Amerikaanse man voert paard opzettelijk hete pepers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Amerikaanse man voert paard opzettelijk hete pepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:34

Als een paard hetzelfde qua smaak proeft als een mens, dan vind ik dit toch wel zo'n rotstreek. Dit is geen lompigheid (zoals motorolie op een wond smeren) of verwaarlozing, maar pure sadisme. Gatver.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:37

Wat zou nou het doel zijn van zo'n man?
Wat haal je daar in hemelsnaam voor voldoening uit?
Dan ben je toch niet helemaal jofel?? :?

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:14

Die gast die spoort gewoon niet. Gevangenisstraf? Volgens mij een bezoekje aan een gesloteninrichting.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:52

Vooral weer breed uitmeten in de media; dan kan het gedrag fijn gekopieerd worden door andere zieke geesten. Want helaas is dat vaak wel hetgeen wat er dan gebeurd.

Wel heel erg voor 't paard; als je alleen al op dat soort ideeen komt, ben je naar mijn mening al behoorlijk ziek.

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:59

Dat zulke mensen er nog steeds zijn echt te ziek voor woorden.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:13

Ik zou werkelijk waar niet weten hoe ik bij mijn paard hete pepers naar binnen zou moeten werken...

Ja wees niet bang...ben het uiteraard ook niet van plan. Maar ik kan me er geen voorstelling van maken hoe je een paard hete pepers laat eten.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:14

nee idd, ik heb mijn paard wel eens knoflooksnippers aangeboden, puur. Forget it. Ze laten het in de natuur ook staan..

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:15

Nee knoflook blieft mijn paard ook niet...

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:48

Vroeg het mij net ook af.. Zieke mensen op deze wereld!

kellyalischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:52

tja, iedere gek kan een kind krijgen, en elke idioot kan een paard kopen.........

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:59

Searcher schreef:
Waarom vinden mensen het toch leuk om een dier te mishandelen en te zien lijden? Ik snap dat echt niet.

Gevoel van macht.
Dat je met het dier kan doen wat je wilt ook kan pijnige en laten lijden.
Mensen genieten van macht over andere en als ze het niet kunnen krijgen gaan sommigen wel heel ver.

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:00

dat is te triest voor woorden. Arme Diva :(:)
Ik hoop dat het goed komt met haar!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:25

Ongelofelijk.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:28

wast was het begoogde effect van deze behandeling??

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:40

Bahbah.. kan het gewoon niet geloven.

Zonder ijzers over grind laten lopen tot het dier kreupel is, hete pepers voeren?!
Wat een mensen heb je toch op de wereld lopen.. >;) :n

s_loves_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:56

als ik de rechter was (helaas ben ik dat niet :( ) zal ik hem min levenslang geven maar ik vindt dit eigenlijk veel te soft deze man is gewoon knettergek ik zou willen dat hij dit moest doen maar dan 10 x erger!
en dan op spijkers in plaats van grind!

waarom?!! bestaan er van deze achterlijke mensen op aarden??!!! -:(-
arm peerd ;( :n

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:16

Cayenne schreef:
http://www.horsetalk.co.nz / Nieuwsredactie

Een man uit de Amerikaanse staat Illinois wordt ervan verdacht hete pepers aan zijn paard te hebben gevoerd. Krishna Shiva, moest een zevenjarig paard genaamd Diva, afstaan nadat hij vorige week toegaf het dier te hebben mishandeld.

Hij zal in November een definitieve straf opgelegd krijgen. Dit zou kunnen leiden tot een hoge boete en een gevangenisstraf van maximaal een jaar.

Volgens de aanklacht, sloeg Shiva de merrie herhaaldelijk met een zweep, liet haar opzettelijk zonder ijzers heen en weer rennen over grind tot ze kreupel was, en voerde haar gloeiend hete habanero pepers.

Volgens een veearts liep de merrie een ingeklapte long op en zal zij nooit meer bereden kunnen worden. Diva wordt middels een organisatie herplaatst.

hmz, sinds wanneer is dat dierenmishandeling? waarom zou een paard daar kreupel van moeten gaan lopen???

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:17

Maydine schreef:
meelanor schreef:
Heel jammer dat in de wet niet de straf oog om oog tand om tand wordt toegepast. Laat hem maar eens lekker over het grindrennen op blote voeten (of voor een beter effect over glasscherven), zweepslagenkrijgen en hete pepers eten en dat in een keer en herhaaldelijk.

Bah wat een domme mensen leven er op deze aarde

AMEN !! :(

En daarna mag hij herplaatst worden in een gevangenis voor de rest van zn leven wat mij betreft!!

hihi, dat vind ik wel een leuke: is ook oog om oog, tand om tand waarschijnlijk voor heel veel paardenhouders in Nederland...

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:22

Searcher schreef:
Waarom vinden mensen het toch leuk om een dier te mishandelen en te zien lijden? Ik snap dat echt niet.

ik denk dat het een soort machtsvertoon is... en sommige vinden het fijn de frustatie die ze hebben over een dier heen te gooien ...waarom verkrachten mensen/vermoorden ze ze enc enc ... mensen zijn gewoon het meest zieke ras op deze wereld.. niet voor niks dat ik meer met dieren heb dan mensen :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:30

Jemig wat bezielt die man :( Ik hoop dat het goed komt met Diva :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:22

ikenindi schreef:
Cayenne schreef:
http://www.horsetalk.co.nz / Nieuwsredactie

Een man uit de Amerikaanse staat Illinois wordt ervan verdacht hete pepers aan zijn paard te hebben gevoerd. Krishna Shiva, moest een zevenjarig paard genaamd Diva, afstaan nadat hij vorige week toegaf het dier te hebben mishandeld.

Hij zal in November een definitieve straf opgelegd krijgen. Dit zou kunnen leiden tot een hoge boete en een gevangenisstraf van maximaal een jaar.

Volgens de aanklacht, sloeg Shiva de merrie herhaaldelijk met een zweep, liet haar opzettelijk zonder ijzers heen en weer rennen over grind tot ze kreupel was, en voerde haar gloeiend hete habanero pepers.

Volgens een veearts liep de merrie een ingeklapte long op en zal zij nooit meer bereden kunnen worden. Diva wordt middels een organisatie herplaatst.

hmz, sinds wanneer is dat dierenmishandeling? waarom zou een paard daar kreupel van moeten gaan lopen???

Sinds wanneer is het geen dieren mishandeling om een paard expres keupel te maken?

Verder vraag ik me heel erg af hoe je in gods naam een paard pepers gevoerd krijgt. Als hij het niet lust eet hij het toch niet op? Of zou het ergens in vermengd zitten?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:30

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een aantal reacties verwijderd. Het is begrijpelijk dat dit soort nieuwsartikelen emoties oproept, maar het is niet de bedoeling dat er allerlei martelpraktijken worden verzonnen voor de dader. Dit soort reacties worden dan ook verwijderd.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 17:39

Anoniem schreef:
ikenindi schreef:

Sinds wanneer is het geen dieren mishandeling om een paard expres keupel te maken?

Verder vraag ik me heel erg af hoe je in gods naam een paard pepers gevoerd krijgt. Als hij het niet lust eet hij het toch niet op? Of zou het ergens in vermengd zitten?

nou ik vraag mij af waarom een paard niet op grind mag lopen. dat is geen dierenmishandeling, en een paard gaat daar ook niet per definitie kreupel van lopen. ik vind het maar een raar berizht. ook het pepers voeren gaat er bij mij niet in. mijn paard eet alles, maar pepers zie ik haar niet eten

Amy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 17:41

Zo iemand zou ik graag eens onder handen nemen. Wat een onmens!

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:10

en de man heet Krishna Shiva. Dat klinkt boeddhistisch. En die eren toch de dieren?