domste van haar is? Ze rakelt haar slecht naam nu zelf op..
Ik was het persoonlijk al weer bijna vergeten.. Natuurlijk had ik mensen wel gewaarschuwd als haar naam ergens was gevallen, maar het is geen "Hot item" meer op bokt..
En wat doet ze? Ze haalt het verhaal weer uit de strontput..
Gefeliciteerd, als je al niet in heel Nederland slecht bekend stond omdat de helft nog niet wist wie je bent, dan weten ze het nu wel!
Quir schreef:Blijkbaar is zij en bokker en is haar boktnaam van een goedgekeurde hengst? Ik weet ook niet wie het is, eerlijk gezegd wel benieuwd naar???
Iemand PB?!
Maar inderdaad, ze had niet onherkenbaar maar HERKENBAAR op tv gemogen, dat zij dit die paarden aan doet. Dat is haar probleem en niet die van Alberto.
Frantic schreef:ik heb wel even gepb't... deze titel is niet correct
Deze"mevrouw" heeft wel erg veel inkomsten verlies zeg.... zou de belastingdienst al weten dat ze 4.5 ton in een half jaar verlies heeft? Zou ze dat vorig jaar aan inkomsten hebben opgegeven????
Het lijkt me nou zo leuk als zo'n oplichster gepakt wordt door de belastingdienst omdat ze zo groots van de toren blaast!
CalvinenGino schreef:Frantic schreef:ik heb wel even gepb't... deze titel is niet correct
Deze"mevrouw" heeft wel erg veel inkomsten verlies zeg.... zou de belastingdienst al weten dat ze 4.5 ton in een half jaar verlies heeft? Zou ze dat vorig jaar aan inkomsten hebben opgegeven????
Het lijkt me nou zo leuk als zo'n oplichster gepakt wordt door de belastingdienst omdat ze zo groots van de toren blaast!
what.! Dat lijkt me niet heel realiatiesch dat ze een omzet van min. 4,5 ton had..
Zo groot was ze niet en dan zou je toch eht belachelij veel
voorde paarden moete vragen om dat te krijgen.. Tenzij ze 10 paarden van 45000 verkocht.!
Hoe dan ook Gaar Wijf.!