Whow, zat hier echt even drie keer het bericht te lezen... Zeker raar zeg, zoiets bedenk je niet.
Sterkte voor alle betrokkenen en de eigenaar van het paard.
Yontheke
Geplaatst: 24-09-10 15:37
Ben ik op de moment weer even blij dat de mijne pas verhuisd is van de wei naast de baan, naar 6 weiden verder in het land.. Veel sterkte voor de eigenaar van het paard en de bestuurders.
hier nog extra informatie met foto's en filmpje, KLIK Ik weet nu om welk paard het eventueel kan gaan er staan op die dijk altijd 2 paardjes.. 1 bont 2 jarig paardje en een bruine..
Welke dijk is het, die van zonnemaire naar dreischor, of juist die dijk bij de kaasboerderij richting nieuwerkerk. Verschrikkelijk zeg, arm paard, en arme eigenaar... en ook voor de betrokken bestuurders, verschrikkelijk
@ yavanna volgens mij is dat de dijk van zonnemaire naar dreischor, richting manege balans zeg maar. Daar heb je op de helft een kruising bovenop de dijk, en rechts onder die dijk stonden idd 2 paarden.
Wat een vreselijk ongeluk, daar moet je echt niet aan denken.
bijdehandje1
Geplaatst: 27-09-10 18:31
Arme man, hij is overleden staat nu op de voorpagina.
ja.. hoorde het van mijn vader. Het is erg vervelend dat zoiets gebeurd, maar op dit kruispunt viel het een keer te verwachten. Ikzelf rij daar ook altijd erg voorzichting en aan de kant, het is zo onoverzichtelijk!
Een vriendin van me reedt op dat moment daar ook langs, ze kende het paard ook. Arme na bestaanden voor de man en het paard!
bijdehandje1
Geplaatst: 27-09-10 18:36
Ik vind het voor de nabestaanden van de arme meneer nog veel erger dan voor de eigenaar van het paard, laten we wel wezen. Gezien de leeftijd vast een echtgenoot, een vader en een opa.