Een weekend Bokt op Horse Event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Een weekend Bokt op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:44

gewoon een verslagje plaatsen. Ik ben erg benieuwd.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:50

ArabicQueen schreef:
IndianLady schreef:
Vergeet niet dat Dan en Annemarie hele dominante persoonlijkheden hebben. En als je paard zich aan hun onderwerpt ziet het er idd makkelijk uit, terwijl het juist een gevecht is wat zich in het koppie van je paard zich afspeelt en tja dat kunnen wij niet 'meten'.

Vind het zo makkelijk om zoiets achteraf te zeggen. Bah ik walg van zulk soort mensen :r

Ja,, maar toen mijn moeder dat tegen me zei dat mensen dat zeiden.. kreeg ik echt een raar gevoel.
Alsof het misschien aan mij zou liggen.. (lijkt me sterk magoed)

:(:) dat kan ik me voorstellen

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:56

Wat ontzettend vervelend zulke dingen te moeten horen AQ, je paard stond niet voor niets op HE!
Ik weet niet wat er op HE is gebeurt? was er helaas niet bij, maar was ontzéttend benieuwd naar hoe het met jou paard was verlopen :)

Mensen zullen altijd hun mening klaar hebben liggen helaas.. :\ maar om vanuit zo'n groot forum gekozen te worden daar heen te gaan :) zegt toch wel wat.. denk ik ;)

Nogmaals, ik ben erg benieuwd naar hoe jou dag was.. ook omdat je paard en de problemen mij boeiden :)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:11

Ik ken ArabicQueen persoonlijk, we hebben een aantal jaar bij de zelfde vereniging gereden. Als zij zegt dat een paard gevaarlijk is en zij er niet op durft, dan is het ook echt zo. Zij is namelijk echt niet snel bang!

@ArabicQueen, je moet je niks aantrekken van de mensen die dat zeiden. Jij weet hoe het zit en hun niet.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:21

ArabicQueen, ik ben erg benieuwd naar je verslag! :j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:22

Arabic, als mijn paard dar nar toe was gegaan was die waarschijnlijk ook een stuk makker, vreemde omgeving dus onzeker en sneller onderdanig, en die mensen zijn proffs vergeet dat niet !!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:24

Balou_k schreef:
Arabic, als mijn paard dar nar toe was gegaan was die waarschijnlijk ook een stuk makker, vreemde omgeving dus onzeker en sneller onderdanig, en die mensen zijn proffs vergeet dat niet !!

Dat idee had ik ook een beetje bij Akribat, en dat werd ook gezegd. Maar thuis is hij natuurlijk de koning van het weiland en hier stond hij in een vreemde omgeving. Ben heel erg benieuwd hoe hij het verder thuis gaat doen :)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:26

Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar een verslagje hoor! Eerlijk gezegd lijken paarden bij hun altijd zo "makkelijk". Zelfde als het paard vorig jaar, toen had ik echt zo iets van "is dit een probleempaard?" Maar als je dan terug ziet hoe het paard daadwerkelijk was, dan zie je gewoon dat deze mensen écht verstand hebben van deze dieren en direct in kunnen spelen op het paard. Nog voordat het dier iets kan uit halen.

Ben voor jezelf blij dat het zo "gemakkelijk" ging, geeft je in ieder geval hoop dat je toch iets met dit dier kan gaan doen. Al zal het niet één, twee, drie gaan. Wat ook meetelt is dat jij wéét hoe het dier is en daardoor (al dan niet onbewust) laat zien tegen over het paard en die daardoor denkt, ha dat is makkelijk. Annemarie zelf heeft zo'n enorm goede houding tegen over het paard, dat de meest lastige paarden waarschijnlijk 3x nadenken. Terwijl ze bij een ander zonder na te denken er op afvliegen.

Ik hoop heel hard dat je een verslagje wilt schrijven en luister alsjeblieft niet naar die mensen zeggen dat het geen probleempaard oid is. Dat kunnen zij niet in die paar minuten beoordelen en al helemaal niet als er Annemarie tegen over het paard staat. Deze mensen weten heel goed hoe ze op het paard moeten in spelen om dingen te voorkomen en dat is ze bij deze dus goed gelukt.

Succes met je paardje!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:50

Mijn hoofd op de foto van de minipaardjes. :+

AQ, ik ben ook benieuwd naar je verslag. Jij hebt een goede kijk op je eigen paard en ik persoonlijk ben ook erg benieuwd naar hoe jij het vond.
Gewoon plaatsen dat verslag!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:55

Leuk verslag!

En ArabicQueen... de jouwe gewoon plaatsen hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:33

yep gewoon plaatsen, er zijn altijd mensen die dat denken, zo werkt het.
Maar Annemarie, heeft naast haar kennis en dominantie etc het voordeel van het paard een beetje overdonderen in zo'n nieuwe spannende omgeving. Dat zei ze zondag zelf ook. Thuis is het paard de koning en hier toch een beetje kleiner.
En dat zij iets kan wat jij niet kan... dat is echt helemaal niets om je voor te schamen. Daarom is ze ook zo bekend, ze kan iets wat maar heel weinig mensen kunnen.
Je kan het wel leren in combinatie met jouw paard.
Ik lees graag je verslag

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:24

Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn.

ArabicQueen; gewoon plaatsten! Als er mensen gewoon laten doen jij weet hoe het echt zit!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:44

leuk verslagje :D

Arabicqueen gewoon plaatsen hoor ik ben zeer benieuwt,,,

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:10

Ik ben super benieuwd naar Arabicqueen en Akribat hun verhaal en eventueel fotos! Ben echt super benieuwd!

@ Arabicqueen niets aantrekken van sommige bokkers! ik vind dat je trots mag zijn op jezelf dat je je paard tijdens zo'n grote show jullie probleem hebt gedeeld met ieder ander! jullie zijn een groot voorbeeld geweest voor menig ander probleempaard eigenaar hoe je uiteindelijk met elkaar moet omgaan.. en hopelijk zullen vele paarden eigenaren die jullie hebben gezien een voorbeeld nemen hoe ze eventueel hun problemen zouden kunnen oplossen!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:22

ik ben ook erg benieuwd naar die 2 verslagjes, vooral omdat ik er zelf niet bij kon zijn en zo toch nog iets ervan meekrijg :P

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:05

ArabicQueen schreef:
Ik wil best een verslagje voor jullie maken maar ik denk dat er een paar bij zijn die mn topic gaan afkraken.. zn gevoel heb ik.

Ik zou gewoon een verslagje plaatsen.

Ik ben benieuwd naar jou ervaring, en naar jou kijk richting het paard.
Wat vind jij dat er veranderd is door de clinic, en wat hebben ze eigenlijk gedaan?

trek je niet zoveel aan van wat anderen zeggen, slechte reacties heb je er altijd tussen zit.
Bedenk dan maar gewoon, dat die mensen misschien liever zelf aan de clinic mee hadden gedaan.
Ze snappen vast niet, hoe vervelend en lastig het is om met zo'n probleem te zitten.

Er zijn vast ook mensen die over mijn paard denken van, nou die angst valt wel mee.
Moeten ze vooral denken, ik en een heleboel anderen hebben kunnen zien dat het wel nodig was, en dat het resultaat heeft geboekt, zeker op dat moment.
En dat koester ik.

Ik ben benieuwd naar je verhaal!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:21

Ik vond Horse Event dit jaar erg geslaagd! Het weer werkte niet altijd even goed mee, maar desondanks waren het hele gezellige én informatieve dagen. Ik vond zelf de clinic van Katja en Lielle erg informatief en ook de verschillende gesprekken in de Bokt-lounge waren geslaagd.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:38

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 00:17

Paarden weten gewoon donders snel wat ze aan iemand hebben, dat is 1 van de manieren om te overleven, en zeker in zo'n vreemde omgeving, maken ze maar beter héél snel de keuze wie voor veiligheid zorgt en wie niet.

Wie zondag niet gezien heeft dat die pony moeilijk te laden was, die had zijn ogen niet in zijn kop zitten...