Alleen jammer dat Edward hier nog even z'n nieuwe 'must have' showt http://www.academybartels.nl/_database/nieuws/atku2.JPG
en het ding vervolgens in de kast laat liggen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik vind het wel grappig dat de renbaan 'eng' is omdat er endurancepaarden langs komen galopperen. Endurancepaarden weten niet beter dan dat ze ingehaald kunnen worden en reageren daar niet op. Een dressuurpaard hoort "100% gehoorzaam en aan de hulpen te zijn", maar als ze ingehaald worden door een groepje galopperende paarden dan willen ze mee?
Ik blijf het een raar fenomeen vinden...
petraaken schreef:Mwah, lekker laten rennen nog niet zozeer, maar met een handgalopje of middengalopje ben je er sneller voorbij en zal je minder vaak ingehaald worden. Vergeet niet dat een paard dat niet gewend is "te rennen," meer risico loopt zich bijvoorbeeld te verstappen. Ik kan me wel voorstellen dat ruiters daar zenuwachtig over doen dus.Misschien moeten ze dan maar net als Nicole Uphoff indertijd met Rembrandt in Seoel ook maar eens gebruik maken van de renbaan en hun paarden eens lekker laten rennen.
petraaken schreef:Misschien moeten ze dan maar net als Nicole Uphoff indertijd met Rembrandt in Seoel ook maar eens gebruik maken van de renbaan en hun paarden eens lekker laten rennen.
Cayenne schreef:Er wordt door de dressuurruiters best sprintjes getrokken met de paarden hoor.
Ik kan me herinneren dat Anky en Imke tijdens de vorige spelen ook geregeld sprintjes trokken over de aanwezige renbaan.
Ossie96 schreef:Leuk verslag met leuke foto's!
Vooral die foto van Warum Nicht met zijn groom vind ik erg grappig, is dat paard nou zo groot of die groom nou zo klein?
scoxxx schreef:Ibbel schreef:Ik vind het wel grappig dat de renbaan 'eng' is omdat er endurancepaarden langs komen galopperen. Endurancepaarden weten niet beter dan dat ze ingehaald kunnen worden en reageren daar niet op. Een dressuurpaard hoort "100% gehoorzaam en aan de hulpen te zijn", maar als ze ingehaald worden door een groepje galopperende paarden dan willen ze mee?
Ik blijf het een raar fenomeen vinden...
Haha... dacht precies hetzelfde ja