Military Boekelo gaat dit jaar tegen de klok in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NiNM

Re: Military Boekelo gaat dit jaar tegen de klok in

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 12:38

nou ik ben benieuwd :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 14:15

Er zijn overal kortingsactie dacht ik, tenminste vorig jaar wel. Op vertoon van je knhs-pasje kreeg je ook korting. Dat scheelt in ieder geval weer iets. Hoewel je ook redelijk wat kwijt bent als je wat wil eten en drinken.
Je moet er echt heen gaan als een uitje, en niet teveel op je centen hoeven te letten.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 21:22

Ik ga van het jaar toch maar weer even kijken met me ouders! Ben benieuwd naar het tegen de klok in gaan.. :)

nikita95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 21:33

Met KNHS kaart heb je 25% korting op entree kaarten aan de kassa. *D

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:15

Kaarten zijn nu ook te koop via de site van de Military Boekelo!
Met korting voor de kaarten!

Ik was nu 40 euro kwijt voor 2 zaterdagkaarten.

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:44

Boekelo CCI***....blijft een super wedstrijd en wij zijn er dit jaar weer bij als deelnemer 3e keer ! Ik vind Boekelo vergelijkbaar met Luhmullen in Duitsland alleen is Boekelo nog meer evenement om de cross heen. We hebben nog nooit de cross tegen de klok ingereden, dan komt het water wel een stuk vroeger. De voorbereidingen gaan goed, alleen nu nog even galloptraining tegen de klok trainen 8-) ....bedankt voor het berichtje, rijden we niet verkeerd.....

Leuke foto van de laatste keer Boekelo 2008 man links (William Fox Pit) moet bekend zijn (enige met verse bloemen & fruit voor zijn truck). Hij gaf me een complimentje dat ik zo cool bleef ondanks dat ik 15minuten in de startbox moest wachten (blozend ben ik).

Afbeelding

Blijft te gek om tussen de grote mannen te rijden.

Ik hoop dat er veel bokkers zijn om me aan te moedigen.

Anouk van Gerven met Eye Catcher

ps: als iemand leuke foto's heeft dan houd ik me aanbevolen

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:47

Ik ben er nog nooit geweest en lijkt mij een keer leuk om een keer te kijken daar.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:02

Noteert Anouk d'r naam zodat we straks je goed kunnen aanmoedigen :D

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:33

Jij gaat er rijden? Cool! Dan kom je misschien nog langs me galopperen, ik sta bij een stopping point! Vet zeg dat je dat kan! Die hindernissen zijn niet mals.

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 07:23

Century5 schreef:
Jij gaat er rijden? Cool! Dan kom je misschien nog langs me galopperen, ik sta bij een stopping point! Vet zeg dat je dat kan! Die hindernissen zijn niet mals.

Misschien langs ? Ik hoop het wel. Ik zal niet naar naar je zwaaien :wave: (heb waarschijnlijk mijn handen vol).

Zorg je wel dat je de mensen tegenhoudt als ik voorbij kom met 570meter per minuut ?

Hindernissen zijn zeker niet mals maar het is meer de lengte van de cross die gaat tellen na 9 minuten en dan nog minuten.....

Vrijwilligers zijn TOP !

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 18:59

verwdrgr schreef:
Century5 schreef:

Misschien langs ? Ik hoop het wel. Ik zal niet naar naar je zwaaien :wave: (heb waarschijnlijk mijn handen vol).

Zorg je wel dat je de mensen tegenhoudt als ik voorbij kom met 570meter per minuut ?

Hindernissen zijn zeker niet mals maar het is meer de lengte van de cross die gaat tellen na 9 minuten en dan nog minuten.....

Vrijwilligers zijn TOP !

Haha, ja, okee, je komt zeker langs mij! Niet misschien, je gaat het gewoon halen :) Moet je trouwens 's ochtends of 's middags, of is dat nog niet bekend? Ik ben er namelijk alleen 's middags.
Ik hoop dat ik je niet hoef te stoppen, en dat alles gewoon prettig gaat en niemand valt :) Veel succes alvast!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:54

Ik ben al even aan het zoeken geweest voor de startlijsten van a.s. zaterdag, maar kan op de site van boekelo niks vinden.
Heeft iemand ze al wel gevonden?
We hebben er zin in :D