Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zipporah schreef:Ik had het zien gebeuren het zag er echt heel naar uit!
Gelukkig stonden de meeste op maar wel vervelend voor die persoon die waar het slechter mee ging.
Hoop dat het beter met hem gaat
Jammer dat het zo moest eindige.. Echt net de laatste boxht ze gingen de bak al uit. .
Hopen dat het morgen beter gaat het was verder een geslaagde dag!
xx_Horsiex schreef:Zooo, allemaal eerste klas menners met een beter cvtje dan de heer Ijsbrand Chardon hier zie ik al...
Kom op he, ongelukje zit in een klein hoekje en zo zie je maar weer dat de beste dit kan overkomen, gelukkig niet slecht afgelopen!
xx_Horsiex schreef:Zijn CVtje zegt toch niets over zijn groomwerk blijkbaar...Zooo, allemaal eerste klas menners met een beter cvtje dan de heer Ijsbrand Chardon hier zie ik al...
Kom op he, ongelukje zit in een klein hoekje en zo zie je maar weer dat de beste dit kan overkomen, gelukkig niet slecht afgelopen!
BlackDevils schreef:xx_Horsiex schreef:Zijn CVtje zegt toch niets over zijn groomwerk blijkbaar...Zooo, allemaal eerste klas menners met een beter cvtje dan de heer Ijsbrand Chardon hier zie ik al...
En een grapje moet toch ook kunnen.
!