Stamboekvoorzitter EASP chanteert PVE met executie paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:54

En hij bereikt kennelijk reacties die hij kan verwachten. Wat een zielige KNEUS zeg!
Moet zo'n persoon nou het beleid van een stamboek voeren?
Zo wordt je echt niet serieus genomen....

eilander schreef:
Er wordt weer over m gepraat.
Das alles wat ie wil!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:56

Karel de Lange is echt knettergek. Deze dubieuze actie (of uitspraak) is dus niet echt een verassing voor me. Niemand kan zo'n figuur toch serieus nemen.

Zelfs zijn eigen stamboek en forum vernaggeld hij door posts te editten/verwijderen naar zijn goedkeuring zodat de lezers louter positieve berichten over het EASP te lezen krijgen. Zeer triest!

Borivage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:56

Mmm rare gozert.

Als hij inderdaad die executie doorzet dan is hij wel bereid tot het naadje te gaan maar ten koste van wat....... Hebben die paarden van hem het verdiend om slachtoffer te worden van zijn z.g. goed doel. Doet me denken aan anderen: oorlog om geloof e.d. niet echt netjes om je zin te krijgen........ Mschien moet hij zichzelf eens executeren ipv de paarden die geen verweer kunnen geven.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:00

Misschien omdat zijn eigen paarden niet voldoen aan de "eisen" en eigenschappen van het EASP? :x

Borivage schreef:
Mmm rare gozert.

Hebben die paarden van hem het verdiend om slachtoffer te worden van zijn z.g. goed doel.

eilander

Re: Stamboekvoorzitter EASP chanteert PVE met executie paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:01

Hij zegt soms best zinnige dingen maar voor het grootste deel is het een groot kind wat gewoon boos is dat het zijn zin niet krijgt....

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:20

Wat een klets toch weer, slechte manier van aandacht vragen :+ . Niemand neemt hem toch serieus zo :? :') .

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:22

VDB schreef:
Misschien omdat zijn eigen paarden niet voldoen aan de "eisen" en eigenschappen van het EASP? :x

Borivage schreef:
Mmm rare gozert.

Hebben die paarden van hem het verdiend om slachtoffer te worden van zijn z.g. goed doel.

dat kan ik goed geloven als je ziet wat er al maanden op SH te koop staat van hem ...dat is nou niet bepaald zijn fokdoel ...en hij krijgt ze waarschijnlijk niet verkocht dus gaat ie het anders aanpakken }:0 maar wat een idiote actie zeg !!Gijzelnemertje spelen en dreigen om de zoveel tijd ééntje neer te knallen

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:25

Geef ze dan maar aan mij, ik heb nog wel een hoekkie land.

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:27

Karel .......is de handel in EASP paarden dan zo slecht???? Pas toch op , nog even en de leden gaan het nadoen en dan blijft er geen paard meer over in het stamboek! :o? Krijg je nog geen erkenning omdat je te weinig dieren hebt. ;)

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:28

janderegelaa schreef:
Er zit voor het EASP niets anders op dan jou met een grote boog buiten te smijten willen ze ooit nog voor erkenning in aanmerking komen. Dat is dan het 3e stamboek waar ze je niet meer moeten. Misschien moet je jezelf eens achter de oren gaan krabben.

Volgens mij het vierde stamboek Jan. Kwpn, NRPS, IHW en dan nu het EASP.(maar goed, dat mag volgens mij geen stamboek heten)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:34

Moderatoropmerking:
Offtopicreacties zijn verwijderd, ruzies ed mogen per PB uitgepraat worden, dit hoeft niet open en bloot in de topics te gebeuren. Zo houden we het voor iedereen gezellig.

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:35

vlooike schreef:
janderegelaa schreef:
Er zit voor het EASP niets anders op dan jou met een grote boog buiten te smijten willen ze ooit nog voor erkenning in aanmerking komen. Dat is dan het 3e stamboek waar ze je niet meer moeten. Misschien moet je jezelf eens achter de oren gaan krabben.

Volgens mij het vierde stamboek Jan. Kwpn, NRPS, IHW en dan nu het EASP.(maar goed, dat mag volgens mij geen stamboek heten)

Zat Karel de Lange ook niet in het bestuur van het vroegere APS :o?
Laatst bijgewerkt door cristinaa op 14-09-10 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:36

Als hij ballen in zijn broek heeft, moet hij eerst maar eigenhandig een paard doodschieten, dan dit in de media gooien met het verhaal, dat er meer volgen als Stampertje zijn zin niet krijgt. En vervolgens de rest ook eigenhandig doden.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:49

Wat een actie weer zeg :+

Nou er staan nog wel wat paarden op sporthorses waar hij mee kan beginnen :+
Suc6 Karel!! :Y)

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:55

als mensen al vraagtekens hadden bij KdL dan zijn deze bij deze toch helemaal weg genomen...

hij spoort niet.....misschien korsokov....oid,...

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:06

en ik heb toch echt serieus heel veel bewondering voor Karel.
De manier waarop hij paarden fokt is wat mij betreft bewonderenswaardig. De man is een wandelende paardenencyclopedie waar menig een veel van kan leren.

En achja, ik heb ookwel eens geroepen dat als de huisarts niet zou komen ik 112 ging bellen... Je moet soms wat om aandacht te krijgen he...

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:10

joelledsr schreef:
De manier waarop hij paarden fokt is wat mij betreft bewonderenswaardig. De man is een wandelende paardenencyclopedie waar menig een veel van kan leren.

En achja, ik heb ookwel eens geroepen dat als de huisarts niet zou komen ik 112 ging bellen... Je moet soms wat om aandacht te krijgen he...

Waarom is zijn fokkerij bewonderingswaardig!? Ik kan me geen fokkerij successen voor de geest halen. Enkel fokkerijschandalen.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:13

Ken je hem?
Ken je hem echt?
Huisartsen vergelijken met een stamboekvoorzitter die dit soort uitspraken heeft, is not done vind ik.

joelledsr schreef:

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:16

sigrid1182 schreef:
als mensen al vraagtekens hadden bij KdL dan zijn deze bij deze toch helemaal weg genomen...

hij spoort niet.....misschien korsokov....oid,...

Idd ,het bevestigd het een en ander :(

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:24

achja, hier op bokt op het KWPN walhalla mag je dit soort dingen natuurlijk niet zeggen. En meestal houdt ik me daar dan ook verre van.
Ik persoonlijk vind Karel de Lange echter een hoop meer inzicht hebben in paarden en fokken van paarden dan menige KWPN bobo en ik hoop dan ook oprecht dat bureaucratisch nederland nu maar eens op het matje geroepen gaat worden door europa.

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:31

waar slaat dat nou weer op. Jij krijgt je zin niet, dus je paarden zijn de dupe?
vreemd hoor

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:38

joelledsr schreef:
achja, hier op bokt op het KWPN walhalla mag je dit soort dingen natuurlijk niet zeggen. En meestal houdt ik me daar dan ook verre van.
Ik persoonlijk vind Karel de Lange echter een hoop meer inzicht hebben in paarden en fokken van paarden dan menige KWPN bobo en ik hoop dan ook oprecht dat bureaucratisch nederland nu maar eens op het matje geroepen gaat worden door europa.

Dus, als je je zin niet krijgt, dreig je je paarden naar de slacht te brengen om alsnog je zin te krijgen. Dat heet geen inzicht hebben, dat heet kinderachtig stampij maken :+ .

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:42

tsjah, wat zou jij doen na 8 jaar zo behandeld te worden?
Als je iedere keer weer alles aanpast naar de zin van de bureaucratie en ze weer met een nieuw vaag regeltje komen aanzetten?
En tsjah, ook Geert Wilders krijgt aandacht door dingen te roepen die hij niet doet en die niet haalbaar zijn. Het is net als wat er eerder gezegd is, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

En tuurlijk sta ik niet langs de zijlijn te juichen als zijn prachtige merrie's dadelijk dood liggen, maar na 8 jaar met man en macht vechten voor erkenning. Proberen alles volgens de regeltjes te doen, kan ik bergijpen dat je eens moedeloos gaat worden.

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:46

Waarom worden andere stamboeken dan wel erkend Joelle?

Ussiethree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:47

Wilde dat ook net vragen. Waarom hebben andere stamboeken hier geen last van?