Citaat:
Sorry als ik heel bokt achter me aankrijgt maar lui: het zijn maar manen, binnen de kortste keren groeit dat wel weer aan hoor, het is dan wel geen gezicht maar toch. Als jouw kapper je haar gaat knippen, groeit dat toch ook weer aan? Dit valt nog reuze mee hoor. Ben het wel met mel_ eens. De wereld vergaat niet!
De wereld vergaat niet en er zijn inderdaad veel ergere dingen, maar mensen hebben gewoon van die pony's af te blijven!
Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om dit te doen?
En dan zijn het inderdaad maar manen, maar men heeft gewoon af te blijven van andermans paarden.
Daarnaast, omdat het "maar" manen zijn, moeten we dit maar goedkeuren? Daar ben ik het echt niet mee eens!
Ik vind ook dat mensen gewoon uit je wei moeten blijven en vooral van je paarden af moeten blijven! Of ze daar nu komen om te aaien, voeren, haren knippen, mishandelen, of ergere... het doet er niet toe. Het is mijn wei, mijn paarden als je daar iets te zoeken hebt zul je je toch eerst bij mij moeten melden!
Het idee dat iemand in mij wei en bij mijn paarden zou zijn geweest vind ik ergere dan dat ze die haren hebben geknipt.
En ja, het zijn maar manen die weer aangroeien... maar het gaat om het principe dat iemand ongevraagd in je wei komt en iets bij je ponys doet!
De dierenambulance mag niet eens over het hek klimmen zonder toestemming, als er nood is en mensen mogen wel zomaar de wei in en je pony knippen