Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna_W schreef:chocobroodje schreef:België houdt weinig topruiters over zo, die belgische eventing ruiter is ook al naar nederland gekomen omdat het hier 1000x beter wordt geregeld. Ze moeten vooral zo doorgaan dan hebben ze volgende WEG geeneens een A kader meer.
Idd...
Hier gaat België weer
Blue9 schreef:Ik hoop echt dat ie voor een ander land gaat uitkomen en dan op een wedstrijd alle Belgen eraf rijdt. Wat gemeen dit.. Kijk eens wat een plaatje op die foto.
berdien85 schreef:Sjee wat flauw zeg!
Ik ben toevallig op de sponsordag geweest in Hemrik, toen vertelde hij dit ook al. Goh wat zal hij balen! Het zou mooi zijn als hij voor een ander land mee kan doen en dan wint van de Belgen!
Ayasha schreef:Wat mij betreft had België gewoon nog geen team moeten sturen. Heel misschien Jeroen Devroe, die kan zo nu en dan nog wel wat neerzetten maar van de rest hoor ik alleen maar resultaten en zie ik enkel proeven om van te janken.... de proeven van het BK waren bv verschrikkelijk.
sympie schreef:Claudia weet het zelf ook dat ze daar niet bovenin gaat rijden, had ze me zelf gezegd, maar als je de kans krijgt, waarom zou ze niet gaan....;
En ja, er zijn altijd gelukkigen en ongelukkigen als het om selecties gaat hoor, nu hoor je maar enkel peter zijn verhaal toch? Zou graag de bond ook eens hun verhaal horen eerlijk gezegd.;;
__Astrid schreef:Ayasha schreef:Wat mij betreft had België gewoon nog geen team moeten sturen. Heel misschien Jeroen Devroe, die kan zo nu en dan nog wel wat neerzetten maar van de rest hoor ik alleen maar resultaten en zie ik enkel proeven om van te janken.... de proeven van het BK waren bv verschrikkelijk.
FEIT!
De topdressuursport in België is echt verschrikkelijk... De Olympische spelen in 2008, met ons ploegje dat je op je ene hand kon tellen?! En dan komt Nederland met zijn gehele oranje Rabobank ploeg
Ayasha schreef:Nee hoor,maar in dit geval heb je enkel het verhaal van Peter Spahn dat gekleurd zal zijn. Er zal echt wel meer aan de hand zijn dan enkel wat Peter Spahn verteld. Als je beide verhalen hebt dan kan je besluiten dat de waarheid ergens in het midden van die twee zal liggen...
Ayasha schreef:Nee hoor,maar in dit geval heb je enkel het verhaal van Peter Spahn dat gekleurd zal zijn. Er zal echt wel meer aan de hand zijn dan enkel wat Peter Spahn verteld. Als je beide verhalen hebt dan kan je besluiten dat de waarheid ergens in het midden van die twee zal liggen...
sporter schreef:Ayasha schreef:Nee hoor,maar in dit geval heb je enkel het verhaal van Peter Spahn dat gekleurd zal zijn. Er zal echt wel meer aan de hand zijn dan enkel wat Peter Spahn verteld. Als je beide verhalen hebt dan kan je besluiten dat de waarheid ergens in het midden van die twee zal liggen...
Tjah je kan zeggen wat je wil maar jullie bonden hebben wel een redelijke geschiedenis met dit soort misselijke streken uit halen.