Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VDB schreef:Of je begint begin zelf een stamboekje![]()
(als je goed bent in drammen en stennis schoppen)ayhno schreef:Als mensen zo graag willen fokken, doe het dan bij een goedgekeurd stamboek..
Cassidy schreef:Kun je als stamboek eigenlijk ook een motie van wantrouwen uitspreken t.o.v de voorzitter?
VDB schreef:Het uitspreken zou wel kunnen maar waarschijnlijk wordt het dan een lange rechtzaak. Iets waar de bestuursleden geen zin in hebben.
En misschien dramt De Lange dan net zo lang door dat het hele bestuur opstapt of weggejaagd wordt door de voorzitter: De Lange.
Er is genoeg aanhang die ook wel op zo'n stoeltje willen zitten.
Desnoods een ruil-actie voor een fokker: Jij gaat in 1 van die stoelen zitten en ik geef je een gratis dekking, zal dan bijvoorbeeld de strategie van De Lange zijn.Cassidy schreef:Kun je als stamboek eigenlijk ook een motie van wantrouwen uitspreken t.o.v de voorzitter?
Breghje schreef:Ik ben echt super nieuwsgierig hoe dit gaat lopen, want het schept hoe dan ook pretendent voor toekomstige idioten die zien dat er op deze manier wel iets bereikt kan gaan worden.
Dus ik hoop ook dat KdL, die zich in mijn ogen echt onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt, met een dikke vette reprimande naar huis wordt gestuurd. En geschorst wordt voor een heeeel lange tijd...
Sterre schreef:Net in de Telegraaf gelezen:
'Doden paarden' schreeuw om aandacht
STEENBERGEN
Paardenfokker Karel de Lange uit Steenbergen dreigde afgelopen week zijn paarden te doden. Een schreeuw om aandacht, zo blijkt nu.
De man zei zijn paarden te doden omdat zijn verzoek om erkenning van zijn EASP-stamboek door het ministerie al acht jaar in behandeling is. "Het doel was om aandacht te krijgen voor dit probleem", vertelt de paardenfokker aan Dagblad van het Noorden.
Het dreigement lijkt te hebben gewerkt, want de man is uitgenodigd voor een gesprek met het ministerie. De Lange is hoopvol gestemd. "Het zou binnen hooguit twee, drie maanden rond moeten zijn."
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/7720 ... tml?p=17,1
lageveld schreef:Ik pleit voor niemand, laat staan voor de "manier waarop", maar niemand schijnt de mogelijkheid te overwegen dat het EASP inhoudelijk gelijk zou kunnen hebben.