Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ruiter1992 schreef:wanneer/hoe laat wordt de uitslag bekend gemaakt?
ik sta namelijk op het punt om een kaartje van iemand te kopen ( voor een goede prijs ), maar als de uitslag ook direct morgenavond bekend gemaakt wordt, wacht ik nog even met de koop
_Irene11_ schreef:ruiter1992 schreef:wanneer/hoe laat wordt de uitslag bekend gemaakt?
ik sta namelijk op het punt om een kaartje van iemand te kopen ( voor een goede prijs ), maar als de uitslag ook direct morgenavond bekend gemaakt wordt, wacht ik nog even met de koop
Staat in de openingspost: Dinsdag 7 september om 17.00 uur.
Eline schreef:buster4ever schreef:ik heb ook maar meegedaan.... you never know...ben enkel vergeten neer te zetten dat t over die prijsvraag gingmoet ik dan een 2de email sturen???
en wanneer hoor je eigenlijk of je een kaartje gewonnen heb??
Nee hoor, als je een mail naar prijsvraag@bokt gestuurd hebt, dan is het duidelijk dat het over de prijsvraag gaat en doe je dus gewoon mee.
Dinsdagavond zal ik ook gelijk de winnaars bekend maken.

haha
had via via een kaartje kunnen kopen van iemand, maar nu hoor ik dat die zijn kaartje al doorverkocht heeft aan iemand anders
bah.. ik had er nog wel op gerekend,.. maarja.. tis niet anders! nu hoop ik dubbel zo hard op een gewonnen kaartje