Paardenbedrijf "Amida hoeve" vanavond op tv bij Opgelicht?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

Re: Paardenbedrijf "Amida hoeve" vanavond op tv bij Opgelicht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:47

shit ik ben zeker te laat? :S

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 20:51

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:54

Zo spannend was het niet....

liess1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:55

vriendin van mij ging er vrijwilligerswerk doen en vertelde mij erover.Ze was zo enthousiast,het was allemaal geweldig.Ik had mijn twijfels want het klonk allemaal te mooi om waar te zijn,dat zei ik ook tegen haar..was misschien wel lullig,want je bent toch ook blij voor iemand als ze een baantje krijgt,maar achteraf was ik toch wel blij want ze had ook snel door dat het geen zuivere koffie was.Gelukkig is de schade beperkt gebleven,binnen een paar maanden was hij al ontmaskerd.

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:57

Straks even terug kijken!

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:02

Blegh, wat een vreselijke vent was dat zeg. Hoe hij die vrouwen van allemaal dingen beschuldigde, je hebt toch niet graag met deze man te maken denk ik zo.. Krijg er helemaal de kriebels van.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:51

Had dit bericht op Bokt gemist, maar hoorde al snel dat het over een 'gehandicaptenmanege' zou gaan ook.
Toen het item over die telefoonabbonementen nog op was, zat precies achter de gastspreker Andries, van HCA (wagenbouwer).

Was al benieuwd waarom hij in die uitzending te gast was en in het publiek zat, wist wel dat hij ook huifbedden bouwt, maar blijkt dat die beste man dus óok bedonderd is, en wel voor maarliefst €60.000,=

:( walgelijk ook om te zien hoe die David vervolgens die vrouwen van vanalles en nog wat beschuldigde!

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:12

Ik ken deze man maar al te goed, is wist dat dit uiteindelijk zou gebeuren helaas.. Helaas ontbraken de bewijzen er.

Deze man stond mij op op de pensionstal met zijn pony die hij had gekocht voor de kinderen van zijn ex vriendin. Hij kreeg ruzie met zijn ex vriendin, bedreigde haar en vertelde dat de pony naar de slacht ging en dat de kinderen dus maar beter niet meer konden kijken.
Arme kinderen, ze hadden zo onwijs veel plezier met die pony, nu stond hij maandanlang alleen op stal in de zomer want David kwam nooit.
Zijn ex vriendin vond hem al verdacht overkomen, en ging opzoek naar informatie van hem en zocht contact op met zijn pleegouders. Ik had goed contact met zijn ex vriendin en werd erg gewaarschuwt, hij had een gevaarlijk verleden.
Hij heeft o.a in de gevangenis gezeten, is gevlucht naar thailand voor zijn straf, hij heeft veel meer grote bedrijven opgericht en daarna failliet verklaard, en nu is het eindelijk klaar. :)

Hij vertelde me altijd over zijn grote plannen met deze stal, het was echt waanzinnig groot! Vroeg me echt af hoe hij dat voor elkaar kreeg, en zijn idee was ook prachtig. Helaas hoorde ik al het nare van zijn ex vriendin, dus heb geen contact meer met hem gehad. Hij vroeg wel een aantal keer of ik alsjeblieft wou helpen met de stal om de paarden uit te mesten en te poetsen omdat hij niet genoeg mensen had, maar ik ben hier niet op ingegaan.

Deze man komt ontzettend realistisch en zakelijk over, maar het is echt een engerd die je belazerd aan alle kanten. Ik hoop dat het nu afgelopen is, aangezien hij heel zijn leven al zo bezig is en hij meerdere levens verwoest.

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 09:29

Psychisch onderzoek heeft toch ook al uitgewezen dat de kans op herhaling zeer groot is...
Zo iemand moet toch volledig gestopt worden, hij laat een spoor van ellende achter!
Dit soort lui, zijn geniaal, met hun goeie babbel... geniaal, maar ziek!!!

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:21

Ook ik ben in zijn mooie praatjes getrapt ... ik heb/had mijn twee shetlanders aan de stichting gedoneerd als een soort van knufflepony's, door omstandigheden kon ik niet meer voor ze zorgen en ik dacht dus echt een goed tehuis gevonden te hebben en een goede daad te doen.
Hij is ze zelf komen ophalen en naar mijn weten ging het allemaal goed totdat ik gebeld werd door een (ex) medewerker van die stichting ... gelukkig hebben ze mijn shetjes toen gelijk voor mij weggehaald en een goed tehuis gegeven zodat ik in alle rust een nieuw goed tehuis voor ze kon zoeken (inmiddels gevonden).
Maar wat een nare man is dat zeg met zijn mooie praatjes en dat over de rug van die paarden en kinderen ! Heb er geen woorden voor bah bah bah

sjans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:52

Ja joh, zo gaat het in de wereld, heel makkelijk en je word er ook niet voor gestraft helaas. Deze mensen zijn ook niet te stoppen want ze zijn ziek.
Helaas ben ik een van de gedupeerde werknemers. Ik heb daar een maand de paarden getraind voor de gehandicapten en eventuele lesklanten en zou daar instructie gaan geven.
Er was al een kindje begonnen met equitherapie, ze was blij en genoot er zichtbaar van. Helaas moesten we het meisje na twee sessies alweer teleurstellen want het bedrijf werd gesloten ivm. (de juiste) vermoedens dat de zaak belazerd werd.
Jammer van het hele gebeuren, we hadden echt een heel leuk, super gemotiveerd team in korte tijd bij elkaar en we hadden zeker kunnen draaien!!
Maar het mocht niet zo zijn. Wie weet maken we nog eens een doorstart met een betrouwbare geldschieter, wat het initiatief was prima!

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:37

sjans schreef:
Wie weet maken we nog eens een doorstart met een betrouwbare geldschieter, wat het initiatief was prima!

Dat zat ik ook te denken toen ik 't keek. Ik dacht; het zou zo mooi zijn als zij met z'n drietjes het bedrijf op een juiste manier opzetten en er mee doorgaan.. maarja, het kost natuurlijk wel heel erg veel geld, en dat moet er dan wel zijn..

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:33

Ik heb het ook gezien. Ik vind het een trieste zaak! Vooral de kinderen die blij owrden gemaakt met een dooie mus.. Ik begrijp niet hoe zo`n slimme man (want dat is hij wel zoals ik het begrijp) zulke stomme *&^%$@#%#&#* dingen doen?!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:05

Zag ik zomaar ineens Andries voorbij komen. Ik weet nog wel dat hij het had over een grote order van een manege in Brabant. Zo enorm sneu want zo'n klein bedrijf kan zulke order natuurlijk heel goed gebruiken.
Ik weet eigenlijk niet of hij de huifbedden heeft teruggekregen