Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SSDesign schreef:Overmacht inderdaad.
Het voltige gaat voor mij gelukkig wel gewoon door, maar dat zal nu ook een redelijk sfeerloze bedoeling worden gok ik zoHet is juist leuk dat er jaarlijks heel wat niet-voltigeurs komen aanmoedigen
dan is het terrein al afgehuurd voor de nationale haflingerdag (buitenterrein) en arabierenkeuring(binnenhallen) bigone schreef:Als het wel 11 september word dan moeten ze wel erg hard werken om de bodem weer goed te krijgen, deze is nu helemaal verzadigd en volgende week duizend paarden erover, nou ik geef het je te doen als ponyruiter.
Vooral het inrijweiland voor de lagere klasses zal dan wel helemaal kapot zijn, daar is normaal gesproken al niet te rijden tussen al die koeievlaaien.
ojele schreef:De bodem is juist heel erg goed in Ermelo. Er is de afgelopen jaren heel veel geinvesteerd. Wat ik begrepen heb zijn de zandbodems zeker niet het probleem, die zijn snel weer goed. De achterberg grasbodems kunnen ook veel hebben, maar er is echt sprake van overmacht. ERg makkelijk om dat te zeggen dat het aan iets anders ligt. Voor mij een compliment dat ze het afgezegd hebben
3 jaar geleden had het alleen maar een beetje gemiezert en heel ons viertal was aan het glijden. en dat waren allemaal pony's met ijzers en schroeven in

geeske304 schreef:rianceles14 schreef:Erg sneu voor iedereen die er zich zo op had verheugd, maar veiligheid voorop.
Hoorde net van iemand die er ook heen zou gaan dat 11 september de nieuwe datum wordt, maar geen idee of dit ook zo is.
lijkt me wat vreemd want dan is horse event toch ook?