Dierenarts van Muiswinkel na veertig jaar met pensioen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:42

Meneer van Muiswinkel, nog bedankt voor het redden van mijn merrie destijds, en bedankt voor het feit dat je als arts in staat was mij serieus te nemen en op gelijkwaardig nivo met me om te gaan. Vond je een top arts die oprecht betrokken was en zeer kundig.
Ga genieten van je pensioen! :)

sarabande

Re: Dierenarts van Muiswinkel na veertig jaar met pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:04

Paardenwereld Nederland zal deze enorme kundige en integere man gaan missen. Iemand met zoveel aandacht voor het individu en daarmee bedoel ik mens en paard, die nooit dingen beloofde die niet waargemaakt konden worden.
Krijn geniet van je pensioen, maar jou kennende zal daar weinig stilzitten bij te pas komen.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:38

Ik heb ook zeer goede ervaringen met Van Muiswinkel en gun hem zijn pensioen van harte!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:28

Een geweldige dierenarts, heeft destijds mijn merrie zeer goed behandeld.
Jammer maar na 40 jaar hard werken ook wel verdiend! :D

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:19

hmm ik ben dus de enige die er minder over de spreken is.
Ik ben juist destijds naar hem toegegaan omdat hij zo goed bekend stond.
Na talloze kliniek bezoeken en een dure zinloze knie operatie liep mijn paard nog steeds niet goed.
Na diverse keren te hebben gevraagd of het niet met de rug te maken zou kunnen hebben heeft ie toch rugfoto's gemaakt. Dat was duidelijk foute boel. Ik vind het jammer dat ik door hem zo vaak (gevoelsmatig) afgescheept ben, met ga maar longeren, kijk het maar even aan, zet hem maar op boxrust terwijl er een andere oorzaak was voor zijn onregelmatigheid.
Beetje jammer.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 12:38

Jammer dat dhr. van Muiswinkel met pensioen gaat. Heb hem ervaren als een kundig arts. Hij was altijd netjes naar zowel paard als eigenaar. Hoop dat zijn kennis terecht komt bij de volgende generatie dierenartsen.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 22:12

Tsja, Adin. Iedereen maakt fouten. Zelfs een genie, zonder de nadelen daarvan. Een genie is dr. Van Muiswinkel in mijn ogen echt!

Ik ben met 4 hopeloze gevallen bij hem geweest in de afgelopen 3 jaar en dankzij hem en zijn kliniek functioneren ze in het minste geval weer als paard en in het gunstigste als sportpaard. Ik ken geen meer betrokken en kundige arts dan Van Muiswinkel. Als ik belde voor overleg wist hij precies over welk paard ik het had en gaf praktisch en gericht advies. Iemand die een paard niet standaard opsluit in een box, maar die een oplossing zoekt als boxrust niet gaat. Stap voor stap begeleiding en revalidatie. Gewoon super.

Ik vrees de dag dat ik weer een hopeloos gevalletje heb, maar als jij me de naam kan geven van een nog betere arts, dan hoor ik dat heel graag.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 12:42

Ik snap dat iedereen fouten maakt hoor, dit was alleen wel een langdurige en (onnodig) dure bovendien. Het is gewoon mijn ervaring en mijn mening, geen aanval oid.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:07

Je mag je mening hebben, Adin. Als dit jouw ervaring is, dan is dat zo. Mijn vraag is serieus bedoeld, hoor.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:27

Jammer, Van Muiswinkel heeft mijn paard ruim een jaar geleden geopereerd. Hij wijst jou als eigenaar goed op de gevolgen en de kosten. Na de operatie hield hij mij goed op de hoogte over mijn paard, als ik op bezoek was kwam hij meestal even langs om alles door te nemen. Mijn merrie was destijds een redelijk zwaar geval bij binnenkomst. Van Muiswinkel vond het dan ook wonderbaarlijk hoe snel zij er boven op kwam. Ik ben gelukkig maar 1 x met een paard bij hem geweest, maar vond het inderdaad een zeer vakundige man, een gemis voor de paarden wereld.

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:39

Welverdiend maar ik vind het wel erg jammer. Zeer kundige man.

Mu_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:14

Zeer fijne man en erg kundig! Dat hij maar mag genieten van zijn pensioen, hij heeft het verdiend! :)