HE2010: Paarden voor clinics Annemarie van der Toorn bekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: HE2010: Paarden voor clinics Annemarie van der Toorn bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 11:01

deze tekst heb ik letterlijk uit het andere topic gekopieerd.

jenneke1029

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:01

Hoop voor de paarden die zijn uitgekozen dat Annemarie ze goed kan helpen, heb er alle vertrouwen in.
Zo heeft Annemarie ook ons paard met een groot trailer probleem ook zeer goed geholpen, ze is haar angst helemaal kwijt.

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:02

Had ik niet verwacht! <3 Nu hopen dat we er komen en onderweg niet weer rechtsomkeert kunnen maken. Bedankt voor het stemmen! :o
Laatst bijgewerkt door Schangah op 02-09-10 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:03

Hee wat leuk :-) Precies de paarden waar ik ook op had gestemd :D :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:06

Balou_k schreef:
Verder hoor je mij toch niet klagen ? Ik zeg alleen dat hulp via mail dat we of ik in ieder geval daar niet verder mee kom :)

Gewoon naar Annemarie gaan en een afspraak maken. Enige verschil is dat nu de eerste sessie(s) niet gratis is/zijn, omdat ze niet op HE worden uitgevoerd. Je zal dus (volledig) moeten betalen voor de oplossing van je probleem en het niet (deels) kado krijgen.
Voor niets gaat nl alleen de zon op...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:08

Ibbel schreef:
Balou_k schreef:
Verder hoor je mij toch niet klagen ? Ik zeg alleen dat hulp via mail dat we of ik in ieder geval daar niet verder mee kom :)

Gewoon naar Annemarie gaan en een afspraak maken. Enige verschil is dat nu de eerste sessie(s) niet gratis is/zijn, omdat ze niet op HE worden uitgevoerd. Je zal dus (volledig) moeten betalen voor de oplossing van je probleem en het niet (deels) kado krijgen.

Nee ik verzin wel iets anders, heb al heel veel betaald aan trainingen/africhtingen etc. en uiteindelijk werd het daar niet beter maar vaak slechter door.. Het geld is nu even op, wellicht dat ik volgend jaar nog eens iets ga proberen.
Voor nu houdt het even op :)
Wel wil ik alle geselecteerde veel succes wensen, vooral de trailerpaarden omdat ik hoop dat ze er geraken en inderdaad niet terug moeten op de helft van de weg :oo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 11:09

ik zou toch iig een mailtje sturen, anders weet je helemaal niet aan welke oplossing ze denkt.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:10

Lielle schreef:
ik zou toch iig een mailtje sturen, anders weet je helemaal niet aan welke oplossing ze denkt.

Ja een mailtje ga ik wel versturen :)
Ik zal wel zien wat daar uit komt :D

mel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:11

Ik ben wel heel benieuwd hoe de resultaten zullen zijn! Klinkt allemaal best interessant!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:36

Gefeliciteerd allemaal :D !!!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:17

Gefeliciteerd!
4 van mijn 5 keuzes, maar die 5e gun ik het zeker ook, was toch al moeilijk kiezen.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met de rest verloopt, wat voor hulp jullie krijgen van montyroberts.nl.
Houden jullie ons op de hoogte? Misschien straks een topic starten in het HE forum?

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:18

Wat 'leuk'! Hopelijk worden de paarden(eigenaars) hier erg goed mee geholpen. Ik heb Annemarie reeds 1x aan het werk gezien en haar methode bevalt me echt wel, ik hoop dat ik naar HE kan komen om te kijken wat ze ervan gaat maken! Veel succes iedereen *\o/*

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:21

Gefeliciteerd !

ArabicQeen, wat een ontzettend mooi paard ! :oo pff

Ik ben heel benieuwd naar hoe alles opgelost gaat worden.. :) echt heel erg benieuwd.
Succes allen..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:29

Balou_k schreef:
Ibbel schreef:

Nee ik verzin wel iets anders, heb al heel veel betaald aan trainingen/africhtingen etc. en uiteindelijk werd het daar niet beter maar vaak slechter door.. Het geld is nu even op, wellicht dat ik volgend jaar nog eens iets ga proberen.
Voor nu houdt het even op :)
Wel wil ik alle geselecteerde veel succes wensen, vooral de trailerpaarden omdat ik hoop dat ze er geraken en inderdaad niet terug moeten op de helft van de weg :oo

Op HE was ook maar 1 sessie gratis, en de rest moet je betalen dus ik snap het niet echt maarja dat is offtopic.

Voor de mensen die gekozen zijn, gefeliciteerd, ik hoop dat jullie ermee opweg geholpen worden

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:37

Mossel schreef:
Op HE was ook maar 1 sessie gratis, en de rest moet je betalen

Wat kost zoiets?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:46

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:56

Jammer dat het stemtopic gesloten is nu kun je niet meer terugzien wat de paarden voor problemen hadden... een slotje had beter geweest ipv het hele topic niet meer kunnen zien.
Succes aan degenen die wel uitgekozen zijn!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 12:59

dat heeft met het script op zich te maken. Overigens staat er wat info in de openingspost. Mara ik ga kijken of daar nog iets mee te doen is.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:01

Moeilijke keuzes lijkt me..je gunt iedereen hulp! maar ik hoop dat ook voor de anderen de juiste hulp komt.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:09

Voor de niet geselecteerden, kop op. Vergeet niet dat er bij zo'n evenement ook nog extra stress komt kijken. Wat dataangaat kun je beter gewoon een privesessie met Annemarie aanvragen. En qua kosten, tis maar wat je belangrijker vind, je gezicht laten zien op HE of je paard op de trailer ;)

Wij hebben ons destijds ook gewaagd aan een clinic ivm vliegensprayangst op HE. Niks ten nadele van Annemarie en team maar ons probleem is helaas nog steeds aanwezig. Nu na 2 jaar zijn we zover dat klitteband hem niks meer doet gelukkig maar vliegenspray of waternevel blijft een gevaarlijk klusje.
Lang leve de vliegengel en doekjes :D
Met heel veel rust kunnen we nu iig naast hem sprayen op een spons en die over zn lijf smeren.
Zou zelf niet snel meer zulke problemen via een evenement proberen op te lossen, teveel tijdsdruk en teveel gedoe eromheen.

Maar kom zeker kijken naar de clinics, blijft altijd leerzaam en hoop voor de geselecteerden dat ze straks een stapje dichterbij de ultime band met hun paard komen dan wel op/met de trailer dan wel qua omgang/rijden. Heel veel succes!!!

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:31

Ik hoop dat we een verslagje krijgen van hoe het is gegaan!!!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:54

Sinds gisteren hebben we ook Twitter, dus we zullen vanaf Horse Event regelmatig een update plaatsen over de voortgang van de paarden.

Annemarie is te volgen op http://twitter.com/AvanderToorn

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 14:59

Vippie: ik weet meteen over welk paard we het hier hebben en herinner mij de filmpjes levendig. Hoewel ik al zéér goede clinics heb gezien, heb ik er al net zoveel gezien waar de stress en tijdsdruk en druk om iets te laten zien simpelweg groter waren dan het kunnen van de clinicgever en/of wat het paard op dat moment kon handellen...

Zeker wat het trailerladen betreft denk ik dat een clinic alstijd mooi werk kan tonen, en voor dominante gevalletjes ook, erg angstige dieren daarentegen vind ik persoonlijk moeilijker...

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 16:13

iedereen waarvan de paarden uitgekozen zijn, van harte gefeliciteerd! Ik ben heel erg benieuwd hoe het de paarden vergaat. Jammer genoeg kan ik niet naar HE dus hoop de update's te kunnen volgen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 16:38