Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseyfries schreef:Als je denkt dat het alleen om die ene foto gaat dan heb je de afgelopen jaren weinig gelezen van de "journalistieke persvrijheid" die Appels meende te hebben. Het werd tijd dat er eens een statement gemaakt werd en mevrouw duidelijk werd gemaakt dat er grenzen zijn en zij niet boven de wetten van algemeen fatsoen staat met haar "vrijheid".
Jasmijn76 schreef:wat ik zo begrijp creeer zij misverstanden!...en dat haar website 15000 keer is bekeken zegt niet dat mensen het eens met haar eens zijn..zegt meer iets over de mensen die nieuwgierig zijn!...ze steekt die veer wel erg diep in haar eigen kont
fleurholl schreef:Het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon alles probeert om haar standpunt te onderstrepen
en over painted black, ik heb ook wel eens mn mond open op een foto hoor
Espie schreef:laat dat mens toch gaan ze zal wel weer een volgende slachtoffer hebben dus wie weet de volgende keer is edward aan de beurt of hans peterzulke mensen willen toch hun gelijk hebben en wachten een goed moment af en ja de volgende foto is geboren.
![]()
pers vrijheid laat me niet lachen dit is mensen de grond intrappen
Hoelangnog schreef:horseyfries schreef:Als je denkt dat het alleen om die ene foto gaat dan heb je de afgelopen jaren weinig gelezen van de "journalistieke persvrijheid" die Appels meende te hebben. Het werd tijd dat er eens een statement gemaakt werd en mevrouw duidelijk werd gemaakt dat er grenzen zijn en zij niet boven de wetten van algemeen fatsoen staat met haar "vrijheid".
Op 90 % van de wedstrijden waar zij verslag van doet is ze niet eens aanwezig. Ze belt gewoon de moeder, vader of sponsor van één van de deelnem(st)ers et voila het stuk is geschreven. Ik kan me nog een artikel herinneren over Maria van der Dungen wat kant nog wal raakte en onterecht zeer krenkend was.