Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taormina schreef:Vind het wel sneu voor de kinderen die vanwege hun geloofsovertuiging niet op zondag mogen rijden.
thaampjee schreef:taormina schreef:Vind het wel sneu voor de kinderen die vanwege hun geloofsovertuiging niet op zondag mogen rijden.
Hier ook iemand die het niet mag, maar gelukkig rij ik helemaal niet mee!
Ik kan idd selecties bijna niet eens rijden!
Maarja, je moet er wat voor over hebben!
Wel leuk dat het door kan gaan!
vur schreef:Haha, ik denk dat de buurt weinig zal zeggen, want er worden wel vaker wedstrijden op zondag op het KNHS-centrum georganiseerd. Ik denk dat de KNHS er goed aan gedaan heeft om het zo te regelen. Gelukkig voor alle geselecteerden dat ze toch op korte termijn kunnen starten. Het is toch een "eer" dat je daar mag rijden, wat maakt het dan uit dat je vrij moet vragen of een andere wedstrijd moet afzeggen of dan maar niet naar Horse Event. Met klagen komt er nooit iets uit je handen, dus wat mij betreft, niet klagen en gaan of klagen en thuisblijven.
Trouwens, het blijft heel raar dat nagenoeg alle leden van de KNHS zich aan moeten passen aan een handjevol gelovigen. Dat handjevol gelovigen kan er ook niks aan doen, maar doordat de KNHS hier in mee blijft gaan, zijn heeeeeeeeeeel veel mensen gedwongen om hun kinderen op vrijdag of met toestemmming of desnoods zonder toestemming van school te houden. Dat is toch te zot. Zo werkt een democratie volgens mij niet.