Moet zo'n persoon nou het beleid van een stamboek voeren?
Zo wordt je echt niet serieus genomen....
eilander schreef:Er wordt weer over m gepraat.
Das alles wat ie wil!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Niemand neemt hem toch serieus zo
. VDB schreef:Misschien omdat zijn eigen paarden niet voldoen aan de "eisen" en eigenschappen van het EASP?
Borivage schreef:Mmm rare gozert.
Hebben die paarden van hem het verdiend om slachtoffer te worden van zijn z.g. goed doel.
maar wat een idiote actie zeg !!Gijzelnemertje spelen en dreigen om de zoveel tijd ééntje neer te knallen janderegelaa schreef:Er zit voor het EASP niets anders op dan jou met een grote boog buiten te smijten willen ze ooit nog voor erkenning in aanmerking komen. Dat is dan het 3e stamboek waar ze je niet meer moeten. Misschien moet je jezelf eens achter de oren gaan krabben.
vlooike schreef:janderegelaa schreef:Er zit voor het EASP niets anders op dan jou met een grote boog buiten te smijten willen ze ooit nog voor erkenning in aanmerking komen. Dat is dan het 3e stamboek waar ze je niet meer moeten. Misschien moet je jezelf eens achter de oren gaan krabben.
Volgens mij het vierde stamboek Jan. Kwpn, NRPS, IHW en dan nu het EASP.(maar goed, dat mag volgens mij geen stamboek heten)
joelledsr schreef:en ik heb toch echt serieus heel veel bewondering voor Karel.
De manier waarop hij paarden fokt is wat mij betreft bewonderenswaardig. De man is een wandelende paardenencyclopedie waar menig een veel van kan leren.
En achja, ik heb ookwel eens geroepen dat als de huisarts niet zou komen ik 112 ging bellen... Je moet soms wat om aandacht te krijgen he...
joelledsr schreef:en ik heb toch echt serieus heel veel bewondering voor Karel.
De manier waarop hij paarden fokt is wat mij betreft bewonderenswaardig. De man is een wandelende paardenencyclopedie waar menig een veel van kan leren.
En achja, ik heb ookwel eens geroepen dat als de huisarts niet zou komen ik 112 ging bellen... Je moet soms wat om aandacht te krijgen he...
joelledsr schreef:achja, hier op bokt op het KWPN walhalla mag je dit soort dingen natuurlijk niet zeggen. En meestal houdt ik me daar dan ook verre van.
Ik persoonlijk vind Karel de Lange echter een hoop meer inzicht hebben in paarden en fokken van paarden dan menige KWPN bobo en ik hoop dan ook oprecht dat bureaucratisch nederland nu maar eens op het matje geroepen gaat worden door europa.
.