Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Searcher schreef:Waarom vinden mensen het toch leuk om een dier te mishandelen en te zien lijden? Ik snap dat echt niet.

) zal ik hem min levenslang geven maar ik vindt dit eigenlijk veel te soft deze man is gewoon knettergek ik zou willen dat hij dit moest doen maar dan 10 x erger!

Cayenne schreef:http://www.horsetalk.co.nz / Nieuwsredactie
Een man uit de Amerikaanse staat Illinois wordt ervan verdacht hete pepers aan zijn paard te hebben gevoerd. Krishna Shiva, moest een zevenjarig paard genaamd Diva, afstaan nadat hij vorige week toegaf het dier te hebben mishandeld.
Hij zal in November een definitieve straf opgelegd krijgen. Dit zou kunnen leiden tot een hoge boete en een gevangenisstraf van maximaal een jaar.
Volgens de aanklacht, sloeg Shiva de merrie herhaaldelijk met een zweep, liet haar opzettelijk zonder ijzers heen en weer rennen over grind tot ze kreupel was, en voerde haar gloeiend hete habanero pepers.
Volgens een veearts liep de merrie een ingeklapte long op en zal zij nooit meer bereden kunnen worden. Diva wordt middels een organisatie herplaatst.

Maydine schreef:meelanor schreef:Heel jammer dat in de wet niet de straf oog om oog tand om tand wordt toegepast. Laat hem maar eens lekker over het grindrennen op blote voeten (of voor een beter effect over glasscherven), zweepslagenkrijgen en hete pepers eten en dat in een keer en herhaaldelijk.
Bah wat een domme mensen leven er op deze aarde
AMEN !!
En daarna mag hij herplaatst worden in een gevangenis voor de rest van zn leven wat mij betreft!!
Searcher schreef:Waarom vinden mensen het toch leuk om een dier te mishandelen en te zien lijden? Ik snap dat echt niet.
ikenindi schreef:Cayenne schreef:http://www.horsetalk.co.nz / Nieuwsredactie
Een man uit de Amerikaanse staat Illinois wordt ervan verdacht hete pepers aan zijn paard te hebben gevoerd. Krishna Shiva, moest een zevenjarig paard genaamd Diva, afstaan nadat hij vorige week toegaf het dier te hebben mishandeld.
Hij zal in November een definitieve straf opgelegd krijgen. Dit zou kunnen leiden tot een hoge boete en een gevangenisstraf van maximaal een jaar.
Volgens de aanklacht, sloeg Shiva de merrie herhaaldelijk met een zweep, liet haar opzettelijk zonder ijzers heen en weer rennen over grind tot ze kreupel was, en voerde haar gloeiend hete habanero pepers.
Volgens een veearts liep de merrie een ingeklapte long op en zal zij nooit meer bereden kunnen worden. Diva wordt middels een organisatie herplaatst.
hmz, sinds wanneer is dat dierenmishandeling? waarom zou een paard daar kreupel van moeten gaan lopen???

Anoniem schreef:ikenindi schreef:hmz, sinds wanneer is dat dierenmishandeling? waarom zou een paard daar kreupel van moeten gaan lopen???
Sinds wanneer is het geen dieren mishandeling om een paard expres keupel te maken?
Verder vraag ik me heel erg af hoe je in gods naam een paard pepers gevoerd krijgt. Als hij het niet lust eet hij het toch niet op? Of zou het ergens in vermengd zitten?