Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Verder hoor je mij toch niet klagen ? Ik zeg alleen dat hulp via mail dat we of ik in ieder geval daar niet verder mee kom
Ibbel schreef:Balou_k schreef:Verder hoor je mij toch niet klagen ? Ik zeg alleen dat hulp via mail dat we of ik in ieder geval daar niet verder mee kom
Gewoon naar Annemarie gaan en een afspraak maken. Enige verschil is dat nu de eerste sessie(s) niet gratis is/zijn, omdat ze niet op HE worden uitgevoerd. Je zal dus (volledig) moeten betalen voor de oplossing van je probleem en het niet (deels) kado krijgen.
Voor niets gaat nl alleen de zon op...
Balou_k schreef:Ibbel schreef:
Gewoon naar Annemarie gaan en een afspraak maken. Enige verschil is dat nu de eerste sessie(s) niet gratis is/zijn, omdat ze niet op HE worden uitgevoerd. Je zal dus (volledig) moeten betalen voor de oplossing van je probleem en het niet (deels) kado krijgen.
Voor niets gaat nl alleen de zon op...
Nee ik verzin wel iets anders, heb al heel veel betaald aan trainingen/africhtingen etc. en uiteindelijk werd het daar niet beter maar vaak slechter door.. Het geld is nu even op, wellicht dat ik volgend jaar nog eens iets ga proberen.
Voor nu houdt het even op
Wel wil ik alle geselecteerde veel succes wensen, vooral de trailerpaarden omdat ik hoop dat ze er geraken en inderdaad niet terug moeten op de helft van de weg